XIV. Tour de Cabin Int. Rally
2006 |
Bratřejov, 7.-8.července 2006 |
poř. |
soutěžící |
posádka |
N |
značka vozu |
team |
body |
čas |
1 |
R. Hobza |
Fagaso - Moya |
|
Citroën Xsara WRC |
Marlboro Dealer Racing |
10 |
16:03 |
2 |
V. Karlík |
Jean-Joseph - Boyere |
|
Škoda Fabia WRC |
Red Bull |
8 |
+0:05 |
3 |
D. Prokeš |
Gardemeister - Honkanen |
|
Subaru Impreza WRC |
Marlboro Dealer Racing |
6 |
+0:14 |
4 |
B. Sedláček |
Trelles - Christie |
|
Citroën Xsara WRC |
Viking Speed Racing |
5 |
+0:43 |
5 |
J. Pekař |
Panizzi - Panizzi |
|
Lancia Delta HF Integrale |
Red Bull |
4 |
+0:55 |
6 |
T. Pikner |
Duval - Pivato |
|
Citroën Xsara WRC |
Marlboro Dealer Racing |
3 |
+0:57 |
7 |
M. Baďura ml. |
Hirvonen - Lehtinen (J) |
|
Subaru Impreza WRC |
Radocar Motorsport |
2 |
+0:58 |
8 |
P. Sekula |
Sarrazin - Giraudet |
|
Subaru Impreza WRC |
Seki Motorsport |
1 |
+1:16 |
9 |
M. Pospíšil |
Sibera - Jirátko |
|
Ford Focus WRC |
Seki Motorsport |
0 |
+1:50 |
10 |
M. Dračka ml. |
Sordó - Martí (J) |
|
Citroën Saxo Kit Car |
Nestea MMD T.Racing |
0 |
+1:53 |
11 |
R. Zicha |
Wilks - Pugh (J) |
|
Peugeot 206 WRC |
Red Bull |
0 |
+1:54 |
12 |
R. Seifert |
Kresta - Tománek |
|
Subaru Impreza WRC |
Roto Motorsport |
0 |
+2:15 |
13 |
M. Baďura |
Grönholm - Rautiainen |
|
Ford Focus WRC |
Radocar Motorsport |
0 |
+2:37 |
14 |
J. Slováček |
Prokop - Gross |
|
Subaru Impreza WRC |
Michelin Rally Team |
0 |
+2:44 |
15 |
L. Zámečník |
Valoušek - Scalvini |
|
Ford Focus WRC |
Michelin Rally Team |
0 |
+3:00 |
16 |
D. Zubíček |
Betti - Agnese (J) |
|
Subaru Impreza WRC |
Michelin Rally Team |
0 |
+3:07 |
17 |
Jos. Jandouš |
Atkinson - MacNeall |
|
Mitsubishi Lancer EVO VI |
P.M.P. Rally Team |
0 |
+3:13 |
Vítězové
RZ: Jean-Joseph - 8, Gardemeister - 5, Fagaso - 4, Duval - 3, Sarrazin - 2, Panizzi - 1
Odstoupili |
Campos (M.Dračka) - elektronika |
Loix (P.Matulík) - vzdal |
Pattison (I.Šimeček) - zranění |
Triner (L.Macháň) - diskvalifikace |
Teamy |
Značky |
Marlboro Dealer Racing |
10 |
Citroën |
10 |
Red Bull |
8 |
Subaru |
8 |
Seki Motorsport |
6 |
Ford |
6 |
Viking Speed Racing |
5 |
Škoda |
5 |
Radocar Motorsport |
4 |
Lancia |
4 |
Nestea MMD Team Racing |
3 |
Peugeot |
3 |
Roto Motorsport |
2 |
Mitsubishi |
2 |
Michelin Rally Team |
1 |
|
|
„TRADIČNÍ BRATŘEJOVSKÉ PEKLO“
Tour de Cabin International Rally, jak zní
oficiální název nejstarší soutěže
šampionátu, uzavřela první polovinu
letošního desetidílného seriálu
Intercup. 14. ročník tohoto dvoudenního závodu s
koeficientem 3 se jel opět podle vzoru z posledních let.
První den byl na programu asfalt, sobota pak nabídla
tradičně náročné šotolinové úseky.
Celá rally měla 17 rychlostních zkoušek
rozdělených do tří etap. Perličkou je, že se jel
jubilejní, již 100. závod Intercupu!!! V pátek
7.července se na startu v Bratřejově prezentovalo 21 odvážlivců.
