XV. Tour de Cabin Int. Rally 2007 Bratřejov,  6. - 7.července 2007
poř. soutěžící posádka N značka vozu team body čas
1 M. Pospíšil Sibera - Jirátko Ford Focus WRC Roto Motorsport 10 17:43
2 P. Matulík Loix - Smeets Ford Focus WRC Top Run 8 +0:00
3 D. Prokeš  Gardemeister - Honkanen Subaru Impreza WRC Marlboro Dealer Racing 6 +0:01
4 L. Macháň Triner - Hůlka Škoda Fabia WRC Roto Motorsport 5 +0:06
5 T. Pikner Duval - Pivato Citroën Xsara WRC Marlboro Dealer Racing 4 +0:08
6 M. Mudřík Thiry - Prevot Citroën Xsara WRC Grifone 3 +0:10
7 J. Pekař Panizzi - Panizzi Subaru Impreza WRC Top Run 2 +0:25
8 R. Pavliš Pavliš - Nodes Mitsubishi Lancer EVO VII RC Tábor 1 +0:29
9 R. Zicha Wilks - Pugh (J) Peugeot 206 WRC Red Bull 0 +0:32
10 O. Přikryl Přikryl - Doležel Mitsubishi Lancer EVO VII Team Koňa Racing 0 +1:00
11 M. Dračka ml. Sordó - Martí (J) Citroën Saxo Kit Car Marlboro Junior Racing 0 +1:06
12 R. Hobza Fagaso - Moya Citroën Xsara WRC Marlboro Dealer Racing 0 +1:10
13 J. Zicha Pons - Del Barrio (J) Mitsubishi Lancer EVO VII Marlboro Junior Racing 0 +1:33
14 B. Sedláček Trelles - Christie Citroën Xsara WRC Viking Speed Racing 0 +1:39
15 M. Čuřík Arai - Sircombe (J) Subaru Impreza WRC Manares Racing Team 0 +1:43
16 R. Seifert Kresta - Gross Peugeot 206 WRC Roto Motorsport 0 +2:05
17 V. Karlík Jean-Joseph - Boyere Subaru Impreza WRC Top Run 0 +2:24
18 T. Lysák Lysák - "Jerry" (J) Ford Focus WRC Seki Motorsport 0 +2:48
19 F. Vítů Cavigioli - Arena (J) Ford Focus WRC Seki Motorsport 0 +3:35
20 O. Záruba Záruba - Řeháček Lancia Delta HF Int. Z - Sport
0 +3:49
21 A. Matiášek ml. Matiášek - Matiášková (J) Citroën Xsara WRC RC Tábor
0 +4:30
22 M. Konečný Kóňa - Kóňa Seat Cordoba WRC Team Koňa Racing 0 +4:51
23 J. Suchánek Meeke - Patterson (J) Citroën Xsara WRC Marlboro Junior Racing 0 +5:35
24 A. Horák Horák - Karas Peugeot 306 Maxi RC Tábor 0 +6:24
25 M. Hanák Peták - Benešová Peugeot 306 Maxi  Polski swiazek motorowy 0 +8:26
26 T. Vrba Vrba - Lysák (J) Ford Focus WRC RC Max Rally Team 0 +8:30
27 M. Dračka Campos - Magalhaes Citroën Saxo Kit Car Alpine Racing 0 +13:25

Vítězové RZ: Triner - 6,  Duval - 5,  Thiry - 4,  Pavliš - 2,  Loix - 1,  Gardemeister - 1,  Panizzi - 1,  Fagaso - 1,  Přikryl - 1

Odstoupili Nekvalifikovali se
Arazim (B.Kořínek) - elektronika
Kuchar (J.Viceník) - převodovka
Pattison (I.Šimeček) - řízení  
Sarrazin (P.Sekula) - vzdal  

Značky Teamy
Ford 10 Marlboro Dealer Racing 10
Citroën 8 Roto Motorsport 8
Subaru 6 Top Run 6
Mitsubishi 5 Grifone 5
Škoda 4 RC Tábor 4
Peugeot 3 Marlboro Junior Racing 3


