VII. Jump Rally 2010 Nedachlebice, 31. července 2010
poř. soutěžící posádka N značka vozu team body čas
1 A. Hráček Hráček - Hráček Nissan 350 Z Grifone 10 17:36,8 
2 M. Pospíšil Sibera - Jirátko Subaru Impreza WRC Red Bull 8 +0:26,0
3 P. Pavlát Senna - Pavlát Volkswagen Golf V GTi (F2) AMK Malá Skála 6 +0:28,0
4 F. Bezděk Robert - Bedon (J) Škoda Fabia S2000 Top Run 5 +0:41,8
5 L. Jež Ladin - Ladin Škoda Fabia S2000 Ladin Motorsport 4 +0:45,6
6 J. Pekař Panizzi - Panizzi Subaru Impreza WRC Red Bull 3 +0:50,5
7 T. Lysák Lysák - Kadleček Škoda Fabia S2000 Samohýl Motor Zlín 2 +0:52,0
8 K. Sedláček Casier - Caesemaker Peugeot 207 S2000 BF Goodrich Racing 1 +1:03,5
9 D. Homolka Homolka - Čápová Ford Escort WRC Ruby's Pub Motorsport 0 +1:09,9
10 F. Vítů Cavigioli - Cantoni (J) Fiat Grande Punto S2000 Top Run 0 +1:26,4
11 R. Hobza Bugalski - Chiaroni Citroën Xsara WRC Kronos Racing 0 +1:37,1
12 P. Sekula Sarrazin - Renucci Suzuki Swift S1600 (F2) Grifone Stars 0 +1:39,7
13 V. Karlík Jean-Joseph - Boyere Subaru Impreza WRC Grifone Stars 0 +1:40,6
14 O. Záruba Záruba - Řeháček Lancia Delta HF Integrale Grifone Stars 0 +1:53,4
15 Jiří Suchánek Suchánek - Suchánek Fiat Grande Punto S2000 Pegas Rally Team 0 +2:14,4
16 D. Prokeš Gardemeister - Honkanen Peugeot 207 S2000 Kronos Racing 0 +2:14,7
17 J. Pavlík Pavlík - Pavlík Mitsubishi Lancer EVO X JP Racing 0 +2:20,1
18 M. Čuřík Arai - Barritt Subaru Impreza WRC Red Bull 0 +2:29,4
19 L. Večeřa Večeřa - Večeřa Audi S3 Gerd Rally Team 0 +3:05,9
20 J. Jandouš st. Kosmides - Noyes Škoda Felicia (F2) Ruby's Pub Motorsport 0 +3:20,9
21 L. Kalbáč Ortega - Gábi Ford Escort RS Cosworth Kalba Racing 0 +3:46,5
22 J. Mezírka Mezírka - Mezírka Volkswagen Golf V GTi JP Racing 0 +4:17,9
23 K. Bajza Toivonen - Cresto Ford Escort RS Cosworth Seki Motorsport 0 +4:35,3
24 Jar. Suchánek Sanka - Coffie (J) Citroën Xsara WRC Jamaica Rally Team 0 +4:44,3
25 D. Sedláček Grzyb - Zawada (J) Škoda Fabia S2000 BF Goodrich Junior 0 +4:58,7
26 A. Komora Komora - Komora (J) Subaru Impreza WRC Ticcom Racing 0 +5:10,6
27 J. Pospíšil Darniche - Mahé Fiat Grande Punto S2000 Pegas Rally Team 0 +5:16,4
28 P. Fajgar Fajgar - Fajgar Lancia Delta HF Integrale GnL 0 +5:46,0
29 P. Šíma H.Solberg - Minor Subaru Impreza WRC JRT Team 0 +5:48,9
30 R. Kalík Bengué - Escudero Škoda Fabia S2000 Čamlíkov Rally Sport Zlín 0 +6:09,4
31 T. Grebeníček Grebeníček - Grebeníček Fiat 500 MultiJet (F2) Gerd Rally Team 0 +6:15,3
32 P. Hanák Cvrček - Cvrčková Peugeot 106 Maxi (F2) AMK JZD Mír Březůvky 0 +6:28,6
33 J. Viceník Kuchar - Gerber Subaru Impreza WRC Polski Zwiazek Motorowy 0 +7:49,2
34 J. Haferník Haff - Didi Subaru Impreza WRC Haff Racing 0 +8:32,6
35 M. Viceník Březík - Latif (J) Subaru Impreza WRC Polski Zwiazek Motorowy 0 +8:51,6
36 M. Odstrčil Stohl - Müller Škoda 130 RS (F2) Castrol Rally Team 0 +9:18,2
37 J. Biernát Mikkelsen - Floene (J) Škoda Fabia WRC Okno nemovitostí Rally T. 0 +9:36,3
38 M. Biernát Biernát - Biernát (J) Subaru Impreza WRC Okno nemovitostí Rally T. 0 +19:23,9

RZ 1
Onset
vítěz: Hráček
RZ 2
Ice Stadium
vítěz: Hráček
RZ 3
Lodge Long
vítěz: Homolka
RZ 4
The Pub
vítěz: Homolka
RZ 5
Lodge
vítěz: Senna
 
