Výsledky


IV. Slovácká Rally 2011 Hodonín, 13.srpna 2011
poř. soutěžící posádka N vůz team body čas
1 J. Šrámek Šrámek - Fejfarová Toyota Celica Turbo AMK Malá Skála 15 20:17,7
2 P. Pavlát Senna - Pavlát Toyota Celica Turbo AMK Malá Skála 12 +0:08,1
3 K. Sedláček Casier - Kolaříková Škoda Fabia S2000 BF Goodrich Racing 10 +0:51,6
4 T. Lysák Lysák - Viktora Škoda Fabia S2000 Samohýl Motor Zlín 8 +1:22,2
5 F. Bezděk Robert - Bedon Škoda Fabia S2000 Top Run 6 +1:36,6
6 A. Hráček Hráček - Hráček Nissan 350 Z Grifone 5 +1:48,6
7 M. Mudřík Thiry - Prévot Nissan 350 Z Grifone 4 +1:56,9
8 T. Mikl Vouilloz - Klinger Nissan 350 Z Grifone 3 +2:09,0
9 L. Jež Ladin - Ladin Škoda Fabia S2000 Škoda Motorsport 2 +2:24,7
10 J. Viktora Viktora - Lysák Škoda Fabia S2000 Samohýl Motor Zlín 1 +2:43,1
11 J. Pekař Panizzi - Panizzi Subaru Impreza WRC Red Bull 0 +2:44,3
12 M. Čuřík Arai - Barritt Subaru Impreza WRC Red Bull 0 +2:56,8
13 J. Pavlík Pavlík - Pavlík Suzuki Swift S1600 (F2) JP Racing 0 +3:12,7
14 V. Karlík Jean-Joseph - Boyere Fiat Grande Punto S2000 4 Rombi Corse 0 +3:27,2
15 P. Sekula Sarrazin - Renucci VW Scirocco TSFi (F2) RC Klub Elišky Junkové 0 +3:32,1
16 F. Vítů Cavigioli - Cantoni Škoda Fabia S2000 Samohýl Motor Zlín 0 +3:54,7
17 V. Matucha Štefka - Bartoš (J) Subaru Impreza WRC Čamlíkov Rally Sport Zlín 0 +4:03,4
18 L. Zámečník Basso - Dotta Fiat Punto JTD (F2) BF Goodrich Racing 0 +4:06,7
19 I. Zmrzlík Cantamessa - Capolongo Fiat Grande Punto S2000 4 Rombi Corse 0 +4:21,0
20 K. Bajza Tänak - Sikk Ford Escort Kit Car (F2) Sheron Racing Team 0 +4:56,4
21 P. Matulík Loix - Smeets Peugeot 207 S2000 Top Run 0 +4:57,6
22 R. Seifert Kneifel - Blažek Honda Civic VTi (F2) Pegas Rally Team 0 +5:31,1
23 J. Jandouš st. Kosmides - Noyes VW Scirocco TSFi (F2) Ruby's Pub Motorsport 0 +5:43,1
24 D. Sedláček Grzyb - Hundla (J) Škoda Fabia S2000 BF Goodrich Junior 0 +6:02,9
25 D. Kameníček D.Kameníček - Zlámal Peugeot 306 Maxi StonePit RC Rally 0 +6:05,2
26 M. Zlámal Zlámal - Kameníčková Peugeot 306 Maxi StonePit RC Rally 0 +6:06,0
27 J. Mezírka Mezírka - Mezírka Suzuki SX4 WRC JP Racing 0 +6:07,1
28 M. Kutěj Kutěj - Kutěj VW Scirocco TSFi Kumito 0 +6:21,4
29 P. Šíma H.Solberg - Minor Subaru Impreza WRC Monster Energy Team 0 +6:40,3
30 M. Kopytko Kopytko - Kopytko (J) Citroën Xsara WRC RC Cikcak 0 +6:42,7
31 L. Večeřa Večeřa - Večeřa Audi S3 Gerd Rally Team 0 +7:01,9
32 P. Kopytko Lev - Ap Citroën Xsara WRC RC Cikcak 0 +7:05,5
33 M. Jakubů Jakubů - Bartík Subaru Impreza WRC WB Racing 0 +7:12,6
34 P. Kameníček P.Kameníček - Gates (J) Subaru Impreza WRC StonePit RC Rally 0 +7:40,4
35 M. Meszáros Mates - Mates (J) Subaru Impreza WRC Emertebe Slovakia 0 +8:29,9
36 T. Grebeníček Grebeníček - Grebeníček Fiat 500 Abarth (F2) Gerd Rally Team 0 +8:49,1
37 M. Bartík Bartík - Jakubů Subaru Impreza WRC WB Racing 0 +8:49,6
38 T. Mudřík Mudřík - Mudřík (J) Subaru Impreza WRC Grifone Junior 0 +8:51,4
39 J. Jandouš ml. Novikov - Moscatt (J) VW Scirocco TSFi (F2) Ruby's Pub Motorsport 0 +9:04,5
40 J. Rosík Rosík - Rosík (J) Subaru Impreza WRC R+R Racing 0 +9:31,8
41 M. Odstrčil Stohl - Müller Honda Civic VTi (F2) Castrol Rally Team 0 +9:49,6
42 O. Dočkal Küzmič - Raúl Lancia Delta HF Integrale Doktor Racing 0 +10:03,3


