VI. Jump Rally 2009 | Nedachlebice, 25. července 2009 | ||||||
poř. | soutěžící | posádka | N | značka vozu | team | body | čas |
1 | D. Homolka | Homolka - Čápová | Ford Escort WRC | Homik Racing | 10 | 14:16,3 | |
2 | M. Pospíšil | Sibera - Jirátko | Škoda Fabia WRC | Team ORECA | 8 | +0:26,2 | |
3 | M. Čuřík | Arai - McNeall | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 6 | +0:29,1 | |
4 | A. Hráček | Hráček - Hráček | Ford Escort RS Cosworth | SEKi Motorsport | 5 | +0:38,4 | |
5 | M. Mudřík | Thiry - Prévot | Subaru Impreza WRC | Grifone | 4 | +1:00,3 | |
6 | J. Pekař | Panizzi - Panizzi | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 3 | +1:06,1 | |
7 | T. Pikner | Duval - Pivato | Fiat Grande Punto S2000 | Kronos Racing | 2 | +1:15,6 | |
8 | D. Prokeš | Gardemeister - Honkanen | Subaru Impreza WRC | Kronos Racing | 1 | +1:19,2 | |
9 | P. Matulík | Loix - Smeets | Mitsubishi Lancer WRC05 | Top Run | 0 | +1:26,6 | |
10 | J. Jandouš | Kosmides - Noyes | Subaru Impreza WRC 08 | SEKi Motorsport | 0 | +1:30,4 | |
11 | K. Sedláček | Casier - Miclotte (J) | Volkswagen Golf V GTi | Top Run | 0 | +1:39,0 | |
12 | T. Mikl | Vouilloz - Klinger | Subaru Impreza WRC | Grifone | 0 | +1:44,7 | |
13 | L. Jež | Ladin - Ladin | Škoda Fabia WRC | Ladin Motorsport | 0 | +2:06,9 | |
14 | F. Vítů | Cavigioli - Cantoni (J) | Fiat Grande Punto S2000 | Top Run | 0 | +2:35,7 | |
15 | T. Grebeníček | Gerd - Gerd | Audi Quattro | Gerd Rally Team | 0 | +3:06,1 | |
16 | V. Mahdal | Sandell - Axelsson (J) | Mitsubishi Lancer EVO VII | Detrix | 0 | +3:30,1 | |
17 | M. Dračka ml. | Sordó - Martí (J) | Subaru Impreza WRC | Alpine Racing | 0 | +3:30,7 | |
18 | F. Bezděk | Robert - Bedon (J) | Subaru Impreza WRC | Top Run Junior | 0 | +3:39,3 | |
19 | D. Sedláček | Grzyb - Mazur (J) | Peugeot 206 WRC | Top Run Junior | 0 | +4:32,6 | |
20 | M. Krajíček | Landa - Barták | Fiat Grande Punto S2000 | Gemini Rally Team | 0 | +4:57,5 | |
21 | J. Suchánek | Suchánek - Suchánek | Subaru Impreza WRC | Pegas Rally Team | 0 | +5:32,6 | |
22 | P. Šíma | H.Solberg - Menkerud | Subaru Impreza WRC 08 | Stobart Ford | 0 | +6:04,9 | |
23 | L. Večeřa | Večeřa - Večeřa | Suzuki SX4 WRC | Gerd Rally Team | 0 | +6:47,7 | |
24 | F. Janiga | Janiga - Janiga (J) | Subaru Impreza WRC 08 | Janiga Rac.Technologies | 0 | +8:42,2 |
RZ 1 Wild Ballast vítěz: Homolka |
RZ 2 Crushed Rock vítěz: Duval |
RZ 3 Cooling Circuit vítěz: Homolka |
RZ 4 Wild Ballast II vítěz: Homolka |
RZ 5 Crushed Rock II vítěz: Homolka |
RZ 6 Scrappe vítěz: Hráček |
RZ 7 Flat Race vítěz: Sibera |
RZ 8 Scrappe II vítěz: Homolka |
RZ 9 Flat Scrappe Race vítěz: Hráček |
Odstoupili | Nekvalifikovali se |
Bengué (R.Kalík) - elektronika |
Značky | Teamy | ||
Subaru | 10 | Red Bull | 10 |
Ford | 8 | SEKi Motorsport | 8 |
Škoda | 6 | Kronos Racing | 6 |
Fiat | 5 | Homik Racing | 5 |
Mitsubishi | 4 | Grifone | 4 |
Volkswagen | 3 | Team ORECA | 3 |
Audi | 2 | Top Run | 2 |
Peugeot | 1 | Ladin Motorsport | 1 |
Roli černého koně
soutěže potvrdil hned na úvodní erzetě David Homolka,
který úspěšně brázdí
