Výsledky
IV. Slovácká Rally 2011 | Hodonín, 13.srpna 2011 | ||||||
poř. | soutěžící | posádka | N | vůz | team | body | čas |
1 | J. Šrámek | Šrámek - Fejfarová | Toyota Celica Turbo | AMK Malá Skála | 15 | 20:17,7 | |
2 | P. Pavlát | Senna - Pavlát | Toyota Celica Turbo | AMK Malá Skála | 12 | +0:08,1 | |
3 | K. Sedláček | Casier - Kolaříková | Škoda Fabia S2000 | BF Goodrich Racing | 10 | +0:51,6 | |
4 | T. Lysák | Lysák - Viktora | Škoda Fabia S2000 | Samohýl Motor Zlín | 8 | +1:22,2 | |
5 | F. Bezděk | Robert - Bedon | Škoda Fabia S2000 | Top Run | 6 | +1:36,6 | |
6 | A. Hráček | Hráček - Hráček | Nissan 350 Z | Grifone | 5 | +1:48,6 | |
7 | M. Mudřík | Thiry - Prévot | Nissan 350 Z | Grifone | 4 | +1:56,9 | |
8 | T. Mikl | Vouilloz - Klinger | Nissan 350 Z | Grifone | 3 | +2:09,0 | |
9 | L. Jež | Ladin - Ladin | Škoda Fabia S2000 | Škoda Motorsport | 2 | +2:24,7 | |
10 | J. Viktora | Viktora - Lysák | Škoda Fabia S2000 | Samohýl Motor Zlín | 1 | +2:43,1 | |
11 | J. Pekař | Panizzi - Panizzi | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 0 | +2:44,3 | |
12 | M. Čuřík | Arai - Barritt | Subaru Impreza WRC | Red Bull | 0 | +2:56,8 | |
13 | J. Pavlík | Pavlík - Pavlík | Suzuki Swift S1600 (F2) | JP Racing | 0 | +3:12,7 | |
14 | V. Karlík | Jean-Joseph - Boyere | Fiat Grande Punto S2000 | 4 Rombi Corse | 0 | +3:27,2 | |
15 | P. Sekula | Sarrazin - Renucci | VW Scirocco TSFi (F2) | RC Klub Elišky Junkové | 0 | +3:32,1 | |
16 | F. Vítů | Cavigioli - Cantoni | Škoda Fabia S2000 | Samohýl Motor Zlín | 0 | +3:54,7 | |
17 | V. Matucha | Štefka - Bartoš (J) | Subaru Impreza WRC | Čamlíkov Rally Sport Zlín | 0 | +4:03,4 | |
18 | L. Zámečník | Basso - Dotta | Fiat Punto JTD (F2) | BF Goodrich Racing | 0 | +4:06,7 | |
19 | I. Zmrzlík | Cantamessa - Capolongo | Fiat Grande Punto S2000 | 4 Rombi Corse | 0 | +4:21,0 | |
20 | K. Bajza | Tänak - Sikk | Ford Escort Kit Car (F2) | Sheron Racing Team | 0 | +4:56,4 | |
21 | P. Matulík | Loix - Smeets | Peugeot 207 S2000 | Top Run | 0 | +4:57,6 | |
22 | R. Seifert | Kneifel - Blažek | Honda Civic VTi (F2) | Pegas Rally Team | 0 | +5:31,1 | |
23 | J. Jandouš st. | Kosmides - Noyes | VW Scirocco TSFi (F2) | Ruby's Pub Motorsport | 0 | +5:43,1 | |
24 | D. Sedláček | Grzyb - Hundla (J) | Škoda Fabia S2000 | BF Goodrich Junior | 0 | +6:02,9 | |
25 | D. Kameníček | D.Kameníček - Zlámal | Peugeot 306 Maxi | StonePit RC Rally | 0 | +6:05,2 | |
26 | M. Zlámal | Zlámal - Kameníčková | Peugeot 306 Maxi | StonePit RC Rally | 0 | +6:06,0 | |
27 | J. Mezírka | Mezírka - Mezírka | Suzuki SX4 WRC | JP Racing | 0 | +6:07,1 | |
28 | M. Kutěj | Kutěj - Kutěj | VW Scirocco TSFi | Kumito | 0 | +6:21,4 | |
29 | P. Šíma | H.Solberg - Minor | Subaru Impreza WRC | Monster Energy Team | 0 | +6:40,3 | |
30 | M. Kopytko | Kopytko - Kopytko (J) | Citroën Xsara WRC | RC Cikcak | 0 | +6:42,7 | |
31 | L. Večeřa | Večeřa - Večeřa | Audi S3 | Gerd Rally Team | 0 | +7:01,9 | |
32 | P. Kopytko | Lev - Ap | Citroën Xsara WRC | RC Cikcak | 0 | +7:05,5 | |
33 | M. Jakubů | Jakubů - Bartík | Subaru Impreza WRC | WB Racing | 0 | +7:12,6 | |
