IX. Criterium Fryšták 2006 | Fryšták, 2.září 2006 | ||||||
poř. | soutěžící | posádka | N | značka vozu | team | body | čas |
1 | R. Hobza | Fagaso - Moya | Citroën Xsara WRC | Marlboro Dealer Racing | 10 | 9:53 | |
2 | P. Matulík | Loix - Smeets | Ford Focus WRC | Roto Motorsport | 8 | +0:08 | |
3 | M. Baďura ml. | Hirvonen - Lehtinen (J) | Subaru Impreza WRC | Radocar Motorsport | 6 | +0:21 | |
4 | V. Karlík | Jean-Joseph - Boyere | Škoda Fabia WRC | Red Bull | 5 | +0:26 | |
5 | D. Prokeš | Gardemeister - Honkanen | Subaru Impreza WRC | Marlboro Dealer Racing | 4 | +0:30 | |
6 | B. Sedláček | Trelles - Christie | Citroën Xsara WRC | Viking Speed Racing | 3 | +0:32 | |
7 | D. Zubíček | Betti - Agnese (J) | Subaru Impreza WRC | Michelin Rally Team | 2 | +0:47 | |
8 | L. Zámečník | Valoušek - Scalvini | Ford Focus WRC | Michelin Rally Team | 1 | +0:49 | |
9 | M. Pospíšil | Sibera - Jirátko | Ford Focus WRC | Seki Motorsport | 0 | +0:51 | |
10 | M. Baďura | Grönholm - Rautiainen | Ford Focus WRC | Radocar Motorsport | 0 | +0:52 | |
11 | J. Pekař | Panizzi - Panizzi | Škoda Fabia WRC | Red Bull | 0 | +1:02 | |
12 | M. Dračka ml. | Sordó - Martí (J) | Citroën Saxo Kit Car | Nestea MMD T.Racing | 0 | +1:02 | |
13 | M. Karlík | P.Solberg - Mills | Peugeot 306 Maxi | Karlík Motorsport | 0 | +1:11 | |
14 | P. Sekula | Sarrazin - Giraudet | Subaru Impreza WRC | Seki Motorsport | 0 | +1:12 | |
15 | I. Šimeček | Pattison - Morgan | Ford Escort WRC | Viking Speed Racing | 0 | +1:13 | |
16 | R. Zicha | Wilks - Pugh (J) | Peugeot 206 WRC | Red Bull | 0 | +1:20 | |
17 | R. Seifert | Kresta - Tománek | Subaru Impreza WRC | Roto Motorsport | 0 | +1:36 | |
18 | O. Záruba | Záruba - Řeháček | Lancia Delta HF Integrale | Z - Sport | 0 | +2:27 | |
19 | M. Dračka | Campos - Magalhaes | Citroën Saxo Kit Car | Nestea MMD T.Racing | 0 | +2:37 | |
20 | F. Vítů | Cavigioli - Arena (J) | Subaru Impreza WRC | ZedArt Racing | 0 | +3:08 | |
21 | J. Záviš | Záviš - Závišová | Citroën Xsara WRC | Zava Rallysport | 0 | +3:23 | |
22 | P. Šíma | H.Solberg - Menkerud | Subaru Impreza WRC | Norway National R.T. | 0 | +6:20 |
Vítězové RZ: Fagaso - 5, Loix - 5, Hirvonen - 2, Jean-Joseph - 2, Sordó - 2, Trelles - 1
Odstoupili |
Teamy | Značky | ||
Marlboro Dealer Racing | 10 | Subaru | 10 |
Radocar Motorsport | 8 | Citroën | 8 |
Red Bull | 6 | Ford | 6 |
Michelin Rally Team | 5 | Škoda | 5 |
Roto Motorsport | 4 | Peugeot | 4 |
Viking Speed Racing | 3 | Lancia | 3 |
Seki Motorsport | 2 | ||
Nestea MMD Team Racing | 1 |
Letošní 9.Criterium
Fryšták byla po všech stránkách
povedenou rally! Veškerá
organizace klapala na jedničku, bezproblémové bylo i
měření a sčítání časů
zapisovaných jak elektronicky, tak i do přehledné
výsledkové „megatabule“!
Kompaktní tratě s řadou atraktivních
pasáží byly kvalitně připravené a
všichni si zde parádně zazávodili. Podle slov
soutěžících to byl po nepříliš
vydařeném Jumpu „balzám“ na duši!
Tradičně skvělou atmosféru dotvářely hlavně
nervydrásající souboje, ale i excelentní
„občerstvení“! Rally měla docela spád,
vyšlo dokonce i počasí, takže co víc si
přát?! Poděkování za
uspořádání této
skvělé soutěže s perfektním zázemím
zaslouží především hlavní pořadatel
Martin Vavřička a firma ObalPrint!