tratě v brněnském šampionátu. David začal
nejrychlejším časem a druhému
Araiovi nadělil téměř 5 sekund. Druhý měřený
úsek absolvovali jen tři
soutěžící, jelikož krátce po startu se na trať
spustil extrémní liják. Netrval
sice dlouho, ovšem byl natolik intenzivní, že část
tratí se stala absolutně
nesjízdnou. Chvíli se zvažovalo další
pokračování rally, nakonec se pořadatel
rozhodl šotolinovou etapu zkrátit o
nesjízdné úseky. Pokračovalo se tedy jen na
neoblíbené „kamínkovité“
části. Ta byla taky poměrně promoklá, i když rychle
osychala, ale i nadále panovaly obavy, zda se situace
z předešlé
rychlostní zkoušky nebude opakovat. Třetí
krátkou erzetu vyhrál opět David
Homolka a upevnil si průběžné vedení. Jeho Escortu WRC,
který byl opatřen
volnoběžkou, zdejší charakteristika maximálně
vyhovovala, o čemž svědčily další
dva nejrychlejší časy. Přesto, že byla
šotolinová etapa poměrně krátká,
„Homik“
si v jejím průběhu stačil vybudovat úctyhodný
náskok 26. sekund. Na
dalších místech už ovšem byly
rozdíly mezi jednotlivými bojovníky
minimální. Na
druhé pozici byl po úvodní části soutěže
Pavel Sibera, poslední volný stupínek
na bedně patřil „Fransoá“ Duvalovi. Na místě
čtvrtém byl Toshi Arai, jenž
tentokrát startoval s Imprezou starší
specifikace. Pátou příčku okupoval
Gilles Panizzi, který zajížděl vynikající
časy, v součtu mu však citelně
scházela téměř půlminutová ztráta
z první zkoušky, kdy dlouho oživoval
elektroniku podvozku zapůjčeného od svého
absentujícího týmového kolegy Wilkse.
Na šestém „fleku“ se držel Tonda
Hráček, sedmá pozice v té chvíli
patřila
tradičně rychlému Berndu Casierovi. Na poslední
bodované příčce byl Toni
Gardemeister pilotující klasické červené
„Sůbo“. Po zdařilém úvodu klesl až na
9. místo dosavadní lídr šampionátu
Bruno Thiry, kterého v jedné z erzet
velmi zpomalily potíže se zaseknutým řemínkem.
Technika potrápila také jeho
krajana Freddyho Loixe. Tomu se od začátku velmi dařilo a
v pořadí se
pohyboval okolo 5. pozice, v posledním testu
šotolinové části rally ho
však značně zbrzdily potíže s elektronikou a
následná nemalá ztráta ho
srazila na konec první desítky průběžné
výsledkové listiny. Tento dobře známý
Belgičan byl nakonec rád, že mohl v soutěži vůbec
pokračovat a to pouze
díky obětavé pomoci šéfmechanika Pepy
Sedláčka.
Po první etapě
následovala plánovaná servisní
přestávka určená na přesun celého konvoje
soutěžících a taky tentokrát poměrně
obsáhlého arsenálu všeho možného do
areálu
fotbalového hřiště, kde na posádky čekala
asfaltová část. Na tu se řada jezdců
velmi těšila, jelikož velmi pestré tratě zde byly pěkně
připravené a vypadalo
to na kvalitní svezení. To se ovšem pokusilo opět
zhatit počasí. Ještě
v průběhu pauzy několikrát zapršelo a povrch
tratí byl pochopitelně mokrý.
Naštěstí se ale dalo pokračovat. První
asfaltový test patřil Tondovi Hráčkovi,
který se tak posunul o jednu příčku vpřed. Svou
šanci na asfaltu vycítil Pavel
Sibera, jenž se zde chtěl pokusit eliminovat náskok
vedoucího Davida Homolky.
Ten měl totiž obavy, zda s volnoběžným diferenciálem
nebude moc ztrácet a dokáže
hlídat vybudovaný náskok.