Red Bull 2
    Team Koňa Racing 1


komentář k závodu:       15.Tour de Cabin International Rally 2007                                                                                                autor: Petr Matulík


„ VÝSLEDKOVÁ RULETA “


Začátkem července se v Bratřejově konala již tradiční Tour de Cabin International Rally, která byla dalším dvoudenním závodem v kalendáři. Jelo se opět podle formátu z posledních ročníků - tedy v pátek asfaltová etapa v obci a v sobotu náročné a dlouhé úseky na šotolině v horách. Celkem bylo v harmonogramu 17 rychlostních zkoušek rozdělených do 4.etap. Obavy však panovaly hlavně z nevyzpytatelného počasí, tratě dobře připravených lesních úseků ještě den před startem nevypadaly po předešlých deštích vůbec dobře, v den závodu se ale počasí umoudřilo a nakonec se vše odehrálo za sucha, což v Bratřejově nebývá vždy obvyklé. Na startu nejdelší a nejobávanější rally Intercupu se sešlo 31 odvážlivců, svou návštěvou nás navíc poctili reprezentanti z českého šampionátu RC Tábor - Radek Pavliš, Aleš „Alf“ Horák a „Maty“ Matiášek junior, ze známějších Intercupistů chyběli např. Bengtsson s dětmi a opět absentoval Hirvonen a spol.

1.etapa:
“Rychle a zběsile“
Páteční úvodní etapa čítala pět měřených úseků na rychlých, ale místy i technických asfaltech. Překvapení se konalo hned na začátku, když na RZ 1 byly nejrychlejší dva piloti Mitsubishi - Ondra Přikryl a Radek Pavliš! Na druhé zkoušce se ke slovu dostal „asfaltér“ Duval a po nejrychlejším čase se ujal vedení. To platilo i po třetím testu, kterou byla nejdelší erzeta 1.etapy „Karl Wüzenttal“. Vyhrál ji opět „Fransoá“ a v té chvíli měl už pětisekundový náskok na své pronásledovatele. Tím nejbližším byl Ondra Přikryl, o vteřinku za ním následoval „Fast Freddy“ Loix před nečekaně rychlým, ale již zkušeným juniorem Sordem, pilotujícím tradiční bílé Saxo. V pořadí dále následovali nejžhavější favorit Emil Triner a finský rychlík Gardemeister. Zdánlivě jednoduché asfalty si hned na začátku vybraly svoji daň. Obhájce loňského vítězství Gibo Fagaso, jenž startoval jako první, trefil v úvodní erzetě cílovou bránu (penalizace), na následující vložce se po drobné havárii (a další penalizaci), jeho ztráta ještě víc prohloubila a Španěl byl tak již bez naděje na slušný výsledek. Nic ale nebylo zas tak úplně ztraceno, vždyť na soutěžící čekaly ještě sobotní tři dlouhé a náročné etapy, kde, jak bývá zvykem, může být vše jinak! Čtvrtý měřený úsek opanoval Focus v rukou Freddyho Loixe, čímž se Belgičan posunul na druhé místo a přiblížil se vedoucímu Duvalovi na rozdíl pouhých dvou sekund. Na závěrečné páteční vložce měl nečekané technické problémy do té doby pátý Triner, když ho „opustil“ závěs kola u jeho Fábie, vedoucí muž průběžné tabulky tak „chytl“ půlminutovou penalizaci a propadl se pořadím zhruba o 10 míst. Asfaltový „nářez“ tedy zvládl nejrychleji Belgičan Duval, jenž vyhrál taky poslední rychlostku dne, o 4 sekundy za ním šel (nebo spíš „nešel“) spát jeho krajan Loix. Dalších 8 vteřin za ním dokončil etapu Dani Sordó, což bylo velké překvapení, španělský mladík si tak vytvořil výbornou pozici do dalšího dne a byl zároveň nejrychlejší mezi juniory. Na čtvrté příčce dojel Toni „Garde“ s třísekundovou ztrátou, o další dvě vteřinky zpět byl Pavel Sibera. Velmi dobře si počínal šestý Ondra Přikryl, který zde však mírně ztratil po zbytečných drobných chybkách při vysokém nasazení. Překvapující byl taky výkon absolutně sedmého Xavi Ponse, jenž byl druhý v rámci Junior Trophy, osmé místo bylo konečně menší vzpruhou pro letos se trápícího Jean-Josepha. Strakonický návštěvník Radek Pavliš byl devátý, na desáté příčce přenocoval třetí junior Marco Cavigioli. Až 11.místo zatím patřilo Gillesi Panizzimu, jemuž se asfaltová část rally moc nepovedla, následoval jeho chráněnec a čtvrtý mezi mladíky Guy Wilks. Dalším „chlapem“ v pořadí byl legendární Bruno Thiry, jehož chvíle měli teprve přijít až na šotolině, čtrnáctý dojel „Seki“ Sarrazin a až za ním se ocitl po zmíněné ztrátě Emil Triner, který tak měl do druhého dne aspoň obrovskou motivaci útočit! Podobně na tom byl taky úřadující šampión Gibo Fagaso, který měl s Emilem stejný součet časů. Nelehkou a docela „uběhanou“ první etapu dokončilo 30 závodníků, když hned z počátku musel odstoupit Arazim se „zlobivou“ elektronikou své Toyoty Celica.