Startovní listina obsahovala hned tři jména jezdců, jimž
se podařilo vybojovat prestižní vítězství na
legendární "Tour". S číslem 1 startoval
"hattrickman" posledních tří let Emil Triner, do historie
slavné rally se zapsali taky Simon Jean-Joseph (2001) a
Gialberto Fagaso (1997,1999).
1.etapa
Na rozpálených asfaltech před hospůdkou "u Galetků" bylo
v pátek odpoledne přichystáno 5 rychlostních
testů. Ve vysokých letních teplotách se z
počátku nejrychleji "rozpálil" prozatímní
lídr letošní sezóny Gibo Fagaso,
druhý čas na zahajovací erzetě zajel trochu nečekaně jeho
bývalý týmový kolega Gustavo Trelles,
následovaný shodně Duvalem a Pattisonem! Problémy
postihly jednoho z největších favoritů Simona
Jean-Josepha, jenž poškodil zavěšení levého
předního kola své "Fábky" a hned na úvod
tak zaznamenal citelnou ztrátu. Druhou zkoušku opanoval
na asfaltu vždy rychlý Francois Duval a ujal se těsného
jednosekundového vedení. To mu vydrželo i po třetí
vložce, kterou byla nejdelší RZ první etapy,
známá pod názvem "Karl Wüzenttal". Za
belgickým jezdcem byl v průběžném pořadí jeho
týmový i značkový spoluhráč Fagaso se
ztrátou 4.sekund, prozatímní třetí
místo patřilo výborně jedoucímu Trellesovi.
Čtvrtá pozice náležela překvapivě jeho
týmovému kolegovi z Viking Speed Racing Miku Pattisonovi,
jehož těsně stíhal pátý Hirvonen. Premiéru
na Tour de Cabin si odbýval Pavel Sibera, jehož v tu
chvíli šestý "flek" svědčil o dalším
rostoucím talentu začínajícího jezdce. Na
bodovaných pozicích se prozatím "vyhřívali"
ještě Martin Prokop a mladík Daniel Sordó!
Následovali devátý Kresta, za ním
Gardemeister a Panizzi. Ztrátu stahující
Jean-Joseph byl čtrnáctý. Pohled do dílčích
výsledků byl tedy dost nečekaný a
udivující, když někteří jezdci
pohybující se obvykle ve druhé desítce,
byli najednou na bodech a naopak! Absolutně se nedařilo dvoum pilotům
Roto Motorsportu, když "hodně špatně koncentrovaný"
Freddy Loix se po sérii chyb a penalizací ocitl až v
samém závěru výsledkové listiny, jen o
pár míst lépe na tom byl "Éma" Triner, jenž
ale stále ještě nedisponuje
konkurenceschopnější technikou, jak by si přál!
Příliš se nevedlo ani Red Bull Lancii Gila Panizziho, dvě
vyzuté pneumatiky přibrzdily Grönholmův Focus.
Předposlední čtvrtá rychlostka 1.etapy měla hned tři
vítěze - Joseph, Fagaso a Duval. Posledně jmenovaný
stále vévodil průběžnému pořadí o čtyři
vteřiny před Fagasem. Závěrečná RZ 5 sice na
prvních dvou postech nic nezměnila, ostatním
pořadím však pořádně zamíchala! Za
králem pátečních asfaltů, kterým byl
bezpochyby Duval, dojela s devítisekundovým mankem
druhá Xsara stáje Marlboro pilotovaná Fagasem. Na
bronz se v závěru "vyšvihl" nejrychlejší
junior Hirvonen(+dalších 9s), na jehož rychlost si už
většina pilotů začíná zvykat! O sekundu
pomalejší byl modrý Focus v rukou Pavla Sibery,
výsledek v cíli úvodní etapy byl
obrovským překvapením pro všechny i pro jezdce
samotného! Něco podobného se dá říct i o
pátém Prokopovi, který byl dalším
"šokem" pátečního odpoledne, na Siberu ve
službách Seki Motorsportu ztrácel "Micheliňák" 7
vteřin. O další 1 vteřinku zpět byl na 6.příčce
čerstvě ženatý Martiničan Joseph, svůj postup vpřed si vysloužil
mimo jiné vítězstvím v poslední RZ.
