Výsledky
VIII. Jump Rally 2011 | Nedachlebice, 30.července 2011 | ||||||
poř. | soutěžící | posádka | N | vůz | team | body | čas |
1 | K. Sedláček | Casier - Caesemaeker | Škoda Fabia S2000 | BF Goodrich Racing | 15 | 31:39,1 | |
2 | M. Mudřík | Thiry - Prévot | Nissan 350 Z | Grifone | 12 | +0:09,1 | |
3 | P. Pavlát | Senna - Pavlát | Toyota Celica Turbo | AMK Malá Skála | 10 | +0:16,0 | |
4 | T. Lysák | Lysák - Viktora | Škoda Fabia S2000 | Samohýl Motor Zlín | 8 | +0:44,7 | |
5 | F. Bezděk | Robert - Bedon | Škoda Fabia S2000 | Top Run | 6 | +1:14,6 | |
6 | A. Hráček | Hráček - Hráček | Nissan 350 Z | Grifone | 5 | +1:41,5 | |
7 | L. Jež | Ladin - Ladin | Škoda Fabia S2000 | Škoda Motorsport | 4 | +1:46,3 | |
8 | J. Viktora | Viktora - Lysák | Škoda Fabia S2000 | Samohýl Motor Zlín | 3 | +2:05,5 | |
9 | T. Mikl | Vouilloz - Klinger | Nissan 350 Z | Grifone | 2 | +2:47,0 | |
10 | K. Bajza | Tänak - Sikk | Ford Escort WRC | Sheron Racing Team | 1 | +2:56,6 | |
11 | P. Sekula | Sarrazin - Renucci | VW Scirocco TSFi (F2) | RC Klub Elišky Junkové | 0 | +3:15,3 | |
12 | J. Pavlík | Pavlík - Pavlík | Suzuki Swift S1600 (F2) | JP Racing | 0 | +3:40,2 | |
13 | V. Karlík | Jean-Joseph - Boyere | Fiat Grande Punto S2000 | 4 Rombi Corse | 0 | +4:25,4 | |
14 | J. Řezanina | Řezanina - Řezanina | Mitsubishi Lancer EVO VI | AMK RC Vsetín | 0 | +4:35,2 | |
15 | I. Zmrzlík | Cantamessa - Capolongo | Fiat Grande Punto S2000 | 4 Rombi Corse | 0 | +4:49,6 | |
16 | J. Jandouš st. | Kosmides - Noyes | Toyota Supra Kit (F2) | Ruby's Pub Motorsport | 0 | +5:20,0 | |
17 | L. Večeřa | Večeřa - Večeřa | Audi S3 | Gerd Rally Team | 0 | +5:36,6 | |
18 | R. Seifert | Kneifel - Blažek | Honda Civic VTi (F2) | Pegas Rally Team | 0 | +5:39,5 | |
19 | P. Kliment | Volf - Volf | Suzuki SX4 WRC | OE Racing | 0 | +5:46,7 | |
20 | V. Matucha | Štefka - Bartoš (J) | Subaru Impreza WRC | Čamlíkov Rally Sport Zlín | 0 | +6:00,8 | |
21 | J. Mašláň | J.Mašláň - Mašláň (J) | Ford Focus WRC | BF Goodrich Junior | 0 | +6:20,9 | |
22 | P. Matulík | Loix - Smeets | Peugeot 207 S2000 | Top Run | 0 | +6:27,4 | |
23 | D. Sedláček | Grzyb - Hundla (J) | Škoda Fabia S2000 | BF Goodrich Junior | 0 | +6:33,7 | |
24 | P. Šíma | H.Solberg - Minor | Subaru Impreza WRC | Monster Energy Team | 0 | +6:53,4 | |
25 | D. Kameníček | D.Kameníček - Zlámal | Peugeot 306 Maxi | StonePit RC Rally | 0 | +7:04,3 | |
26 | J. Mezírka | Mezírka - Mezírka | Suzuki SX4 WRC | JP Racing | 0 | +7:06,1 | |
27 | J. Rosík | Rosík - Rosík (J) | Subaru Impreza WRC | R+R Racing | 0 | +9:07,8 | |
28 | T. Mudřík | Mudřík - Mudřík (J) | Subaru Impreza WRC | Grifone Junior | 0 | +10:31,7 | |
29 | V. Mašláň | V.Mašláň - Mašláňová (J) | Subaru Impreza WRC | BF Goodrich Junior | 0 | +12:29,5 | |
30 | T. Grebeníček | Grebeníček - Grebeníček | Fiat 500 Abarth (F2) | Gerd Rally Team | 0 | +13:45,6 | |