2.etapa:
“Začalo to správné peklo“
Druhý den se soutěžící vzbudili do prosluněného rána a konečně si organizátoři mohli oddychnout při obavách o počasí. Tratě lesních testů byly ve většině případech dokonce až nečekaně proschlé, takže se mohlo podle plánu uskutečnit zbývajících 12 náročných zkoušek na těžkých, technických a místy i rozbitých šotolinách. S tou „rozbitostí“ to však nebylo tak hrozné, pořadatelé udělali na letošní ročník zase pořádný kus práce a snažili se vypreparovat jednotlivé pasáže za daných možností téměř do dokonalosti. Celou sobotu se pak po kontrole přeskupení startovalo podle pořadí z předešlé asfaltové části rally. Ve 2.etapě byly na programu 4 rychlostní zkoušky, na té úvodní zaznamenala nejrychlejší čas hned čtveřice jezdců - Duval, Panizzi, Fagaso a Thiry. Průjezd následující pekelnou zkouškou „Hell“ zvládl nejlépe Toni Gardemeister jedoucí s tradiční Imprezou stáje Marlboro. Třetí sobotní erzetou byla novinka zvaná „El Condor“, tento měřený úsek sice nepatřil k nejdelším, ale nepostrádal jistou dávku náročnosti, o čemž se přesvědčila řada pilotů. Zvítězil zde Emil Triner, který tak potvrdil předpokládaný atak a začínal se pořadím postupně prokousávat kupředu. Fenomén s Fábií týmu Roto zvítězil i na dalším testu a probil se dokonce už na 5.pozici! Na čele se stále držel Francois Duval s červenobílou Xsarou, 4 sekundy zatím ztrácel druhý „Garďák“, o dalších 8 vteřin zpět byli ve stejném čase Loix a Sibera. Za pátým Trinerem byli shodně zrychlující Panizzi a naopak ztrátu nabírající Sordó, do „osmičky“ se už dostal postupně rozjíždějící se Thiry. Na něm však byli natlačeni další dravci s minimálními rozdíly - Přikryl, Wilks a Pavliš. Další trápení se šotolinovým nastavením svého podvozku prožíval martinický „vousáč“ Joseph a po slibné úvodní etapě se začínal propadat. Příliš neoslňoval ani mistr Fagaso, jehož časy nepatřily (až na výjimky) k nejrychlejším, přesto se „El Matadore“ dokázal o pár místeček v pořadí zlepšit. 2.etapa si vybrala několik obětí, když pro porouchanou převodovku musel odstavit své Subaru populární Polák Kuchar, což bylo obrovské zklamání zejména pro jeho velmi početný červenobílý fanklub. Své další účinkování v soutěži vzdal asfaltově laděný Sarrazin, rozlámané řízení bylo příčinou výpadku známého „Anglána“ Mike Pattisona.      
 