RZ 6
Lodge II
vítěz: Homolka
RZ 7
Lodge Long
vítěz: Homolka
RZ 8
Onset
vítěz: Sibera
RZ 9
The Pub
vítěz: Hráček
RZ 10
Ice Stadium
vítěz: Hráček
RZ 11
Hard Lodge
vítěz: Hráček

Odstoupili
Duval (T.Pikner) - vzdal
Pech (D.Krajíček) - technické problémy
Novikov (J) (J.Jandouš ml.) - elektronika

Teamy Značky
Red Bull 10 Škoda 10
Top Run 8 Subaru 8
Grifone 6 Nissan 6
AMK Malá Skála 5 Volkswagen 5
Ladin Motorsport 4 Peugeot 4
Samohýl Motor Zlín 3 Ford 3
Grifone Stars 2 Fiat 2
BF Goodrich Racing 1 Citroën 1




„V NEDACHLEBICÍCH ÚŘADOVAL TONDA HRÁČEK“

Sedmým podnikem letošního devítidílného mistrovství byla prázdninová Jump Rally, jejíž sedmý ročník opět nalezl své působiště v obci Nedachlebice na Uhersko-hradišťsku. V plánu bylo jedenáct rychlostních zkoušek, které se měly uskutečnit na obou typech povrchů, tedy jak na asfaltu, tak i na šotolinovém nezpevněném podkladu. Tyto plány pořadatelů však zhatil nemilosrdný déšť, který soutěži o den dříve předcházel. Nakonec se tedy závodilo pouze na asfaltových erzetách v areálu místního fotbalového hřiště a jeho blízkém okolí. Na startu se sešlo jednačtyřicet jezdců, mezi nimiž nakonec chyběl o mistrovský titul bojující Bruno Thiry, jehož potkaly náhlé zdravotní potíže. Jeho konkurent v boji o zlatý pohár Pavel Sibera tak měl již podruhé za sebou lehce usnadněnou situaci a dostal možnost udělat jeden z nejdůležitějších kroků v boji o vysněný trůn. Ale v Intercupu je kromě zmíněných dvou závodníků spousta dalších velmi rychlých jezdců pomýšlejících na úspěch. Jedním z nich je také zkušený Tonda Hráček z Blanska. A právě „Tony“ se hned od počátku ujal vedení v soutěži. Ve vysokém tempu pokračoval i nadále a pomalu si budoval náskok na čele výsledkové listiny. Za jeho zády to ale pořádně vřelo. Někteří z favoritů si též vybrali porci smůly. Zejména potom úřadující šampión Toshi Arai, nebo loňský vítěz Jump Rally David Homolka. Oba se totiž nevyhnuli technickým potížím a nabraly nemalé ztráty. Za v klidu jedoucím Tondou Hráčkem se každou rychlostní zkoušku měnilo pořadí. Jedním z překvapení se stal známý Ayrton Senna ze vzdálené Malé Skály ležící u Mladé Boleslavi. Jeho cesta téměř přes celou naši vlast jistě nebyla zbytečná, Petr se totiž po vlažnějším úvodu dokázal vypracovat dokonce až na průběžné druhé místo. To bylo pro mnohé stresující, a to hlavně proto, že tento jinak velmi rychlý jezdec měl tentokrát k dispozici vůz jen s jednou poháněnou nápravou. Tyto takzvané dvoukolky mají v Intercupu svou klasifikaci a nebývá zvykem vídat je ve výsledcích tak vysoko, přestože je řídí zkušení piloti. Ale jak vidno, i s „předohrabem“ lze na zpevněném povrchu stačit nejrychlejším. No a jak to tedy celé dopadlo? Vítězství si z Nedachlebic odvážel Tonda Hráček, který předvedl se svým Nissanem rychlou a účelnou jízdu. Po velkém boji stanul na stříbrném stupínku Pavel Sibera, jenž byl nakonec rád za zisk důležitých bodů do šampionátu. Bronz v cíli patřil Ayrtonu Sennovi s jeho Volkswagenem a v hodnocení F2 Trophy to znamenalo samozřejmě první místo. Jako čtvrtý byl klasifikován stále se zlepšující Cédric Robert, který byl nějakou dobu též zapojen do soubojů o bednu. Tento mladý talent byl zároveň nejrychlejší mezi juniory do patnácti let. Na páté příčce dojel taktéž skvěle jedoucí pilot Škodovky Ladin, šestým jezdcem byl Gilles Panizzi patřící do vítězné stáje Red Bull. Sedmý rally dokončil Tom Lysák a poslední bod do tabulky, který si lze zajistit dojetím na místě osmém, si domů odvážel Belgičan Casier s Peugeotem. Letošní Jump Rally byla tedy plná dramatických soubojů a výsledkových zvratů, což je samozřejmě vždycky přínosem pro tento krásný sport zvaný RC Rally. Letos se v Intercupu odjedou ještě poslední dvě soutěže, které definitivně rozluští tajenku, kdo že se nakonec bude radovat ze zisku velkého putovního poháru určeného výhradně do rukou mistra šampionátu.


/ Loa /