kompletní výsledky ke stažení

 

Vítězové RZ:  Šrámek - 6,  Senna - 1, Casier - 1

 

Odstoupili
             

 

Teamy Značky
AMK Malá Skála 10 Škoda 10
Grifone 8 Toyota 8
Samohýl Motor Zlín  6  Nissan 6
BF Goodrich Racing 5 Subaru 5
Top Run 4 Suzuki 4
Red Bull 3 Fiat 3
Škoda Motorsport 2 Volkswagen 2
JP Racing 1    




„SLOVÁCKÝ TRIUMF HONZY ŠRÁMKA“

V polovině srpna se uskutečnil osmý díl letošního šampionátu Intercup, který obstaral 4. ročník Slovácké Rally. Centrum závodu bylo tradičně situováno do parku „Na Cigánce“ v jihomoravském městě Hodonín. Harmonogram tvořilo 8 rychlostních testů na asfaltovém povrchu, sem tam okořeněných malou šotolinovou vsuvkou. Na start nejmladší soutěže mistrovství se postavilo 42 jezdců. Mezi nimi opětovně chyběl jeden z favoritů Pavel Sibera, konkurence však byla i tak obrovská, když kromě dalších rychlých jezdců přijeli i zástupci z Malé Skály Ayrton Senna a letos podruhé vítěz jarního Forestu Honza Šrámek. Jejich kolega Neuville plnil reprezentační povinnosti na druhém konci naší vlasti. Hned od počátku se, jak už bývá dobrým zvykem, jelo velmi zostra. Úvodní erzetu vyhrál vedoucí muž mistrovství Ayrton Senna, v patách mu však byl jeho týmový a značkový kolega Šrámek. „MaloSkaláci“ i v dalším průběhu využívali, krom nesporných jezdeckých kvalit, také vynikající technické vlastnosti svých vozů a bylo jasné, že na technických tratích jim bude jen těžko někdo stačit. Obě Toyoty Celica si to zároveň rozdávali mezi sebou a rozhořel se mezi nimi interní souboj o vítězství. Od začátku kraloval výsledkové listině Brazilec Senna, brzy však neodolal tlaku bezchybně jedoucího Honzy Šrámka. Ten se pak dostal po polovině odjetých zkoušek do vedení. Na třetí pozici se prakticky od počátku držel vítěz minulé Jump Rally Bernd Casier, který i tentokrát dokazoval, že mu zánovní Škoda Fabia S2000 padla výborně do ruky a na ostatní pronásledovatele si vybudoval slušný náskok. Na dalších příčkách probíhaly tradičně tvrdé boje o každou sekundu. Čtvrté místo v té chvíli hájil Tomáš Lysák, stíhaný dvěma „Grifoňáky“ Tondou Hráčkem a Nico Vouillozem, rychlý byl také Cédric Robert a samozřejmě Belgičan Thiry, jehož ale zbrzdila trochu sporná penalizace. Do konce závodu se na čele pak již nic nezměnilo. Honza Šrámek za sebou dokázal udržet zarputile bojující posádku Senna – Pavlát a AMK Malá Skála tak slavil v cíli double. Podruhé ze dvou startů v Intercupu se česká posádka Šrámek - Fejfarová zapsala do historie prvenstvím. Stříbrný „Sennátor“ byl ale rád za zisk důležitých bodů do tabulky šampionátu. Třetí místo si bez potíží udržel mladý Belgičan Casier, stejně tak se do konce nic nezměnilo na čtvrté příčce Toma Lysáka. Pátou pozici nakonec obsadil francouzský „střelec“ Cédric Robert. Jako šestý byl v cíli „domácí“ Tonda Hráček, v pořadí pak následovaly další Nissany stáje Grifone, pilotované nakonec sedmým Brunem Thirym a osmým Nicolasem Vouillozem. Na devátém místě soutěž dokončil Laďa Ladin, desítku bodovaných jezdců pak uzavíral Honza Viktora. V Junior's Trophy byla nejrychlejší posádka „čamlíkovské“ Imprezy Štefka - Bartoš, body za stříbro si připsal Polák Grzegorz Grzyb, bronz mezi mladíky do 15. let vybojoval Michal Kopytko. Slovácká Rally byla taktéž započítána do samostatně hodnoceného poháru dvoukolek. V této stále atraktivnější kategorii startovalo hned 9 zajímavých vozů. Tím nejlepším v cíli byla Suzuki Swift S1600, kterou pilotoval Jirka Pavlík. Po tomto dalším z řady triumfů se tak již předčasně stal mistrem F2 Trophy pro letošní rok. Stříbrným dvoukolkářem v cíli Hodonína byl zkušený Stéphane Sarrazin s VW Scirocco, na třetí místo dosáhl agresivně jedoucí Ital Basso s kitovou Fabií. Letošní Slovácká Rally byla opět vydařenou záležitostí a tradičně nikdo nebyl ochuzen o dramatické souboje a zajímavé zážitky. S výjimkou krátké dopolední „reklamy na deštík“ panovalo ke spokojenosti všech pohodové a slunné počasí. Pořadatelé Tonda Hráček a Roman Lunga zcela jistě zaslouží poděkování za pěkně připravenou soutěž a dobře značené tratě skýtající zajímavé svezení.