3.etapa:
“Emilův útok“
Třetí etapa byla nejdelší a na následujících pěti RZ se mělo z větší části rozhodovat o konečných výsledcích. Že po hbitém asfaltovém pátku začne být v horách „všecko jinak“, to již před startem šotolinových etap prorokovaly jazyky zkušených, ale že se strhne tak vyrovnaná bitva o přední příčky, to si nikdo nemyslel! Naprosto impozantně začal zajíždět vedoucí muž mistrovství Emil Triner, vyhrál všech pět vložek (jednu společně s Thirym) a svou neuvěřitelnou rychlost potvrdil i jednoznačně nejlepším časem na nejdelším testu soutěže, kterým byl velmi náročný „Tarzan“! Mezitím se ve vedení několikrát prostřídali dva týmoví kolegové Gardemeister a Duval, posledně jmenovaný Belgičan však vyrobil na rozhodujícím „Tarzanovi“ hrubou chybu, když trefil cílovou bránu a byl penalizován. Zmíněná zkouška nabídla nejedno pozdvižení v diváckých ochozech, když některé posádky měly co dělat, aby své stroje na poslední chvíli zachraňovaly před pádem do rokle, částečný průjezd horskou říčkou (naštěstí bez následků) zaznamenal za obrovského aplausu řítící se Kóňa, který se svým Seatem předváděl zdivočelé kousky prakticky po celou rally! Po třetí etapě šel tedy do vedení Triner, který dosud dokázal eliminovat svou třičtvrtěminutovou ztrátu z asfaltu! Tři sekundy za „Émou“ byl Freddy „Loa“, jenž zajížděl stabilně rychlé časy, podobně jako zatím třetí Pavel Sibera, jemuž chyběly dvě vteřiny na belgického jezdce, pouhou 1 sekundu za „Sibiřem“ však byl „Tonda“ Gardemeister, vše tak bylo před závěrečnou etapou stále otevřené. Naděje na vítězství se nevzdával ani pátý Duval, podobně jako další „Belgán“ Bruno Thiry. Těchto šest pilotů bylo „naskládáno“ ve 12.vteřinách, což na dlouhých úsecích není žádný velký rozdíl a stát se ještě mohlo cokoliv! Prostě „peklo“! O zbývající dvě bodované pozice si to ve finále měli rozdat Gil Panizzi, jenž byl prozatím sedmý, za ním jel v této chvíli již nejrychlejší junior Guy Wilks, následoval Radek Pavliš a do bojů o elitní „osmičku“ mohl ještě zasáhnout i desátý Dani Sordó. Mladý Španěl byl po slibném začátku už tedy druhý v Junior Trophy, když si na něm během této etapy doslova „smlsnul“ Wilks. Třetí mezi mladíky zatím jezdil velmi nadějný Xavi Pons.