34 | P. Kameníček | P.Kameníček - Gates (J) | Subaru Impreza WRC | StonePit RC Rally | 0 | +7:40,4 | |
35 | M. Meszáros | Mates - Mates (J) | Subaru Impreza WRC | Emertebe Slovakia | 0 | +8:29,9 | |
36 | T. Grebeníček | Grebeníček - Grebeníček | Fiat 500 Abarth (F2) | Gerd Rally Team | 0 | +8:49,1 | |
37 | M. Bartík | Bartík - Jakubů | Subaru Impreza WRC | WB Racing | 0 | +8:49,6 | |
38 | T. Mudřík | Mudřík - Mudřík (J) | Subaru Impreza WRC | Grifone Junior | 0 | +8:51,4 | |
39 | J. Jandouš ml. | Novikov - Moscatt (J) | VW Scirocco TSFi (F2) | Ruby's Pub Motorsport | 0 | +9:04,5 | |
40 | J. Rosík | Rosík - Rosík (J) | Subaru Impreza WRC | R+R Racing | 0 | +9:31,8 | |
41 | M. Odstrčil | Stohl - Müller | Honda Civic VTi (F2) | Castrol Rally Team | 0 | +9:49,6 | |
42 | O. Dočkal | Küzmič - Raúl | Lancia Delta HF Integrale | Doktor Racing | 0 | +10:03,3 |
Vítězové RZ: Šrámek - 6, Senna - 1, Casier - 1 |
Odstoupili
|
||||||
Teamy | Značky | ||
AMK Malá Skála | 10 | Škoda | 10 |
Grifone | 8 | Toyota | 8 |
Samohýl Motor Zlín | 6 | Nissan | 6 |
BF Goodrich Racing | 5 | Subaru | 5 |
Top Run | 4 | Suzuki | 4 |
Red Bull | 3 | Fiat | 3 |
Škoda Motorsport | 2 | Volkswagen | 2 |
JP Racing | 1 |
Ohlasy některých jezdců:
Ayrton Senna (2.) :
„Do Hodonína jsem přivezl týmového kolegu,
svého synovce, Jana Šrámka, který
v Intercupu závodil naposledy na Forestu. V pátek
před soutěží jsme měli
oba náročný večírek Rally Bohemia (a Honza
šel spát asi o 3 hodiny později než
já), takže jsem doufal, že bych si v prvních
erzetách na něj mohl vyjet trochu náskok.
Bohužel se dostal do správného tempa strašně
rychle a už od RZ 4 převzal vedení
a do konce závodu ho nepustil. Vzhledem k tomu, že se
největším konkurentům
příliš nedařilo, tak jsem i s druhým místem
o pár sekund za Honzou spokojený. Z
místních potvrdil výbornou formu Bernd Casier,
který se nás na začátku soutěže
hodně držel. Závod byl dobře organizován, trať byla
značená tak, že by jí ani
případný déšť neublížil. Pokud by se
podařilo z některého okolního domů půjčit
220V, aby mohly být výsledky i v tištěné
podobě, tak by to nemělo chybu. Za měsíc
čeká náš tým (snad ve stejném
složení) Criterium Fryšták, která je
charakterem
tratí trochu podobná Slovácké Rally.
Vzhledem k vyrovnanému souboji v
týmech a naší šanci na celkové
vítězství, musíme přijet alespoň ve dvou.“
Bernd Casier (3.) :
„Na tuhle soutěž jsem se netěšil, protože mi nikdy
nešla, a
tak bylo ve velké úvaze, zda závod nepojedu
s dvoukolkou, nebo ji dokonce
nevynechám. Ale nakonec bylo vše jinak. Spolujezdec
Francis Caesemaker se musel
omluvit, tak na jeho místo trochu narychlo usedla
premiérově Denisa Kolaříková.
Když jsme na soutěž dojeli, byl jsem nervózní, protože
jsem nevěděl, jestli
výsledek z Jump Rally nebyla jen náhoda. Ale chtěl jsem
jej zopakovat. Klukům
z Malé Skály jsme sice nestačili, ale dojeli jsme na
krásném bronzovém místě,
čehož si strašně moc cením. Po minulých letech
trápení se to teď obrátilo k
úsměvu a jásání. Rally jsem si užil a
rád bych se sem vrátil i příští rok.
