V. Jump Rally 2008 | Nedachlebice, 2. srpna 2008 | ||||||
poř. | soutěžící | posádka | N | značka vozu | team | body | čas |
1 | T. Pikner | Duval - Pivato | Citroën Xsara WRC | Kronos Racing | 10 | 10:49,2 | |
2 | R. Pavliš | Pavliš - Lovčík | Mitsubishi Lancer EVO VII | RCT Krumlov | 8 | +0:00,2 | |
3 | M. Čuřík | Arai - McNeall | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 6 | +0:06,4 | |
4 | J. Pekař | Panizzi - Panizzi | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 5 | +0:09,2 | |
5 | A. Hráček | Hráček - Hráček | Peugeot 307 WRC | RC Blansko | 4 | +0:25,2 | |
6 | P. Sekula | Sarrazin - Renucci | Mitsubishi Lancer EVO VI | SEKi Motorsport | 3 | +0:32,8 | |
7 | V. Karlík | Jean-Joseph - Boyere | Škoda Fabia WRC | Grifone | 2 | +0:37,0 | |
8 | J. Jandouš st. | Kosmides - Noyes | Toyota Supra | Ruby's Toyota | 1 | +0:42,6 | |
9 | P. Matulík | Loix - Smeets | Mitsubishi Lancer WRC05 | Top Run | 0 | +0:43,9 | |
10 | M. Pospíšil | Sibera - Jirátko | Mitsubishi Lancer WRC05 | Top Run | 0 | +0:44,5 | |
11 | Mich. Oppitz | Block - Gelsomino | Peugeot 206 WRC | MonkeyRacing | 0 | +0:46,5 | |
12 | R. Hobza | Fagaso - Moya | Citroën Xsara WRC | Kronos Racing | 0 | +0:52,0 | |
13 | V. Handl | Handl - Handl | Ford Focus WRC | Hufnágl Motorsport | 0 | +0:53,2 | |
14 | R. Zicha | Wilks - Pugh | Ford Focus WRC | Red Bull | 0 | +1:06,6 | |
15 | A. Matiášek ml. | Alešák - Matiášek | Mitsubishi Lancer WRC05 | RC Racing Tábor | 0 | +1:08,1 | |
16 | O. Voborník | Alen - Allane | Mitsubishi Lancer WRC05 | Sparrow Racing | 0 | +1:11,3 | |
17 | D. Prokeš | Gardemeister - Honkanen | Subaru Impreza WRC | Kronos Racing | 0 | +1:25,1 | |
18 | A. Matiášek st. | Maty - Matiášek | Mitsubishi Lancer WRC05 | RC Racing Tábor | 0 | +1:25,3 | |
19 | V. Pospíšil | Dereudre - Soufflet | Peugeot 306 Maxi | Xracing | 0 | +1:41,3 | |
20 | L. Zámečník | Basso - Dotta | Fiat Grande Punto S2000 | BF Goodrich Racing | 0 | +1:42,9 | |
21 | M. Konečný | Koňa - Koňa | Škoda Octavia WRC | Team Koňa Racing | 0 | +1:50,3 | |
22 | K. Sedláček | Czopik - Zagorii (J) | Subaru Impreza WRC | Polski swiazek juniorowy | 0 | +1:51,8 | |
23 | T. Mikl | Vouilloz - Klinger | Škoda Fabia WRC | HSF Rally Team | 0 | +2:10,3 | |
24 | O. Záruba | Záruba - Řeháček | Lancia Delta HF Integrale | Z-Sport | 0 | +2:28,5 | |
25 | D. Zubíček | Betti - Agnese | Fiat Grande Punto S2000 | BF Goodrich Racing | 0 | +2:31,8 | |