4.etapa:
“Napjaté finále“
Závěrečná etapa měla na programu 3 erzety, které měly rozhodnout o celkovém pořadí. To, co se ve finále odehrávalo, se dá jen stěží popsat! Situace dávala tušit, že vedoucí Emil Triner bude asi těžko k poražení. Většina jeho soupeřů se již pomalinku smiřovala s dalším „E.T.“ triumfem, to však neplatilo o zkušeném Thirym, jenž do toho pořádně šlápl a úvodní test etapy vyhrál a postoupil na pátou příčku. Triner maličko zaváhal a ztratil ze svého náskoku dvě sekundy, takže v součtu časů vedl už jen o jednu, před nečekaně rozjetým Loixem. Předposlední vložkou byl druhý průjezd divácky vděčnou RZ „El Condor“. Tam se, jak se později ukázalo, „lámal chleba“! Triner nasadil extrémní tempo ve stylu „hop nebo trop“, ale tato taktika se tentokrát nevyplatila. „Velký Emil“ se nevyvaroval několika jezdeckých chyb a rázem přišel o vedení. Tuto zkoušku vyhrál po neuvěřitelném výkonu Radek Pavliš, což mu zajistilo posun na 8.pozici, jen sekundu za Panizziho. Gilův týmový spolubojovník z Top Runu „Fast Freddy“ Loix, jenž si konečně užíval vedení v soutěži, měl obdobné starosti, když jeho značkový kolega „Paja“ Sibera ztrácel taky jen 1 vteřinu, o další dvě sekundy zpět byl Gardemeister. Na čtvrtou příčku tedy klesl Triner, nic však ještě nebylo ztraceno, když na 1.místo mu chybělo 6 vteřin, což bylo při délce poslední erzety stále ještě smazatelné - alespoň tedy pro Trinera, jak ho známe...! Bez naděje na umístění „na bedně“ nebyli ani dva krajani Thiry a Duval s minimálními časovými rozdíly! O dramatickou koncovku „Tour“ bylo tedy postaráno, takovou vyrovnanost po tolika minutách jízdy ještě nikdo nepamatuje! Atmosféra před závěrečnou dlouhou rychlostkou byla tak zhoustlá, že by se dala krájet jako pověstná „rákosníčkova mlha“! Jezdci nervózně přešlapovali u startu měřeného úseku a většina z nich měla nervy na pochodu - někde ve vedlejším bratřejovském lese. Závěrečnou RZ prolétl nejrychleji pilot Citroënu „Fransoá“ Duval, čímž si zajistil postup o místo vpřed, tedy na 5.“flek“. Na čele však nastala brutální situace! Sibera byl o sekundu rychlejší, než „Loa“ a srovnal tak celkový součet. Oba tak měli po téměř 18.minutách dvoudenního „bláznění“ naprosto shodný čas a o vítězi musel rozhodnout - dle pravidel - lepší čas z RZ 1. To hovořilo pro Pavla Siberu a jezdec stáje Roto Motorsport se stal po hektickém finále vítězem bratřejovského závodu! Při jeho druhé sezóně je to nevídaný úspěch a posádka Sibera-Jirátko se tak nesmazatelně zapsala do historie této prestižní soutěže. S nejmenším možným rozdílem - tedy nula nula nic - si stříbro odvážel Freddy Loix, který se málem dočkal kýženého vítězství, ale i druhé místo je pro tohoto zkušeného Belgičana disponujícího obstarožní technikou skvělým výsledkem, který se počítá! Třetím mužem v cíli byl Toni Gardemeister, jenž ztratil na předešlé dva Fordy jednu jedinou vteřinu. Tři „chlapi“ v jedné vteřině na takové rally! Laik se diví, odborník žasne! Nepopulární „brambory“ zbyly na Emila Trinera, který ovšem celou sobotní část závodu umazával velkou ztrátu, proto je jeho výsledek výborný, i když to chvíli vypadalo i na jeho další vítězství. Jeho rychlost je prostě stále obdivuhodná! Souboj dvou belgických dravců nakonec vyzněl lépe pro Duvala, ale šestý Bruno Thiry opět dokázal, že se s ním i nadále bude muset velmi vážně počítat. Sedmé místo v závěru uhájil Francouz Panizzi před dotírajícím „hostem“ Radkem Pavlišem. Ten si tedy odváží 1 mistrovský bod, což je při jeho premiéře v Intercupu (i když má již mnoho naježděno v jiných šampionátech), navíc na hodně specifických tratích, dost slušný výkon! Absolutní body sice nezbyly na Guye Wilkse, jezdec týmu Red Bull si ale připsal 10 důležitých bodíků do klasifikace Junior Trophy. Solidní desátou příčku vybojoval Ondra Přikryl. Mezi dvěma svými chráněnci z týmu Marlboro Junior dojel zkušený Gibo Fagaso, který však vezl sebou ztrátu z 1.dne. Před ním tedy dojel druhý junior Sordó, bronz mezi mladíky vyválčil další Španěl Pons. Čtrnácté místo připadlo na ostříleného Trellese, elitní patnáctku uzavíral zlepšující se Japonec Arai, jenž byl čtvrtým nejlépe hodnoceným juniorem. O všech jezdcích se zde nejde zmínit, ale pochvalu zaslouží všichni, jenž úspěšně zdolali nemalé nástrahy tohoto náročného a ke konci již únavného závodu a dovezli své těžce zkoušené speciály zdárně do cíle! Zbývá dodat, že sledovanou klasifikaci teamů tentokrát vyhrál Marlboro Dealer Racing.