Ohlasy některých jezdců:
 

Ayrton Senna (2.) :
„Do Hodonína jsem přivezl týmového kolegu, svého synovce, Jana Šrámka, který v Intercupu závodil naposledy na Forestu. V pátek před soutěží jsme měli oba náročný večírek Rally Bohemia (a Honza šel spát asi o 3 hodiny později než já), takže jsem doufal, že bych si v prvních erzetách na něj mohl vyjet trochu náskok. Bohužel se dostal do správného tempa strašně rychle a už od RZ 4 převzal vedení a do konce závodu ho nepustil. Vzhledem k tomu, že se největším konkurentům příliš nedařilo, tak jsem i s druhým místem o pár sekund za Honzou spokojený. Z místních potvrdil výbornou formu Bernd Casier, který se nás na začátku soutěže hodně držel. Závod byl dobře organizován, trať byla značená tak, že by jí ani případný déšť neublížil. Pokud by se podařilo z některého okolního domů půjčit 220V, aby mohly být výsledky i v tištěné podobě, tak by to nemělo chybu. Za měsíc čeká náš tým (snad ve stejném složení) Criterium Fryšták, která je charakterem tratí trochu podobná Slovácké Rally. Vzhledem k vyrovnanému souboji v týmech a naší šanci na celkové vítězství, musíme přijet alespoň ve dvou.“

Bernd Casier (3.) :
„Na tuhle soutěž jsem se netěšil, protože mi nikdy nešla, a tak bylo ve velké úvaze, zda závod nepojedu s dvoukolkou, nebo ji dokonce nevynechám. Ale nakonec bylo vše jinak. Spolujezdec Francis Caesemaker se musel omluvit, tak na jeho místo trochu narychlo usedla premiérově Denisa Kolaříková. Když jsme na soutěž dojeli, byl jsem nervózní, protože jsem nevěděl, jestli výsledek z Jump Rally nebyla jen náhoda. Ale chtěl jsem jej zopakovat. Klukům z Malé Skály jsme sice nestačili, ale dojeli jsme na krásném bronzovém místě, čehož si strašně moc cením. Po minulých letech trápení se to teď obrátilo k úsměvu a jásání. Rally jsem si užil a rád bych se sem vrátil i příští rok. Děkujeme pořadatelům i celému našemu týmu. Bylo to super.“