26 | M. Dračka ml. | Sordó - Martí (J) | Subaru Impreza WRC | Kronos Junior | 0 | +2:41,7 | |
27 | M. Sukup | Kankkunen - Sukup | Mitsubishi Lancer EVO VI | Marek Sukup | 0 | +2:45,9 | |
28 | R. Seifert | Kneifel - Strnad | Fiat Grande Punto S2000 | Pegas Rally Team | 0 | +3:01,8 | |
29 | D. Homolka | Homolka - Čápová | Ford Escort WRC | Homikracing | 0 | +3:27,6 | |
30 | Mat. Oppitz | Pastrana - Edstrom | Peugeot 206 WRC | MonkeyRacing | 0 | +3:44,9 | |
31 | M. Dračka st. | Campos -Magalhaes | Subaru Impreza | Alpine Racing | 0 | +3:50,9 | |
32 | Jar. Suchánek | Meeke - Patterson (J) | Citroën Xsara WRC | Kronos Junior | 0 | +3:53,8 | |
33 | Jan Suchánek | Bouffier - Panseri | Ford Focus WRC | Team Koňa Racing | 0 | +4:04,8 | |
34 | M. Hladký | Mirra - Kihurani | Subaru Impreza WRC | MonkeyRacing | 0 | +4:58,1 | |
35 | T. Grebeníček | Gerd - Gerd | Audi Quattro | Audi Motorsport | 0 | +4:58,7 | |
36 | D. Krajíček | Pech - Uhel | Mitsubishi Lancer EVO VI | Shell Rally Team | 0 | +4:59,0 | |
37 | M. Krajíček | Landa - Barták | Subaru Impreza WRC 07 | Shell Rally Team | 0 | +5:43,5 | |
38 | D. Sedláček | Grzyb - Hundla (J) | Peugeot 306 Maxi | Polski swiazek juniorowy | 0 | +8:37,6 |
Vítězové RZ: Pavliš - 2, Panizzi - 1, Arai - 1, Duval - 1, Kosmides - 1
Odstoupili | Nekvalifikovali se |
Villagra (J.Jandouš ml.) | |
Aava (I.Zmrzlík) - motor |
Značky | Teamy | ||
Mitsubishi | 10 | Red Bull | 10 |
Subaru | 8 | Kronos Racing | 8 |
Citroën | 6 | RCT-Krumlov | 6 |
Peugeot | 5 | Top Run | 5 |
Škoda | 4 | RC Blansko | 4 |
Toyota | 3 | SEKi Motorsport | 3 |
Ford |
2 |
Grifone | 2 |
|
|
Ruby's Toyota | 1 |
„VŠECHNO JE JINAK......“
Už tradiční prázdninovou záležitostí Intercupu byla Jump Rally konaná
v obci Nedachlebice. Z dříve dvoudenní soutěže se letos stala
jednodenní akce. 5.ročník Jumpu byl rozdělen do dvou odlišných etap.
Z toho ta první, delší, obsahovala 6 rychlostních zkoušek na nezpevněném
povrchu, druhá etapa měla v harmonogramu 3 měřené úseky na asfaltu
s malou šotolinovou „vsuvkou“. První srpnovou sobotu se do Nedachlebic
sjelo 41 soutěžících. K hojné účasti přispěli zejména jezdci z jiných
šampionátů. Celkem 5 startujících přijelo z Brna (Block, Pastrana,
Homolka, Dereudre, Mirra), znovu se letos objevili kluci z Tábora (Alešák,
Maty), startovní listinu obohatil taky jeden z nejrychlejších českých
jezdců Radek Pavliš ze Strakonic (reprezentující RCT-Krumlov), Tonda Hráček
z Blanska je v Intercupu již pravidelným účastníkem.