Takže patnáctý ročník Tour de Cabin je za námi. Přesto, že to byla tradičně náročná a dlouhá soutěž, bylo to až neuvěřitelně vyrovnané a na celkové výsledky by si před startem nevsadil ani nejšílenější bookmaker - šprýmař! Prostě všechno bylo jinak. Ty nečekaně vyrovnané souboje sebou přinesli nevídané napětí a zároveň taky parádní vyhecovanou atmosféru! Tratě byly perfektně připravené, sem tam sice bylo slyšet drobné výtky na některé pasáže v horách, kde byly části úseků hodně „utažené a úzké“, ale to je právě kouzlo této nenapodobitelné rally, podmínky měli navíc všichni stejné, ostatně jako vždy! Pořadatelsky vše klapalo na jedničku, na čemž mají zásluhu taky časoměřiči a zapisovatelé - tedy Hroch, Olina a Majkl („Pan Stéblo“), za což jim patří samozřejmě poděkování! „Tour“ byl dalším povedeným závodem a o té vyrovnanosti se bude asi ještě hodně dlouho mluvit! Prostě neuvěřitelné “peklo“ a „holocaust“! Tak sláva vítězům, čest poraženým a dík pořadatelům!

Řekli po soutěži: 

Sibera-Jirátko (1.) :
“Ani nevíme, co říct. Vyhrát proslulou „Tour“ je určitě snem každého jezdce. Před startem jsme si říkali, že bychom mohli skončit do pátého místa a nakonec jsme vyhráli. Vyšlo to sice jen tak tak, ale vsadili jsme více na jistotu a snažili se zajíždět stabilní časy a počkat si na chyby soupeřů. Nikde jsme nejeli úplně naplno, protože za dané situace byla každá chyba velice drahá, což se nakonec ukázalo jako správná strategie. Byly to úžasně vyrovnané závody, když ještě před poslední erzetou mohlo vyhrát několik jezdců. Něco takového se snad ještě nestalo. Tratě byly letos opravdu náročné, ale moc pěkně připravené. Škoda jen, že jsme nevyhráli v teamech. Jinak samozřejmě obrovská spokojenost!“

 
Loix-Smeets (2.) :

“Skvělý závod! Bylo to vyrovnané až do konce a byly to nervy! My jsme z toho vytěžili asi maximum, i když máme stejný čas s vítězem, druhé místo bereme. V první asfaltové etapě jsme do toho dali všecko a jeli jsme naplno, druhý den na šotolině jsme se snažili spíš zbytečně nechybovat a nebláznit a jezdit konstantní časy, tato taktika byla zřejmě klíčem k úspěchu. Jinak soutěž byla pěkně připravená, organizace klapala, tratě byly náročné, ale pěkné a byla tu super atmosféra!“

Gardemeister-Honkanen (3.) :
Výborný závod! Umístnění na bedně, první místo v teamech a dobře fungující technika - co víc si přát! Pořadatel připravil skvělou a náročnou soutěž! Díky!“  