Skvělé sedmé místo okupoval o dvě sekundy
pomalejší Brit Pattison, stejný čas patřil taky
osmému Gardemeisterovi a devátému Bettimu. Na
zmíněnou trojici ztrácel v cíli etapy jedinou
vteřinu Uruguayec Trelles, jenž přišel o prestižní
umístění na "bedně" až v poslední erzetě kvůli
upadlému tlumiči své Imprezy! Druhou desítku
otevíral Sordó, před Krestou a Panizzim,
následovali Wilks, Triner, Valoušek, Atkinson,
Grönholm, Sarrazin a "Slow Freddy" Loix. Prvním
odpadlíkem rally se stal v závěru etapy
portugalský showman Miguel Campos s porouchanou elektronikou
Citroënu Saxo.
Řekli po 1.etapě :
Duval (1.) : "Tak
asfaltová část závodu nám vyšla na
jedničku a bez chyby. Máme dobrou výchozí pozici
na druhou a třetí etapu, ale rozhodne se až v horách!
Takže zatím spokojenost, ale hyn sa hukáže!"
Fagaso (2.) : "Zatím je
to výborné, první etapa proběhla perfektně,
máme první a druhé místo v týmu, ale
rozhodne se určitě až zítra v horách, myslíme, že
tam se bude točit pořadí úplně naopak."
Sibera (4.) : "Tak po
první etapě samozřejmě velká spokojenost. Tajný
sen byl být do desítky a čtvrté místo
předčilo očekávání! Byly ale problémy
soupeřů, kdyby všechno fungovalo normálně jako vždy, tak
bysme tak vysoko asi nebyli."
Jean-Joseph (6.) : "Tak ta
první etapa se nám příliš nevydařila, hned
v první erzetě jsme lehce havarovali a poškodili
zavěšení levého předního kola a
zkoušku jsme dojížděli v podstatě po třech, ani
nám to nezatáčelo, takže to byla smůla a
odpovídající ztráta nás srazila z
předních pozic. V servisu jsme to spravili a pokoušeli se
zrychlit a dál útočit, ale přišla
další havárie, kdy jsme šli přes boudu, až
teprve třetí erzetu jsme zajeli podle představ a pak už se to
zlepšilo. Poslední dnešní RZ jsme
vyhráli a na toho našeho hlavního soupeře jsme
stáhli nějakých šest sekund, ve finále ale
ztrácíme skoro půl minuty. No, uvidíme
zítra v horách, jak se nám to podaří."
Triner (15.) : "Tak my jsme v
pohodě. Přijeli jsme se jenom svézt, spíš jsme to
pojali jako takový výlet."
Loix (20.) : "No comment!"
Campos : "Co mám
říct, no!? Hned první den nám odejde
regulátor! Strašně nás to mrzí!
Těšili jsme se na šotolinu!"
2.etapa
Do sobotního rána přivítalo posádky opět
horké bratřejovské sluníčko. Na většinou
"rozbolavělé" (z různých důvodů) soutěžící
čekalo po páteční asfaltové "rozcvičce" teprve to
pravé "peklo" v podobě 12. šotolinových
úseků, z čehož 2.etapa měla v itineráři 7 dlouhých
RZ v dobře známých horských lesích. Povrch
tratí byl proti minulým ročníkům netradičně
suchý, což mělo za následek zrychlení
jednotlivých průjezdů, k čemuž přispěla i preparace a upravenost
většiny dříve hodně rozbitých
pasáží. Pro Tour de Cabin netypická vesměs
hladká šotolina tedy donutila soutěžící
sáhnout si někdy až na úplné dno sil,
zejména při nemalých výjezdech do horských
vrchů! Ještě před zahájením těchto těžkých
testů odevzdal jízdní výkaz pro velkou
ztrátu času a taky motivace Freddy Loix. "Nemá smysl se
tu trápit, ztráta je příliš velká,
raději pošetříme techniku na příští
závod!" řekl Belgičan. Ze soutěže nakonec odstoupil
další Ford Brita Pattisona. Ten sice absolovoval dva
měřené úseky, jeho bolestivé zranění
kotníku však bylo proti jeho dalšímu
učinkování na běhavých tratích. Po kontrole
přeskupení se do druhého dne startovalo podle
aktuálních výsledků z 1.etapy. Peloton tedy vodil
"Fransoá" Duval a byl nucen ujmout se role "čističe"
tratí. Belgičan si nepočínal špatně, stěžoval si
však na bolesti zad a podle vlastních slov
spíš, než závodil, tak bojoval o přežití.
Úvodní zkoušku dne vyhrál
šotolinový "démon" Jean-Joseph před Fagasem.