Děkujeme pořadatelům i celému našemu týmu. Bylo to
super.“
Nico Vouilloz (8.) :
„Věděl jsem do čeho jdu a začal jsem dobře. V průběhu rally
ostatní
zrychlovali, ale já se furt držel na tom samém
místě. Když jsem se snažil
zrychlit, bylo to ještě horší.
Výsledné 8. místo není
špatné, opět body, ale
chci jít výš a nedaří se. Doufám, že
to zlomím na mé "domácí rally"
ve Fryštáku.“
„Na poslední chvíli jsme se přihlásili na
tuto jižně situovanou rally. Vzhledem
k malé přípravě náš tým nečekal
nějaké ohromující výsledky. O to
více nás těší
bodované umístnění a
vzrušující průběh celé soutěže. Na
místní zaprášený,
kluzký a mnohdy úzký asfalt jsme až v průběhu
soutěže upravili nastavení našeho
továrního vozu, který pak šlapal bez
větších problémů. Udělali jsme spoustu
jezdeckých
chyb, ale vždy se nám podařilo dostat se znovu na trať a
pokračovat. Bohužel až
v posledních třech vložkách jsme konečně přišli na
optimální stopu, ale hlavně
výrazně přizpůsobili rychlost danému terénu a
přestali chybovat. Jen tak se nám
podařilo udržet se na bodované příčce. Pochvala
patří všem místním pořadatelům,
kteří dokázali uspořádat toto
příjemné klání v rámci
zlínského šampionátu.“
„Slovácká Rally byla hodně náročná, a
to hlavně pro jezdce. Dlouhé rovinky a
stoupání nám daly zabrat, což se projevovalo na
soustředění a výdrži.
V předposlední sedmé RZ jsem udělal hodně
jezdeckých chyb a v poslední zkoušce
to už nešlo dohnat. Přišli jsme tak o první
místo v F2 Trophy. Ale i přesto
jsme si tento závod užili a náš Volkswagen
fungoval na jedničku. Je super, že
se stále rozrůstá kategorie dvoukolek a souboje jsou
hodně vyrovnané. Do
budoucna to bude ještě hodně zajímavé.
Ještě nás čeká jeden závod bodovaný
do
F2 a tam se toho už moc do celkového hodnocení
nezmění, ale určitě přijedeme
aspoň otestovat nové nastavení podvozku a pěkně si to
užít.“
„Na Slováckou Rally jsme se těšili, jelikož se
nám tady vždy
dařilo. Neměli jsme nějaké přehnané ambice, ale po tom,
co jsme již zčásti
našli dobré nastavení
ovládání našeho Peugeotu, jsme se hodlali
proti minulým
závodům výrazněji zlepšit. Naše vize se
potvrdily, když jsme v průběhu
soutěže zajeli několik zajímavých časů.
V pořadí jsme se sice těsně
nevešli do první dvacítky, ale i tak bylo
cítit velké zlepšení proti minulé
rally. Z toho máme samozřejmě dobrý pocit.
Ještě trochu pokulhává
nastavení našeho řízení, což se zde
projevovalo v pomalých utáhlých
vracečkách, do nichž jsme se nemohli vejít. Naše
ztráty byly v podstatě
jen z těchto pasáží, jinak to šlo velmi
pěkně. Soutěž byla výborná, tratě
nelehké, ale zajímavé, parádně jsme se
svezli a užili si to. Díky pořadatelům
za hezkou rally.“
„Problémy s technikou, jak jinak zdůvodnit velmi nevyrovnané
časy na jednotlivých RZ. Po přezutí správných pneu jsme se ve třetí erzetě
přiblížili časům našich soupeřů, ale následné problémy s převodovkou znamenaly
snížení výkonu vozidla, což se projevilo hlavně v posledních dvou zkouškách,
kdy se na nás ve výsledkové listině dotáhl a následně i předjel Kneifel. Snad
se nám na poslední pro dvoukolky započítávanou soutěž do Fryštáku podaří auto
naladit tak, aby druhé místo v F2 Trophy zůstalo doma.“
„Poprvé jsem dostal do ruky nový vůz,
tentokrát s pohonem jen přední
nápravy. Bez testování jsem ho vzal na
závody, ale musím říci, že nastavení
vozu a jeho chování bylo lepší než u
staršího Fordu WRC. Pocit z jízdy a
dosahované časy byly vlastně stejné jako s vozem WRC. Teď
je to již jen o
testování a zrychlování na úroveň.
Cíl na Fryšták je jasný, porazit
vícemistra
F2.“
/ Loa /