31 | P. Bábek | Ojeda - Barrabes | Subaru Impreza WRC | Monster Energy Team | 0 | +14:31,8 |
Vítězové RZ: Casier - 3, Thiry - 3, Senna - 3, Robert - 1 |
Odstoupili
|
||||||
x | R. Hobza | Fagaso - Moya | Citroën Xsara WRC | Marlboro Dealer Racing | vzdal | |
x | T. Pikner | Duval - Pivato | Fiat Grande Punto S2000 | Marlboro Dealer Racing | motor | |
x | J. Pekař | Panizzi - Panizzi | Subaru Impreza WRC | Red Bull | řízení | |
x | J. Jandouš ml. | Novikov - Moscatt (J) | Ford Focus WRC | Ruby's Pub Motorsport | tech. problémy | |
x | P. Kameníček | P.Kameníček - Gates (J) | Subaru Impreza WRC | StonePit RC Rally | tech. problémy | |
x | L. Zámečník | Basso - Dotta | Škoda Fabia Kit Car (F2) | BF Goodrich Racing | neklasifikován |
Teamy | Značky | ||
Grifone | 10 | Škoda | 10 |
Samohýl Motor Zlín | 8 | Nissan | 8 |
BF Goodrich Racing | 6 | Toyota | 6 |
AMK Malá Skála | 5 | Ford | 5 |
Top Run | 4 | Fiat | 4 |
Škoda Motorsport | 3 | Volkswagen | 3 |
Sheron Racing Team | 2 | Suzuki | 2 |
RC Klub Elišky Junkové | 1 | Mitsubishi | 1 |
Ohlasy některých jezdců:
Bernd Casier (1.) :
„Jump Rally je náročná jak traťově, tak i
velkým množstvím
diváků na asfaltové pasáži . Tahle rally
patří opět k mým oblíbeným soutěžím.
Nové nastavení vozu, plus nové servo,
dostálo svého, a šlo to taky vidět na
výsledcích jednotlivých erzet. Po první
šotolinové etapě jsem byl jen 9 sekund
za Ayrtonem Sennou a po dohodě s týmem se rozhodlo zkusit
zatáhnout. Nasadili
se nové pneu a hurá na shakedown. Tam to vypadalo bledě,
jelikož to hodně
klouzalo. Ale při soutěži tomu bylo jinak. S autem jsem si mohl dovolit
víc,
než je zdrávo, tak jsem se to snažil držet co to dalo. To se
projevilo na pár
kvalitních časech, jenž stačily k premiérovému
vítězství. Děkuji strašně moc
Thirymu, který mi vyšel vstříc a nastavil mi vůz
jak se patří. Dále pak chci
poděkovat mechanikům našeho týmu a Lukinovi
"Zámkovi" za psychickou podporu. A v neposlední řadě taky pořadatelům
za vydařené tratě.“
„Na tento závod jsem z Malé Skály
vyrazil sám, protože u nás byl
vyhlášený
hudební festival Benátská noc a ostatní
dali přednost "kultuře".
Areál u Pepy Jandouše na zahradě je moc pěkný, jen
chybí možnost příjezdu blíž
k místu (ta zahrada je nekonečná). Dokázal bych si
představit i celý závod na
této zahradě, neb přesun uprostřed dne není z hlediska
časového ideální řešení.
Po pěti odjetých šotolinových erzetách jsem
byl ve vedení, i když s minimálním
náskokem asi 9. sekund. Pepa sliboval, že ten asfalt bude
ještě víc
"zamotaný" než při podniku MČR Který se jel
v této lokalitě před
třemi týdny), ale bohužel opak byl pravdou. Vzhledem k
mému věku na mě musel model
každou chvíli počkat a ani nastavení podvozku nebylo
ideální (když velká
svornost předního diferenciálu způsobovala
nedotáčivost). Na dlouhých rovinách
"kluziště" bylo naopak auto příliš pomalé
(mám nejpomalejší převod),
což jsem si uvědomil až doma, když jsem se snažil přijít na
příčiny těch ztrát.