Začínalo se tedy na soukromém pozemku na zahradě hlavního pořadatele závodu, kde byla k dispozici šotolinová trať, jejíž velká část obsahovala taky některými soutěžícími kritizovaný úsek s kamínky. Ty byly ovšem proti loňskému ročníku v podstatně menší míře, navíc je soutěžní vozy s narůstajícími průjezdy postupně vytahovaly z ideální stopy, takže to s těmi kamínky nebylo zdaleka tak „dramatické“. A dokonce se u většiny posádek neobjevily žádné výrazné potíže se zasekáváním „šutýrků“ v různých podvozkových částech, samozřejmě až na pár výjimek. Také díky tomu byly časy v jednotlivých erzetách poměrně vyrovnané. Úvodní test vyhrál „nečekaně pan domácí“ Ralph Kosmides pilotující trochu exotickou Toyotu Supra. Na zkoušce s pořadovým číslem 2 byl nejrychlejší Gil Panizzi, jenž měl největší radost z toho, že se mu konečně letos podařilo zapsat se mezi vítěze RZ. Francouzský jezdec stáje Red Bull se dostal na první místo, to mu však příliš dlouho nevydrželo. Na třetí rychlostní zkoušce se o nejrychlejší čas postaral Radek Pavliš, jenž předvedl zcela excelentní a bezchybnou jízdu. Radost pohledět! Ne nadarmo vede tento jezdec tři RC Rally šampionáty v Česku! Radek se po drobných problémech z úvodu soutěže prokousal na 2.příčku a odsunul za svá záda Panizziho. Po polovině šotolinové etapy byl však ve vedení jiný ostřílený dravec. Stabilní a tradičně rychlou jízdou se do čela průběžné výsledkové listiny vyhoupl „Fransoá“ Duval. Jeho náskok činil pouhých 1,3 vteřiny, což slibovalo ještě další dramatické souboje. Za druhým hostem z jihu Čech a třetím „Pekim“ pak těsně následoval Japonec Arai, pátý byl nečekaně dobře jedoucí Stéphane Sarrazin. Šestý „flek“ v té chvíli držel Tony Hráček z Blanska. Výborně jel taky zástupce RC Racing Tábor Alešák, jenž byl zatím na sedmé pozici. Dalším z mnoha výsledkových překvapení bylo průběžné osmé místo Simona Jean-Josepha, kterému zřejmě „prospěla“ absence týmového manažera z Grifone. Po výborném začátku se mírně propadl Američan Kosmides, jež okupoval místo deváté, mezi nejlepšími deseti figuroval ještě Gibo Fagaso. Druhou desítku otevíral Freddy Loix, kterého při té obrovské vyrovnanosti mohla mrzet hlavně pětisekundová penalizace za nechtěný dotyk nohou. Až za „Loanem“ se ve výsledkové listině pohyboval dosavadní lídr tabulky Intercupu Pavel Sibera. Přitom ho netrápily žádné potíže s technikou a ani nijak výrazně nechyboval. Jezdec týmu Top Run tak marně hledal recept na zrychlení. Třináctým mužem v pořadí byl stále se zlepšující Anton Alen (jezdec dosud známý jako Ondra Voborník), průběžná 14.příčka patřila Vlastovi Handlovi. Rozdíly však byly velmi malé, když deset závodníků mezi 5. a 14.místem bylo namačkáno v 15.vteřinách! Pořadí v první patnáctce se neustále měnilo a adeptů na body bylo tradičně více, než bodovaných příček. Na 15.pozici byla zatím „dvěstěšestka“ brněnského jezdce Blocka, který za sebou úspěšně držel tentokrát nevýrazné piloty jako Gardemeistera, Wilkse, Bassa, Bettiho, nebo „rozčarovaného“ Kneifela. Horké letní sluníčko asi nejvíc obtěžovalo Michala Koňu, který se po jednom z veleskoků rozhodl svou Octavii na chvíli zchladit koupelí v přilehlém rybníčku. Kupodivu i po tomto incidentu pokračoval dále bez viditelné újmy na elektronice. Koňa se pak v dalších erzetách stal jednoznačně nejsledovanějším jezdcem na trati, protože i nadále předváděl pro něj často obvyklé „psí kusy“. Situace v Junior’s Trophy byla od předchozích závodů trochu odlišná. Jednoznačný suverén Xavi Pons absentoval, a tak měl jeho krajan Dani Sordó jedinečnou příležitost konečně vyzkoušet, jak chutná vítězství v juniorské kategorii. Ale svým vzrůstajícím výkonem ho poněkud zaskočil Tomasz Czopik, který byl nyní nejrychlejším mladíkem, druhý Sordó už ztrácel 23 sekund a navíc předváděl až příliš nestabilní jízdu.