Španělský pilot šel ihned do čela závodu a
sesadil tak z prvního postu spolukolegu Duvala! Druhá
sobotní zkouška (celkem sedmá) pod
příznačným názvem "Hell" měla hned tři
nejrychlejší muže. O nejlepší čas se
podělili Fagaso, Joseph a Panizzi. Posledně jmenovaný Francouz
se do druhé etapy opravdu řádně "obul" a začal
zajíždět kvalitní časy. Jeho týmový partner
z Red Bullu Jean-Joseph se po vítězném čase na
dalším testu probojoval už na 2.místo
průběžného pořadí, společně s ním byl v
cíli zkoušky (RZ8) nejrychlejší taky
Gardemeister ve službách Marlboro. Finský borec jel
excelentně i na následující vložce a zaznamenal
posun na třetí příčku, během čtyř erzet se tak
dokázal vyšplhat pořadím o pět míst!
Zmíněnou RZ sice vyhrál Joseph, na vedoucího
Fagasa mu však scházelo ještě 12 vteřin. I tak ale
"karibský vousáč" hodně dotahoval a sliboval útok
na metu nejvyšší! Na většinou
dlouhých zkouškách byly mezi některými
posádkami znatelné rozdíly, časové
rozestupy proto rostly jako houby po dešti! Mezitím byli
nuceni vyklidit medailové pozice trápící se
Duval a nejrychlejší junior Hirvonen. A byli na nich
nalepeni další dravci, impozantně zrychlovali Panizzi, a
taky Trelles. A nebyli sami! Překvapením byl
nejrychlejší čas na RZ č.10 pro nenápadného
Sarrazina, jenž má spíš asfaltovou pověst! Stejně
rychlý byl i jeho značkový kolegáček Toni "Garde"
s červenou Imprezou. Fin pro sebe urval nejlepší čas i na
následující vložce, čímž si potvrdil
své prozatímní třetí místo. Na
špici se toho zatím moc nezměnilo, i když druhý
Simon "JJ" bojoval jak pes, na poklidně, ale zároveň rychle
jedoucího Fagasa mu stále chybělo 11 sekund.
"Marlboromaniak El Matadore" na poslední zkoušce etapy
svůj náskok ještě o sekundu navýšil, za
druhým Josephem byl o 10 vteřin zpět další držitel
červenobílého praporu Marlboro Toni Gardemeister. Na
průběžné čtvrté místo se dokázal během
této etapy prodrat zkušený Trelles.
"Božolé" opravdu zabral a jel jako za starých časů!
Bravurně si počínal i zatím pátý
"galský kohout" Panizzi, těsně za ním byl však
ještě nevyzpitatelný Duval. Ten se ale spíš
soustředil na udržení pozice před mladým Hirvonenem,
kterému na "Belgána" scházelo prozatím 6
vteřin. Osmou příčku, zajišťující
poslední bod, si stále hájil dravý Sibera,
jeho týmový spolubojovník Sarrazin na něj
prozatím ztrácel 10 sekund. Pěkné
desáté místo absolutně zaujímal
mladý Španěl Sordó, jenž si držel stříbrnou
pozici v hodnocení Junior Trophy před Wilksem, který byl
pro tuto soutěž nominován na týmové body Red
Bullu, namísto absentérů Märtina, či Bengtssona.
3.etapa
Po krátké přestávce čekalo na zbylých 18
soutěžících závěrečných 5 rychlostek, mezi
nimiž byla ale taky obávaná a předlouhá RZ
"Tarzan"! Zahajovací dvě vložky poslední etapy
vyhrál výborně a uvolněně jedoucí Gardemeister.
Situace na čele se mezitím zdramatizovala, když Jean-Joseph
dokázal dotáhnout do té doby vedoucího
Fagasa (penalizace 10s za nechtěný dotyk nohou) a oba měli po RZ
14 shodný součet časů! Španělský toreador se ale
nechtěl nechat shodit ze sedla, stal se nejrychlejším na
náročném "Tarzanovi" a získal k dobru
dalších 11 vteřin, zejména díky Josephově
dodatečné desetisekundové penalizaci za sražený
cíl (protest Michelin Rally Teamu)! Rodák z
francouzského ostrova Martinik se ale stále
nevzdával myšlenky na vítězství, přesto, že
se na chvilinku před něj dostal taky číhající
"Garďák"! Předposlední erzetu etapy a zároveň
celé rally "Simon Žán" vyhrál a najel na
svého protivníka pět sekund! Závěrečná
hodně dlouhá RZ celé soutěže pak měla rozhodnout o
vítězi, ale i o některých dalších
místech. Na ní se navíc ukázala
nevyzpitatelnost Bratřejova, když nenadálý
déšť zkropil závěrečné metry závodu
odehrávající se na zákeřném linoleu,
které se velice rychle změnilo v pěknou klouzačku! Úplně
poslední rychlostní zkoušku "prolétl"
nejrychleji bojující Joseph, ale ani jeho
"rozblázněná" jízda na hranici všeho už nic
nezměnila na 12. prvenství dlouholeté kariéry
posádky Gibo Fagaso-Luis Moya, oplývající v
cíli náročné soutěže viditelnou radostí! O
pět sekund pomalejší Simon Jean-Joseph byl evidentně
zklamaný z druhého místa, jeho výkon na
šotolinové části soutěže sice zaváněl
vítězně, jezdci Red Bullu však ke konečnému
triumfu chyběl kousek vždy potřebného štěstí!