„Siberíňu“ však svoji dravost hned od
počátku
přehnal, dopustil se několika chyb, a tak se na prvních dvou
místech celkového
pořadí nic nezměnilo. Na třetí příčku se
dokázal posunout Toshihiro Arai na
úkor Francoise Duvala, jež klesl na bramborovou pozici. Před
startem následné
rychlostky znovu neúřadoval nikdo jiný, než prudký
déšť. Tato zkouška tedy
nemohla ani odstartovat, nakonec se ale po krátké
přestávce mohlo
v soutěži pokračovat. V tyto okamžiky se naplno projevila
předsezónní
úprava softwaru zpracovávajícího
výsledky v notebooku, když startovní časy
do některých RZ byly operativně změněny. Naštěstí
tím ani nedošlo
k výraznému narušení celkového
časového harmonogramu, navíc bylo
pozitivní, že se nakonec mohly odjet všechny
rychlostní zkoušky. Tu druhou
asfaltovou, která stejně jako ostatní,
nepostrádala šotolinkovou vsuvku, vyhrál
Sibera, Homolkův náskok se mu ovšem podařilo
snížit jen o pár sekund. David
navíc na dalším úseku zatáhl a
podařilo se mu připsat si na konto nejlepší čas.
Sibera, kterému tradičně četl noty Karel Jirátko, po
další jízdě plné
„divočení“ přišel i o druhou příčku,
když ho o fous přeskočil Japonec Arai. Před
závěrečnou erzetou byla posádka
Homolka-Čápová v čele již o více, než půl
minuty a přesto, že ta poslední vložka byla hodně dlouhá,
muselo by se stát
něco nečekaného, aby „Homik“ o svůj luxusní
náskok přišel. Nic takového se
neudálo a David Homolka tak v cíli oslavil
své první vítězství
v soutěži Intercupu. V loňském ročníku se
v našem šampionátu už sice
párkrát objevil, ale neřadil se mezi favority. Letos
jezdecky velmi vyrostl,
což jde vidět i v Brně, kde se do špičky už zařadil. Proto
pro zasvěcené
není možná jeho výsledek zas tak velkým
překvapením, spíš je to fakt,
s jakým náskokem dokázal na této
nepříliš dlouhé soutěži zvítězit. Řada
jeho pronásledovatelů sice měla potíže, nebo
větší jezdecké chyby, naproti tomu
David zvládl vše bezchybně, a to je taky někdy
klíčem k úspěchu. Na
dalších příčkách byly v závěru
menší rozdíly a o konečné pořadí se
bojovalo
až do konce. Na druhé místo se ve finiši
dokázal vrátit Pavel Sibera a po třetí
za sebou si připsal body za stříbro. To mu teď
dává ještě šanci na obhajobu
mistrovského titulu. Bronzový na Jumpu skončil Toshi Arai
a vrátil se do čela
průběžné klasifikace mistrovství.
„Bramborový flek“ zde vybojoval vítěz
poslední erzety „Tony“ Hráček. Skvělý
výkon předvedl pátý Bruno Thiry, škoda
jen jeho problémů a ztráty ze šotoliny.
Taktéž výborný zde byl i šestý Gil
Panizzi, i on mohl litovat ztráty kvůli technickým
obtížím z úvodu rally.
Asfaltová část se vůbec nepovedla Belgičanu Duvalovi,
který z výborně
rozjetého závodu nakonec vytěžil jen sedmé
místo. Na poslední bodované pozici
byl v cíli klasifikován „Frantův“
spolubojovník z Kronosu Toni
„Garde“. Po vydařeném závěru dojel na 9.
místě „Fast Freddy“ Loix, nebýt jeho
nemalých problémů s technikou, byl by zcela jistě na
bodech, ovšem to je
„kdyby“… Do první desítky se
vešel „domácí“ Ralph Kosmides,
který se svým
zbrusu novým Subaru zanechal asi nejlepší dojem
z letošní sezóny. Jedenáctá
příčka patří vítězi juniorské kategorie
Casierovi, který trochu pokazil
asfaltovou část soutěže. Na 12. pozici závod dokončil
člen týmu Grifone Nicolas
Vouilloz, který jel tentokrát velmi slušně.
Zatím životního
umístění se dočkal
třináctý Ladin, za ním byl v pořadí
druhý z juniorů Marco Cavigioli
testující nový a zatím syrový
podvozek. V nejlepší patnáctce se
premiérově
umístil Gerd se svým Quattrem, což bylo pro mnohé
poměrně velké překvapení.