Čtvrtou erzetu vyhrál Toshi Arai a odsunul
tak svého
stájového i značkového kolegu Panizziho na
4.místo. Ve vedení zůstal Francois
Duval před Radkem Pavlišem o 1,1 sekundy. Na
dalších bodovaných příčkách
došlo
k drobným úpravám pořadí, jež se
mírně promíchalo, ale zůstávali na nich vesměs
stále stejní jezdci s výjimkou
Alešáka, kterého o šest míst dozadu
posunula
zejména desetisekundová penalizace za kontakt
cílové brány. Na uvolněnou
8.příčku stihl postoupit Kosmides. Svými časy asi
všechny nejvíc udivoval
Jean-Joseph držící se po RZ 4 na výborné
6.pozici a dokonce ho poté nezastavil
ani příchod paní „Žán-Pepové“,
vezoucí mu oběd až z Martiniku. Na
předposlední erzetě šotolinové části
soutěže byl se svým Mitsubishi opět
nejrychlejší famózně jedoucí Radek
Pavliš a rázem byl ve vedení Jump Rally o 5,2
vteřiny před Duvalovou Xsarou. Bronzový stupínek
stále hájil „Rudý Býček“ Arai.
Závěrečná vložka první etapy ještě leccos
změnila. A to mimo jiné taky pozici
lídra závodu. Na ni se dokázal vrátit
Belgičan Duval, který zajel nejlepší čas.
Radek Pavliš mírně ztratil a po RZ č.6 figuroval
zpátky na stříbrné pozici, ale
jen o nicotné 2 desetiny sekundy! Toshihiro Arai na
třetím místě ztrácel
dalších 6 vteřin, o 2,8s za bednou byl Gilles Panizzi. O
dalších 16 vteřin za
ním následoval „plížící
se“ Peugeot Tondy Hráčka, jež opět předváděl svoji
neuvěřitelně plynulou jízdu jako po kolejích.
Šestou příčku měl v držení
Francouz Sarrazin, na sedmém „fleku“ byl se svou
Fabií Simon „Žán-Pepa“,
poslední bodované místo náleželo Ralphu
Kosmidesovi.
Po šotolinové etapě se všichni přítomní přesunuli do nedalekého areálu fotbalového hřiště TJ Nedachlebice, kde byly přichystány tři asfaltové rychlostní zkoušky - podle slov jezdců velmi pěkně postavené. A jelikož to po delší šotolinové části Jumpu bylo až nečekaně vyrovnané, mělo padnout rozhodnutí právě na zdejších asfaltech. Po pro mnohé vytouženém občerstvení se rozhořely naplno další boje o jednotlivé umístění. A začaly se dít velmi zajímavé věci! V souboji o prvenství byl rozhodující výpadek Radka Pavliše kvůli poruše řízení, Francouz Panizzi řešil problém se zavěšením kola své Imprezy přímo na trati RZ, nebo třeba Jean-Joseph si zapomněl nechat dopravit správný asfaltový set-up tlumičů a ztratil mnoho času, prostě rázem se pořadí úplně měnilo. Fantastický čas zajel Sibera a postoupil z 10. na 6.místo, za Duvala šli na bednu Arai a Hráček, hodně dopředu se dostali například i Loix, či Fagaso. Jenže jak pro zrychlující „asfaltéry“, tak i pro všechny ostatní přišla studená sprcha, a to doslova. Po projetí zhruba dvou třetin startovního pole začalo pršet takovým způsobem, že zkouška musela být přerušena. Přívalový liják sice brzy ustal, ale na téměř celé trati byly několik centimetrů hluboké kaluže, což znemožnilo další pokračování závodu. Pořadatel se proto rozhodl rychlostní zkoušku zrušit a po delším zvažování nakonec i celý zbytek rally. Rozhodnutí to bylo v dané situaci rozumné. Bohužel tím někteří utrpěli, jiní na tom vydělali, ale přesně tak to v rallysportu chodí! Takže platily výsledky po RZ 6.