Spokojenost naopak panovala v kokpitu Subaru Toniho Gardemeistera,
který si do Bratřejova přijel pro životní a
zasloužený úspěch v podobě třetího stupínku
na "pódiu"! Skvělý výkon předvedl i
uruguayský harcovník Gustavo Trelles s
další Imprezou, jehož čtvrtá pozice po
nevydařeném začátku sezóny dokazuje stálou
příslušnost ke špičce Intercupu.
Pátý Gil Panizzi s "Integrálkou" taky
zaslouží obdiv, hlavně za předvedené umění v
sobotních etapách, i když šestý Duval nebyl
daleko! Zmíněný belgický pilot nejen, že
zvládl ve špatném zdravotním stavu
úspěšně dokončit náročnou rally, ale navíc
se stal třetím jezdcem týmu Marlboro, který dojel
v bodované osmičce, což logicky zajistilo zatím letos
neporaženému družstvu další
vítězství v Team's Trophy! Na "Duvoša"
ztrácel v cíli pouhou jednu vteřinu
nejrychlejší junior Hirvonen, jenž se opět představil
jako těžko zastavitelný talent! Poslední bod za osmou
příčku patří Sarrazinovi, který dokázal z
19.místa po prvním dnu udělat životní
výsledek! Francouzský "Sekáč" ještě nikdy
předtím nebodoval a jeho výkon na těžkých
šotolinách, kdy navíc vyhrál dvě vložky,
překvapil asi každého! Seki Motorsport měl chlapa i na
devátém místě, při zatím
nejlepším výsledku ne moc zkušeného
Pavla Sibery, byl tento jezdec dalším
příjemným překvapením závodu.
Absolutní desítku a stříbro mezi juniory
uhájil Daniel Sordó s Citroënem Saxo, nakonec jen o
vteřinku před bronzovým z mladíků Guyem Wilksem. Moc
spokojen nebyl dvanáctý Roman Kresta, kterého ale
zpomalily technické problémy Imprezy. Byl však
jediným zástupcem Roto Motorsportu v cíli
závodu, jelikož prozatím nevýrazný Triner,
nemohl kvůli technické závadě předního
diferenciálu dokončit závěrečnou mokrou
"linopasáž" bez dotyků svojí Fábie a za průjezd
cílem s "kopancem" byl (na vlastní žádost)
diskvalifikován! Podle představ se nedařilo ani
třináctému Grönholmovi, na 14.místě skončil
hodně zklamaný Prokop, před kolegy Valouškem a Bettim.
Všichni tři reprezentanti Michelinu se však s minimem
zkušeností poprali s náročností "Tour" a
hlavně díky prvně jmenovanému, ale i vlastní snaze
byli dost vidět! 17.pozice náleží Atkinsonovi, jehož
zkušenosti taky zatím nejsou bohaté, ale časy v
některých RZ naznačily australanův potenciál.
Letošní Tour de Cabin byla jako vždycky hodně těžkou
prověrkou všech posádek i techniky, náročnost
rally navíc umocnili tropické teploty - prostě PEKLO!
Vítaným kořením byl určitě souboj o ceněné
vítězství, tradičně tu nebyla nouze o dramatické
momenty, zrodilo se zde nejedno jezdecké překvapení a
vše doplnila opět výborná nálada a
atmosféra! Situace v šampionátu po první
půlce je zatím jasná! Intercupu vévodí s
desetibodovým náskokem Gibo Fagaso, jehož
první housle bude Joseph jen těžko rozlaďovat. Navíc
druhá část sezóny je více asfaltová
a tento povrch, jak známo, "Fagimu" sedí! Bronzový
stupínek hájí pravidelně bodující a
velmi rychlý Panizzi před Duvalem a suverénem Junior
Trophy Hirvonenem. Druhou polovinu mistrovství započne
další "dvoudenka" Jump Rally v Nedachlebicích!