Díky tomu, že Bruno Thiry skončil na druhém místě,
tak se mi ten doposud bezproblémový
boj o titul řádně zdramatizoval. Jinak zázemí
asfaltové části soutěže bylo nadstandardní,
včetně ozvučení, krytých stolů a židlí pro
závodníky, občerstvení, vše tohle
byla paráda. Z mého pohledu bych ale do budoucna
doporučil buď jet jen
šotolinu u Pepy na zahradě, nebo pouze asfalt a najmout"
"inženýra", který postaví celou trať ve
sportovním areálu.“
Cédric Robert (5.) :
„Závod se pro nás vyvíjel příznivě. Jako obvykle
jsme začali pomaleji a po páté RZ jsme figurovali na pěkném třetím místě.
Bohužel přechod na asfaltovou část znamenal propad ve výsledkové listině. To
bylo způsobeno i tím, že úsek shakedownu byl naprosto odlišný od ostatní tratě.
Navíc v šesté a sedmé erzetě mě postihla zdravotní komplikace. Nicméně
nasazení nových podvozkových komponentů se projevilo přínosně. Negativně na
letošní Jump Rally musíme hodnotit stavbu asfaltové části tratě - výjezd mimo
stadiony byl zbytečný, což se podepsalo i na nedostatku materiálu pro lepší
vyznačení tratě. Kombinace dvou povrchů v jednom dni program protahuje a
závodu chybí spád. Za podmínek, které tentokrát na Jump Rally panovaly, jsme
spokojení s dosaženým výsledkem.“
Láďa Ladin (7.) :
„Jsem za sedmé místo na Jump Rally, kde byli
rychlostní zkoušky často až šílené,
velice rád. Konečně díky dobrému počasí v
této lokalitě jsme si mohli postupně
zvykat na místní podmínky a různorodost skvěle
připravených tratí. Obzvláště
jsme si vychutnali dlouhé asfaltové vložky. Byl to
zážitek a krásné svezení.
Chtěli jsme posbírat co nejvíce bodů v této
konkurenci dobrých a zkušených
posádek, a to se nám povedlo. Cíl dostat se do
první desítky byl splněn. Díky
patří všem, kteří se podíleli na
této krásné soutěži, především
pořadateli za
úžasné šotolinové tratě na
domácí půdě.“
Nico Vouilloz (9.) :
„Šotolinová část rally nám
vyšla na jedničku a nebýt jezdeckých chyb, mohlo
to
být ještě lepší. Ale přechod na
odpolední asfaltovou část závodu vůbec
nevyšel
a trápil jsem se. Vyvrcholilo to zablouděním na
poslední RZ a následnou mega
ztrátou, naštěstí jsem i tak dokončil rally na
bodech. Šotolina super, ale
asfalt, tam je to letos trápení.“
„Na závody do Nedachlebic jsme postavili nový vůz Volkswagen Scirocco
s pohonem přední nápravy a premiéra dopadla na jedničku. Konkurence byla
veliká a na šotolině to bylo hodně vyrovnané a pořadí se měnilo po každém
měřeném úseku. Do druhé etapy jsme s novým vozem nastupovali z první příčky v F2
a ta se nám podařila udržet i na asfaltu. Auto jelo bez problémů a mechanici si
zaslouží poděkování za kvalitně připravené auto. Na Slováckou Rally budeme
dělat jen údržbu a nastavení vozu zůstane stejné, protože se osvědčilo.“
„Na tuto soutěž jsme se vydali
s očekáváním, jaký výsledek
nám
přinese nové nastavení elektroniky, se kterým jsme
startovali prakticky poprvé
v ostrém závodě. Šlo to dobře, zejména
na hezkých šotolinových tratích
v zahradě jsme si to užívali a dařilo se nám
zajíždět dobré časy
v erzetách. Na delší asfaltovou část
jsme nastupovali pozitivně naladěni,
ovšem vše bylo nakonec jinak. Co se nám podařilo
vybojovat na šotolině, to jsme
na asfaltu velmi rychle ztratili. Naše nevalné časy byly
způsobené především
charakteristikou tratí, která nám vůbec
nevyhovovala. Nebylo to špatné, ovšem
pasáž, kdy bylo potřeba oběhnout celý areál ve
velké rychlosti, byla zbytečná a
vůbec nebyla o závodění, ale jen o běhání
s pramalou sportovní hodnotou. Tohle
bohužel docela degradovalo jinak pěknou rally, což v průběhu
potvrzovala i
slova dalších jezdců. Ve finále jsme se proto
soustředili pouze na zdárné
dokončení soutěže bez ohledu na výsledek.“
/ Loa /