Hned za ním dojel třetí nejrychlejší junior
Patrik Sandell. V hodnocení
Team’s Trophy se z prvenství radoval Red Bull, značky
opanovalo jako
vždycky Subaru.
6. Jump Rally
byla velmi hektickým závodem, na čemž má lví podíl nepřízeň počasí. Ale i přes
tyto všemožné peripetie s tím spojené se celá soutěž organizačně zvládla. A
to hlavně díky obětavé pomoci prakticky všech účastníků, což dokumentují slova
hlavního pořadatele Pepy Jandouše: „Chtěl
bych poděkovat všem
účastníkům, že i přes nepřízeň počasí
dopomohli svojí aktivitou ke zdárnému průběhu
celé rally. Je vidět, že když se chce, tak to jde. A
výsledek se dostaví. Ukázalo
se, že jsme stále nějaká dobrá parta
dobrých lidí a jde nám o stejný
záměr. Takže tímto všem, jenž pomáhali,
velký dík!!!“
Atmosféra byla, i
přes ty potíže s počasím, určitě
výborná a v průběhu druhé etapy na
hřišti se jistě pobavili i nezasvěcení
přihlížející, k čemuž přispěly i
komentované průjezdy některých jezdců v průběh
jezdci chválené závěrečné
zkoušky. Takže i přes všechny komplikace si každý
domů odvážel mnoho zajímavých
zážitků. Teď už jsou na programu poslední tři soutěže
Intercupu, tou
následující bude
nejvzdálenější a zároveň
nejmladší Slovácká Rally
v Hodoníně. Nezbývá, než se modlit, ať zase
nezmoknem!
„Na tuto soutěž jsem si nedělal příliš
veliké ambice a
vážně den předem zvažoval start z důvodu
nepříznivého počasí. Minulý rok
jsem skončil na Jump Rally na 29.místě a nakonec
v té letošní nepočítal
ani s bodovanými příčkami. Po první
rychlostní zkoušce bylo znát, že u
naší posádky došlo k nějakému
tomu zlepšení. Mimo jiné na tom má
zásluhu i
nedávné předělání podvozku TB-02 na TB-02
EVO 3, díky čemuž byl odlehčen o cca
250 gramů, přední náprava byla vybavena volnoběžkou a
pořízené bylo i nové
rádio. V samotném začátku soutěže se
rychlostní zkoušky jely na
technických šotolinových tratích
různého povrchu a byly okořeněny nežádoucími
dešťovými přeháňkami, které ve druhé
rychlostní zkoušce závod na okamžik
přerušily. Obrovskou výhodou pro všechny
zúčastněné posádky byla přítomnost
kompresoru, o který se postaral pořadatel závodu;
díky tomu se snadno a rychle
mohly vozy očistit a nachystat na další RZ. Na těchto
tratích jsem nevěřícně
hleděl na své časy a nemohl uvěřit, že jsem se dostával
před taková jména, jako
Arai, Panizzi, Sibera, Hráček, Duval, Thiry a
další. Problémy však nastaly ve
druhé části dne na rychlostních
zkouškách jedoucích se na asfaltových
tratích.
Poměrně rychlé pasáže zakončeny zatáčkami, kdy
jsem díky volnoběžce nemohl jít
ihned na brzdy, mi dávaly hodně zabrat a mojí nervozitou
docházelo
k častým a zbytečným chybám.
V poslední rychlostní zkoušce jsem
zvolil jízdu na jistotu; zbytečně
neriskovat a hlavně dojet a udržet si dostatečný časový náskok. Bylo pro mě
neuvěřitelné stát na stupni vítězů s putovním pohárem v ruce! Pořádně
jsem si tuto skutečnost začal uvědomovat až druhý den, kdy jsem dával do pračky
oblečení zlité od sprchy šampaňského, o kterou se postarali Arai a Sibera.“
„Jump Rally pro nás byla velkou neznámou. V
předchozích
sezónách jsme zde měli technické problémy
se zasekáváním kamínků, a tak jsme
pro letošní klání udělali potřebná
opatření k tomu, aby se to nestalo znova.