V cíli Tour de Cabin:
Fagaso (1.) : "Je to obrovsky
důležité vítězství, hrozně si ho cením,
protože vyhrát tady na té těžké trati, to je
opravdu super! Zlobil nás Joseph, trošičku ho přibrzdila
ta penalizace, ale jinak si myslíme, že to
vítězství máme zasloužené! Teď už
musíme ten šampionát dotáhnout, ale bude to
určitě ještě těžké!"
Jean-Joseph (2.) : "Toš
druhé místo, no! Po chybách! Stahovali jsme, co to
šlo, bylo to na vítězství, ale v závěru
přišla chyba a následná penalizace nás
vrátila zpátky na druhé místo, víc
už vytěžit nešlo!"
Gardemeister (3.) : "Jsme
velice spokojení se 3.místem, konečně to vyšlo,
jsme rádi! Tratě mi dneska seděli, včera to bylo taky
dobré, ale dneska super!"
Trelles (4.) : "První
den závodu se nám vydařil, jezdili jsme vesměs na
3.příčce, bohužel v poslední erzetě úvodní
etapy jsme vyrvali tlumič, takže jsme se propadli na 10.místo.
Ale druhý den jsme to všechno pomaličku stahovali, až z
toho bylo skvělé čtvrté místo a jsme za to
rádi!"
Duval (6.) :
"Včerejší asfalt nám samozřejmě seděl, ale dneska
to bylo horší, na zdejší šotolinu
nemáme nastavený podvozek. Z prvního dne jsme měli
aspoň náskok, který nám samozřejmě pomohl na to
konečné 6.místo. Navíc se na nás zdravotně
podepsala včerejší dobročinná fotbalová
akce, nakonec jsme rádi, že jsme to dnes vůbec dojeli!"
Sarrazin (8.) : "No jsem
rád, že jsem získal první body za sebe jako za
Sarrazina, ale hlavně jsme jeli na týmy a získali jsme
důležité body do týmu. Toto byl nečekaný
úspěch, takže maximální spokojenost! Seki
Motorsport se rozjíždí!
Sibera (9.) : "Nebudu
zastírat, že je to pro nás velké
zklamání, protože na to osmé místo jsme
rozhodně měli, bohužel Sarrazin přezul a zrychlil, my jsme neměli
vhodné pneumatiky a už jsme mu tím pádem
nestačili. Ale nebylo to jenom o Sarrazinovi, ale taky částečně
o rukách a o autě!"
Sordó (10.) : "Tak
první etapa byla pěkná, seděly mi tratě, ale celou dobu
mi neseděly trenýrky, dělaly se mi z nich tanga, takže
tím byl poznamenaný aj výsledek! Druhá a
třetí etapa byly pěkné, celkem mi to sedlo, auto
fungovalo, takže nakonec jsme s výsledkem spokojení!"
Kresta (12.) : "Měli jsme
naplánované bodovat, bohužel to nevyšlo. Zklamala
nás technika, upadla nám poloosa a už jsme se jenom
vezli. Pak už byla ztráta, takže jsme to nějak dojeli, ale je to
zklamání!"
Prokop (14.) : "Tak dneska
nemůžem být spokojení proti našemu
včerejšímu výkonu, kdy jsme skončili
pátí, ale nenaděláme nic. Jeli jsme poprvé
na šotolině, takže jsme víceméně zkoušeli.
Pěkné tratě, ale těžká soutěž!"
Valoušek (15.) : "Pěkně
připravené tratě, ale vůbec se nám nedařilo. Jeli jsme
sice naplno, ale výsledné časy tomu moc
neodpovídaly. Takže zklamání!"
Betti (16.) : "Se svým
dnešním výkonem nejsem vůbec spokojený,
včera to sice ušlo, ale dneska špatné!"
Pattison : "Co bych k tomu tak
řekl? Jeli jsme bezvadně, ale po té včerejší
sportovní akci jsme byli zraněni, zkoušeli jsme
ráno, co se dá jet, ale bohužel to nešlo!
Mrzí nás to, ale příště zabereme!"
Karl Wüzenttal : "Büge Jahr bestimmt Aufnahme! Mit meine schöne Robur!!!!!!!!!!"
/ Loa /