Triner-Hůlka (4.) :
“Celý závod byl s ohledem na závodnickou atmosféru naprosto fantastický, až na ty naše chyby a zejména technické problémy. Dali jsme do toho s Milošem naprosto vše co umíme, ale bohužel to na prvenství nestačilo. Po prvním dnu jsme po utrženém závěsu zadního kola stahovali šílených 45 vteřin na vítěze a vcelku se i dařilo . . . . nicméně nám nevyšel závěr, ale i tak jsme maximálně spokojeni a čtvrté místo je pro nás po té původní ztrátě výborným výsledkem.“


Duval-Pivato (5.) :
V první etapě jsme měli taktiku jít do závodu hned od začátku naplno a pokusit se vyjet nějaký náskok do druhého dne. To se podařilo a asfaltovou část rally jsme vyhráli. Takže panovala spokojenost. Z druhého dne a jeho horských rychlostních zkoušek máme veliký respekt, protože naše auto, respektive jeho podvozek, není ideální na daný charakter trati. Nicméně od rána jsme jezdili slušné časy a až do druhé třetiny závodu jsme se bili o první příčku s týmovým kolegou Gardemeisterem. V poslední erzetě třetí etapy jsme vyrobili obrovskou chybu, kterou jsme dlouho rozdýchávali. Srazili jsme cílové značení a tato chyba nás asi stála celkové umístění na bedně. Jinak pořadatelé zvládli soutěž na jedničku a velmi pěkně jsme si zazávodili!“  

Thiry-Prévot (6.) :
“Letos jsme se přijeli spíš seznámit s tratěmi a napsat itinerář. Šesté místo nás však nakonec trochu zklamalo, chybělo trochu štěstí v závěru. Bratřejov, to je prostě klasika! Pořadatelům se podařilo přesně namixovat povrch tratí tak, aby asfaltáři v pátek odskočili a šotolináři je celou sobotu štvali jako chrti. Po dvou dnech bojů se závod rozhodoval v poslední rychlostce. Bylo to neuvěřitelně vyrovnané, když mohlo vyhrát šest lidí. To tu ještě nebylo. Super jsme si zazávodili. Ta pětka přede mnou byla prostě lepší. Naše výkony zatím ještě nejsou optimální, ale jde to správným směrem.“
 
Panizzi-Panizzi (7.) :
“Tratě byly pěkné, závod měl spád, jen ten náš výsledek mohl být lepší..První etapa se nám nepovedla, na šotolině už to bylo dobré, ale konkurence byla prostě o něco rychlejší.“

Wilks-Pugh (9.) :
Tak první den na asfaltu se nám moc nepovedl, ale tratě tam byly skvělé. Druhý den v lese to bylo dobré, tratě parádní a náročné, sedlo nám to, bojovali jsme sice o body ale i 9.místo je dobré. Hlavně se nám však podařilo vyhrát juniory, což je důležité. Celkově - prostě skvělý Bratřejov!“

Sordó-Martí (11.) :

“S výsledkem jsme vcelku spokojení, i když 11.místo není nic moc, zvlášť když jsme byli po první etapě třetí. Druhý den na šotolině jsme už začali ztrácet, hlavně je škoda, že jsme nestačili na Wilkse a byli až druzí v juniorech. Ale soutěž se nám líbila, pěkně jsme si zajezdili, tratě byly dobře připravené a byla tu moc fajn atmosféra!“

Aleš Horák - „Alf“ - za reprezentaci RC Tábor:
“Do Zlína, respektive do Bratřejova jsme vyrazili s očekáváním. Cesta to byla poměrně dlouhá, a proto nikdo nepodcenil přípravu. Já měl problémy už na našem závodě týden předtím, ale povedlo se vše připravit. Z nás jel dvoudenní soutěž pouze Radek Pavliš, proto my ostatní jsme byli plní očekávání. Asfaltové vložky byly podobné těm našim, ale druhý den ta šotolina, to bylo trošku jiné kafe. Radek je na toto trochu zvyklý, ale já a mladý „Maty“ ne a to se projevilo. Tratě byly zajímavé a atmosféra parádní. Byla to pro nás určitě zajímavá zkušenost. Jen digitální časomíra by byla určitě krok kupředu. Zdravíme Intercup a díky za kluky z Tábora.“