Ovšem otestované jsme to neměli, tudíž jsme
čekali, jak to dopadne. Menší účast
soutěžících byla vykompenzována jejích
kvalitou, takže dá se říct, že špička
zde nechyběla a bylo o co soupeřit. První etapa se nám v
rámci možností docela
povedla, s technikou problémy nebyly, ale pořád jsme jeli
nějak pomalu,
prozatímní 4.místo se nám moc
nelíbilo. Náš cíl do asfaltové etapy
tedy byl
dostat se před třetího Duvala, který měl před námi
zanedbatelný náskok. O
Siberovi, jenž byl v té chvíli druhý, jsme
zatím nepřemýšleli, protože byl
před námi slušně vepředu. Duvala se nám tedy
podařilo předjet hned v první
asfaltové erzetě a dále jsme chtěli jet stejným
tempem. Z ničeho nic jsme byli
už na dostřel Siberovi a vše se mělo rozhodnout v
poslední RZ. Ta se nám
podařila zajet poměrně slušně, ale Siberovi ještě
líp, takže jsme se museli
spokojit s 3.místem. Ale i to je dobré
umístění. Pochvalu musíme poslat i do
Brna, „Homik“ jel opravdu výborně. Suma
sumárum, do konce sezóny zbývají už jen
tři závody a opravdu bude o co bojovat, protože bodové
rozdíly jsou velmi malé.“
„Jump byl prostě super. Tratě i catering. Jen jsme se po
rozhovoru s Panizzim zamysleli nad tím, proč se vlastně Jump jmenuje Jump?“
„Tratě na zahradě jsou rok od roku lepší. Je vidět, že
tomuto závodu Pepa Jandouš obětuje hodně volného času. Zvládl to, i když mu
počasí nepřálo. Řekl bych ale, že výborně okořenilo tento závod. Chtěl bych
poděkovat pořadateli za pěknou soutěž. Na zahradě to pro nás dopadlo hodně
špatně. Počasí zrušilo pasáž, kde se dalo s Xrayem něco nahnat a navíc nás
potkaly technické problémy s prasklým řemínkem. Zato na asfaltu to byla jiná
písnička. Panizziho navrhuju na cenu fair play. Na poslední RZ jsem se totálně
ztratil. Pět vteřin jsem tam bloudil a vůbec nevěděl kde dál pokračovat.
Panizzi, který byl v té chvíli o čtyři vteřiny zpět, neváhal, okamžitě reagoval
a navedl mě zpět do závodu. Gillesi dík, tak se chová opravdový závodník.“
„V první řadě musíme pochválit pořadatele, který i přes
problémy s počasím zvládl pořadatelství s bravurou a nachystal velmi
pěknou soutěž. Co se týká našeho výkonu, není velice co komentovat. Letos jsme
toho moc nenajezdili, a to se projevuje tím, že vršíme jednu chybu za druhou. Takže
jsme rádi, že jsme urvali alespoň dva body do celkového hodnocení a nějaké
bodíky pro tým."
„Naprosto
brutální rally, aspoň tedy pro nás. Totok jsme nečekali. Byli jsme dobře
připraveni a hned od začátku se nám dařilo nad očekávání. Jeli jsme „kamínky
nekamínky“ a dařilo se, ještě po čtvrté erzetě jsme byli celkově pátí, což bylo
v dané konkurenci naprosto super. Bohužel nás z boje vyřadila
technika. Dlouho jsme řešili problémy s motorem, když se následně ukázalo,
že bude asi potíž v elektronice. Díky těmto zmíněným problémům jsme
ztratili cca 40 sekund, které nám potom samozřejmě chyběly. Na druhou stranu,
jsme díky obětavé pomoci Pepy Sedláčka a kolegy Casiera, mohli soutěž dokončit
a svezli jsme se tím pádem i na velice pěkné asfaltové části rally. Tímto jim
děkujeme! Nakonec nám to na vytoužené body nevyšlo, ale přes všechny ty různé
peripetie, které jsme prakticky po celou soutěž prožívali, není 9.místo
špatné.“
Ralph Kosmides: „Na mokrou variantu šotolinové
části jsme
nebyli připraveni. Špatná volba pneumatik
zapříčinila nedotáčivost v úzkých
zatáčkách,
a tak ztráta nabraná na první etapě se poté
těžce doháněla. Překvapením pro mne,
i přes vždy jednu vekou chybu na každé RZ, byly časy na asfaltu.