Vítězem letošní Jump Rally
byl tedy rozzářený Francois Duval
a připsal si do tabulky veledůležitých 10 bodů. Stříbro
náleží Radku Pavlišovi,
jenž byl po předvedeném výkonu zcela jistě aspirantem na
prvenství, i když měl
v závěru štěstí, že byla erzeta, kterou
nedokončil, anulována. Ovšem
každopádně všem ukázal, jak vysoko je nastavena
laťka v jiných českých
šampionátech! Bronz vybojoval letos skvěle
rozzávoděný Toshi Arai, jenž byl
zároveň nejrychlejším jezdcem
vítězného týmu Red Bull. Členem tohoto spolku je
i tradičně čtvrtý Panizzi, který si tu „bramborovou
medaili“ v poslední
době nějak oblíbil. „Předplacené“
umístění má taky Tonda Hráček, jenž je už
počtvrté za sebou pátý! Tak trochu
nenápadný, ale za to efektivní výkon
předvedl „Seki“ Sarrazin, což ho vyneslo na šestou
příčku. Jedno
z největších překvapení soutěže je na
místě sedmém - Joseph! Tento
charismatický Martiničan má po víc jak roce a půl
body! A to hned dva. Ten
poslední bodík ukořistil Ralph Kosmides, který
letos dojel podruhé osmý, navíc
se mu zde povedlo poprvé v kariéře vyhrát
rychlostní zkoušku, takže se
před domácími fanoušky předvedl dost
slušně. Devátého Belgičana Loixe dělila od
bodovaných pozic necelá vteřinka a půl, jen o 0,6s za
svým spolubojovníkem
z Top Runu skončil Pavel Sibera, kterému se o
10.místě jistě nezdálo ani
v těch nejhrůzostrašnějších snech. Jako
jedenáctý byl klasifikován Block a
přesto, že tento jezdec brněnského týmu Monkey
Racing ještě sbírá
zkušenosti, podařilo se mu dokonce na závěrečné
šotolinové rychlostce zajet
absolutně druhý čas! A právě tímto výkonem
odsunul na konečnou 12.příčku
španělského matadora Fagasa, který se letos
zatím marně snaží získat nějaký ten
bod. Takže Fagasův „sviňa rok“ pokračuje. Na 13.pozici
dojel zástupce Hufnágl
Motorsportu Vlasťa Handl, na konečné 14.místo se ve
finále dokázal posunout Guy
Wilks, do elitní patnáctky se vešel ještě
Alešák z Tábora. Premiérové
vítězství v juniorské klasifikaci vybojoval
Polák Tomasz Czopik, jenž
porazil stříbrného Sorda o 50 sekund. Bronz mezi
mladíky si vyjel Kris Meeke.
V hodnocení značek si plný počet bodů připsalo
Mitsubishi.
5.ročník Jumpu potvrdil svou tratí rozmanitost Intercupu a proti minulým ročníkům udělali pořadatelé zase krok vpřed. Soutěž to byla napínavá a plná výsledkových zvratů a zajímavých situací. Škoda toho deště, protože většině jezdců se právě na tom asfaltu líbilo a mohli jsme se dočkat ještě hodně vzrušujících soubojů. Ale počasí Intercup (alespoň zatím) neporoučí.