Ohlasy jezdců:
Fagaso (1.) : „Tak určitě obrovská
spokojenost, to dnešní vítězství je hodně důležité! Bylo to hodně náročné,
fyzicky i psychicky! Těší nás i další triumf v Team’s Trophy, což je pouze
ve dvou jezdcích super výsledek! Musíme jednoznačně pochválit pořadatele,
protože tratě byly špičkové a organizace klapala, prostě vše bylo výborné! Byl
to balzám po tom Jumpu!“
Loix (2.) : „My jsme samozřejmě rádi, že
po těch letošních martyriích se nám podařil
návrat do té jezdecké špičky.
Strašně jsme tu chtěli vyhrát, bohužel to nevyšlo,
ale druhé místo bereme, je
to slušný příděl bodů do šampionátu!
Skvěle jsme si zazávodili a ještě dlouho
budeme vzpomínat na ten těsný souboj s Fagasem o
vítězství! Byla to
náročná, ale velice pěkná rally!“
Hirvonen (3.) : „Byl to hezký závod,
rozhodně lepší, než na Jumpu! Škoda, že jsme nejeli od začátku stejným tempem
jako ke konci, ale třetí místo je nádherné a opět máme důležité body!“
Jean-Joseph (4.) : „Soutěž se nevyvíjela
podle
našich představ, velmi pomalu jsme se rozjížděli a
nabrali ztrátu asi
10.vteřin. Potom jsme se zlepšovali a zajížděli jsme
srovnatelné časy
s Fagasem, ale v závěru, kdy jsme museli tlačit na
pilu, přišla
rozhodující ztráta. Havárie a
následné technické problémy nás
sesadily na
4.místo, takže víceméně
zklamání!“
Gardemeister (5.) : „Úvodní čtyři erzety
jsme byli s naším výkonem spokojení, chvíli jsme se drželi na třetím
místě, pak ale nevím, co se stalo, že časy byly horší. Zřejmě to způsobila vysoká teplota vzduchu a hlavně asfaltu
vzhledem k pneumatikám, které nebyly asi optimální a klouzalo to. Jinak
závod to byl pěkný, my jsme s výsledkem spokojení, zle na nás totiž
dotíral Trelles, takže jsme rádi, že jsme to 5.místo nakonec udrželi!“
Trelles (6.) : „Pěkná soutěž, tratě nám
seděly, takže jsme podali optimální výkon. Mohli jsme sice dosáhnout i na lepší
příčky, ale i tak jsme spokojení!“
Betti (7.) : „Soutěž to byla velice
pěkná, byly tu krásné a rychlé tratě,
prostě se nám tady líbilo! S naším
předvedeným výkonem a taky konečným
výsledkem jsme samozřejmě maximálně
spokojeni!“
Valoušek (8.) : „Jsme každopádně rádi, že
se nám podařilo konečně bodovat! Mohlo to být i lepší, ráno jsme byli dokonce
šestí, pak jsme ale klesli na desáté, museli jsme se škrábat zase nahoru a
nakonec rozhodla až poslední vložka, na které jsme zajeli druhý čas, takže to
ve finále na ten jeden bod vyšlo. Jinak tratě tady byly špičkové, sedělo nám
to!“
Sibera (9.) : „Soutěž to byla velmi
pěkná, tratě byly takové rychlejší, nám by vzhledem k našemu novému
podvozku sice víc vyhovovaly utaženější, ale líbily se nám! Nicméně my jsme se
dlouho pohybovali na bodech, nakonec to nevyšlo, což je trochu zklamání, ale
hromada chyb vlastní vinou nás bohužel odsunula na 9.příčku!“
Sordó (12.) : „S dnešním závodem jsme
maximálně spokojení, auto fungovalo, zajeli jsme to tady nejlíp ze svých
zdejších startů, dokonce se nám povedlo zajet dva nejrychlejší časy! Byl to po
všech stránkách skvělý závod!“
P.Solberg (13.) : „Já už teď jezdím pouze
svátečně, takže jsem se výborně bavil! Byla tu skvělá trať a organizačně,
myslím si, to byl asi nejlepší ročník tady ve Fryštáku! Výsledkově jsem sice
mohl být i lepší, s tou dvoukolkou se to tady dá, bohužel někdy to
nevycházelo, je to o rukách! Ale i tak jsem spokojený a hlavně jsem si výborně
zazávodil!“
Kresta (17.) : „Šli jsme do závodu
s tím, že chceme bodovat, nicméně na začátku jsme obuli špatné pneumatiky
a klouzalo nám to, pak když jsme přezuli, tak to šlo a zrychlovali jsme.
Bohužel ve finále jsme se nevyhnuli jezdeckým chybám, postihly nás i dvě
penalizace, takže výsledek je zklamání. Ale jinak to byla výborná soutěž na
pěkných tratích!“
Campos (19.) : „Závod byl naprosto
špičkový, fantastické byly jak tratě, tak organizace! Jinak s výsledkem je
náš tým velice spokojený, 11. a 19.místo je pro nás v dané konkurenci
určitě skvělé!“