Je vidět, že
naši inženýři na autě makali. Za to jim patří
dík. Po testech s novým Subaru se
těším na asfaltovou rally v Hodoníně, kde
doufám, že přestanu dělat chyby při
řízení a mělo by se to projevit zlepšenými
časy tak kolem bodovaných míst. Auto
má dobrý potenciál.“
Joe Noyes: „K tratím nic říkat nebudu. Byla to naše domovská soutěž a
parafrázoval bych jeden citát:" Kdo si neumí postavit, ten si ji
nezaslouží". Špatná volba pneumatik na šotolině rozhodla, že i na nejslaběji
obsazené soutěži jsme nebodovali. Letos jsou nám body zatím zapovězeny.“
„Z rána se mi dařilo držet bodovaných
příček, což jsem
byl velice šťastný. Náš Golfík
šlapal na nezpevněném povrchu výborně.
První
etapu jsme zakončili na 7.příčce a věřili jsme, že to na asfaltu
půjde ještě líp.
Bohužel po té tříhodinové pauze se na mě projevila
únava a do toho mě začalo
bolet v krku. To byly jedny z příčin, že jsem na asfaltu
nezajel, to co
jsem chtěl a propadli jsme se na 11.místo. Nicméně
pochvala patří jak
mechanikům, tak pořadateli za pevné nervy s počasím a za
krásně připravené
rychlostky.“
„Start do rally se nám vůbec nepovedl, hned po startu
první RZ jsme chytli penalizaci. Neoblíbené kamínky se díky dešti v jely pořád,
tak jsme se snažili nedělat chyby a neztratit moc času, to se nám nepovedlo a
ztráta na body byla veliká. Druhá polovina rally na asfaltu, to byl pravý opak.
Zajížděli jsme časy v první desítce a díky chybám konkurence jsme se přiblížili
na velmi malý rozdíl k 10.místu. Na poslední erzetě jsme se pokusili
zaútočit, ale nepovedlo se to. Po odpolední sekci cítíme, že další rally na
asfaltu by nemusely vypadat vůbec špatně. Konečné 12.místo je super, pomohli
jsme po delší době týmu. Pořadatel operativně řešil aprílové přeháňky a je
dobře, že se rally dokázala odjet i přes nepřízeň počasí.“
„S výsledkem jsme
tentokrát spokojeni, nové auto se osvědčilo, ale ještě je potřeba ho vyladit.
Auto jsme dokončili v pátek večer před soutěží, takže jsme neměli čas ho
otestovat. To se projevilo na „kamínkových“ erzetách, při kterých se nám ty
kamínky dostávaly do zadních náprav. Ale i tak jsme společně s mechaniky
udělali práci, kterou jsme dělali u minulých aut cca 14 dní, za 4 dny - za to
jim patří velký dík. Co se týče závodu - pan pořadatel by mohl příště objednat
lepší počasí...“
„Rally se nám moc líbila. Na šotolině jsme se dokázali
probojovat na 3.místo mezi juniory, ale věřili jsme, že jezdci jako Cavigioli,
Robert a Sordó to naženou, tudíž jsme si z toho nedělali velké iluze. Moc krásně
jsme si zajezdili a děkujeme pořadateli za krásně připravenou rally.“
„Bodově soutěž pro nás nedopadla moc dobře, ale je
pozitivní Vouillozovo zlepšení. Zajížděl
časy v top 10 a jednou měl vynikající
pátý čas. Takže zatím překvapivě držíme
zkušenější Kronos na bramborách v
celkovém pořadí.“
„Všechny silné
konkurenční týmy přijeli na soutěž oslabené o
nějaké ty jezdce, jediní my jsme
byli kompletní. Tím pádem jsme
pomýšleli na přední příčky
v Team’s Trophy.
Zpočátku to vypadalo velmi slibně, když Loix i Casier se na
šotolinové části
závodu pohybovali na bodovaných místech. Marco
Cavigioli nasadil nový neotestovaný
podvozek, přesto i on na tom nebyl špatně. V druhé
etapě na asfaltech to
ovšem bylo o poznání horší, když
Loix měl velké technické problémy a Casierovi
se vůbec nedařilo. Všechny tři naše posádky sice
dojeli v nejlepší
patnáctce, ale ve vyrovnané konkurenci týmů jsme
nakonec obsadili až 7.místo,
což je mírným zklamáním. V tabulce
celkové klasifikace nám týmy před námi
bodově ujíždí, takže už si nějaké přehnané
ambice na vylepšení našeho
průběžného pátého místa neděláme.
Teď se již začínáme soustředit na
příští
sezónu a na formování jezdeckého
složení pro následující rok.“
/ Loa /