Jump Rally uzavřela druhou třetinu mistrovství. A všechno je jinak....! Dosud vedoucí muž šampionátu Pavel Sibera teď vyšel bodově naprázdno, naproti tomu jeho nebližší rival „Franta“ Duval si připsal maximum bodů a dostal se do čela průběžné tabulky. Druhý „Siberíňu“ má o 3 body míň. Šampionát tedy nabral nové obrátky a souboj o titul bude jistě velmi zajímavý. Na třetí pozici je stále Gil Panizzi s desetibodovou ztrátou o další 2 bodíky zpět je Arai, který se určitě pokusí bojovat o celkový bronz. Další mají již větší bodovou ztrátu, když na 5.místě setrvává Tonda Hráček, ale vyrovnanost mnoha jezdců ještě slibuje napětí i v bojích o další příčky. Takže ve Fryštáku se máme na co těšit....Ohlasy několika posádek a týmových manažerů:
Duval-Pivato (1.) :
„Samozřejmě u nás panuje spokojenost. Podařilo se nám získat 10 bodů a smazat
náskok Sibery v celkovém pořadí. I když jsme si vědomi, že nezačít pršet, mohlo
být všechno jinak. Také chceme poděkovat pořadateli za dobře připravenou soutěž
a je jen škoda, že přišla bouřka, protože asfaltová zkouška byla parádní.“
Pavliš-Lovčík (2.) :
„Na
soutěž jsme vyráželi uvolněně, protože v Intercupu pravidelně
nestartujeme,
tudíž nebyl tlak nutně bodovat. Také bylo potřeba
otestovat úpravu
diferenciálu. V 1.RZ byl problém s tím,
že nebylo správně nastaveno
řízení na max rejd a malá světlá
výška vozu .Ve 2.RZ spadl řemen, což se nám
nestává, ale i tak už to šlo. Vše bylo
zapříčiněno stěhováním týmu a
špatnou
přípravou. Pak už to šlo, někdy jsme jeli až moc uvolněně
a spíše pro diváky,
nežli na čas. Na asfalt jsme si věřili, ale zklamala nás
technika, když se
rozsypalo servo řízení. Nakonec byla RZ pro
nesjízdnost anulovaná a závod
ukončen, což nás ponechalo na 2.místě. Jinak tratě
pěkné, ale krátké.“
Arai-Sircombe (3.) :
„Z
Jump Rally jsme měli obavy v důsledku kamínkových RZ. Ovšem naše auto na nich
fungovalo nečekaně dobře. V první etapě jsme se prali o poslední "bednové
místo", a to se nám taky podařilo obhájit. Ovšem potom nám moc nehrálo do
karet zrušení druhé asfaltové etapy z důvodu deště, protože to by znamenalo
posun nejméně na 2.místo, kvůli poruše prozatím druhého Radka Pavliše. Počasí
ale neovlivníme a na kdyby se nehraje. Takže jsme velmi spokojení i za 3.místo,
což jsou další body do celkového hodnocení!“
Panizzi-Panizzi (4.) :
„Závody
byly pěkné, jen škoda toho děště. Výsledek - opět "brambora". Nasadili
jsme osvědčenou, některými jezdci odepisovanou TA02 a přesvědčili jsme se, že i
s ní jde bojovat o vítězství. Bohužel jsme ve RZ 3 chybovali a ztratili jsme
cca 10 vteřin. Nebýt této RZ, mohli jsme se prát o vítězství.“
Hráček-Hráček (5.) :
„Po třech pátých místech jsme radši s body nepočítali, ale to
"zakleté" páté místo jsme drželi téměř celý závod. Ke konci nám
svitla naděje na bednu, ale zhatilo ji počasí. Snad se to letos ještě povede.
Se závodem jsme spokojeni, tratě pěkné, akorát nás lehce zklamalo, že se nejely
atraktivní rychlostky na zámkové dlažbě.“
Sarrazin-Renucci (6.) :
„S
výsledkem na Jumpu jsme spokojení, protože
šestá příčka v tak velké konkurenci
je dobrý výsledek. Nebýt pár
jezdeckých chyb a uvolněného levého zadního
kola v
šesté RZ, tak jsme mohli dopadnout i lépe. Ale
poslední dobou je i první
patnáctka velice ceněná a konkurence roste závod
od závodu. Staronová TA-02
posloužila výborně a na šotolinu je to
ideální nářadí. Na další
závod naladíme
T2R od Xraye, protože na asfaltu to musí frčet. Takže raději
mrtvý než druhý je
heslo pro Fryšták.“
Joseph-Boyere (7.) :
„Byli
jsme překvapení, že na Nedachlebické šotolině neztrácíme oproti nejrychlejším
tolik času a zajíždíme rychlejší časy, než náš velký soupeř Gibo Fagaso a
dokonce i dosavadní leader šampionátu Sibera, prostě nám ta šotolina seděla,
našli jsme správný rytmus a auto fungovalo. To se však nedalo tvrdit o
závěrečné sekci asfaltových RZ, tam jsme měli auto s naprosto nevhodným
nastavením a na čase to bylo vidět! Naštěstí pro nás byly tyto rychlostky
zrušeny a platilo pořadí po šotolinové sekci, takže máme dva body, které bychom
za dané situace na tom asfaltu určitě neobhájili. Soutěž se nám moc líbila, bohužel
z hlediska sportovního je škoda že musela být předčasně ukončena. Vše by bylo
úplně jinak.“
Loix-Smeets (9.) :
„Tak
my s devátým místem nejsme absolutně
spokojeni! Přesto, že jsme na
šotolinových zkouškách nejezdili
špatné časy, ne a ne se dostat mezi
nejlepších
osm. Bylo to sice velmi těsné, ale konkurence je velká.
Na asfalt jsme se
těšili, protože jsme věděli, že zde můžeme jít dopředu.
Hned na první asfaltové
vložce se to potvrdilo a rázem jsme byli sedmí. Bohužel
pak byla zkouška
anulována kvůli dešti, který nakonec znemožnil
další pokračování rally. A to je
velká škoda, protože trať na hřišti byla
výborná. Ale co naděláme, je to
rally...“
Block-Gelsomino (11.) :
„Dopoledne
jsme se hodně trápili v kamínkové pasáži a s průjezdem “Strawberry Hillu”.
Postupně se ale podařilo najít správné nastavení auta, a také trať se mnoha průjezdy
vyčistila od kamínků. Začali jsme si konečně užívat jízdu a výsledkem byl druhý
nejrychlejší čas v RZ6, což nám udělalo velkou radost. Během celého dne panovala
skvělá atmosféra i díky početné účasti čtyřiceti jezdců. Děkujeme pořadatelům
za skvěle připravený závod, škoda jen předčasného ukončení soutěže, ale počasí nejde
poručit.“
Wilks-Pugh (14.) :
„Tak
závody byly moc pěkné,dobré zázemí a
taky tratě, takže to bylo super. Sice nám
se nevedlo podle očekávání, ale aspoň nás
těší vítězství v teamech!“
Betti-Agnese (25.) :
„Na
letošní Jump Rally vzpomínat v dobrém světle nebudem. Nikdy se nám zde nedařilo
a letos se to bohužel opět potvrdilo. Hned na první rychlostní zkoušce se
ukázalo, kde se budem pohybovat, a to kolem 25.místa, na kterém jsme tuto
soutěž taky dokončili. Co se týče tratí, tak nám se již loni nelíbila pasáž,
kde se nachází drobné kamínky. Bohužel, tímto místem se jely všechny erzety
šotolinové části. Musíme na tento nevydařený závod rychle zapomenout a
soustředit se na nadcházející Fryšták.“
Team manager za Red Bull :
„Po pro nás smolném Bratřejově se náš team vzchopil a opět dokázal zvítězit,
ale náš náskok v Team´s Trophy je zanedbatelný. Bude to boj o titul s
"Kronosáky" až do posledního závodu. Jezdce musíme pochválit, opět
dojeli všichni do patnáctého místa.“