Cédric Robert (5.) : 
Opět standardní zahájení závodu - pomalý rozjezd znamenající propady ve výsledkové listině. Po doladění podvozku a výměně některých komponent se auto stalo klidnějším. Výsledkem byl výrazný posun ve výsledcích těsně k podiu. Bohužel "zátah" přišel pozdě na to, abychom na vytouženou bednu dosáhli. Na rozdíl od předchozího závodu, kde jsme dosáhli stejného výsledku (ovšem po určitém trápení), si pátého místa na Slovácké Rally považujeme více. A to hlavně proto, že lokalita má neopakovatelnou atmosféru a výborně a s citem postavené tratě. Oba poslední závody (Jump a Slovácká Rally) znamenají pro nás určitý zlom. Byly v ostrém provozu otestovány nové prvky pro podvozek a ukazuje se, že jdeme správnou cestou vývoje. Věříme, že v závěrečné části sezóny dokážeme dosáhnout stejně dobrých a vyrovnaných výsledků.“ 

Nico Vouilloz (8.) :
„Věděl jsem do čeho jdu a začal jsem dobře. V průběhu rally ostatní zrychlovali, ale já se furt držel na tom samém místě. Když jsem se snažil zrychlit, bylo to ještě horší. Výsledné 8. místo není špatné, opět body, ale chci jít výš a nedaří se. Doufám, že to zlomím na mé "domácí rally" ve Fryštáku.“

Láďa Ladin (9.) :
„Na poslední chvíli jsme se přihlásili na tuto jižně situovanou rally. Vzhledem k malé přípravě náš tým nečekal nějaké ohromující výsledky. O to více nás těší bodované umístnění a vzrušující průběh celé soutěže. Na místní zaprášený, kluzký a mnohdy úzký asfalt jsme až v průběhu soutěže upravili nastavení našeho továrního vozu, který pak šlapal bez větších problémů. Udělali jsme spoustu jezdeckých chyb, ale vždy se nám podařilo dostat se znovu na trať a pokračovat. Bohužel až v posledních třech vložkách jsme konečně přišli na optimální stopu, ale hlavně výrazně přizpůsobili rychlost danému terénu a přestali chybovat. Jen tak se nám podařilo udržet se na bodované příčce. Pochvala patří všem místním pořadatelům, kteří dokázali uspořádat toto příjemné klání v rámci zlínského šampionátu.“
 
Stéphane Sarrazin (15.) :
„Slovácká Rally byla hodně náročná, a to hlavně pro jezdce. Dlouhé rovinky a stoupání nám daly zabrat, což se projevovalo na soustředění a výdrži. V předposlední sedmé RZ jsem udělal hodně jezdeckých chyb a v poslední zkoušce to už nešlo dohnat. Přišli jsme tak o první místo v F2 Trophy. Ale i přesto jsme si tento závod užili a náš Volkswagen fungoval na jedničku. Je super, že se stále rozrůstá kategorie dvoukolek a souboje jsou hodně vyrovnané. Do budoucna to bude ještě hodně zajímavé. Ještě nás čeká jeden závod bodovaný do F2 a tam se toho už moc do celkového hodnocení nezmění, ale určitě přijedeme aspoň otestovat nové nastavení podvozku a pěkně si to užít.“

Freddy Loix (21.) :
„Na Slováckou Rally jsme se těšili, jelikož se nám tady vždy dařilo. Neměli jsme nějaké přehnané ambice, ale po tom, co jsme již zčásti našli dobré nastavení ovládání našeho Peugeotu, jsme se hodlali proti minulým závodům výrazněji zlepšit. Naše vize se potvrdily, když jsme v průběhu soutěže zajeli několik zajímavých časů. V pořadí jsme se sice těsně nevešli do první dvacítky, ale i tak bylo cítit velké zlepšení proti minulé rally. Z toho máme samozřejmě dobrý pocit. Ještě trochu pokulhává nastavení našeho řízení, což se zde projevovalo v pomalých utáhlých vracečkách, do nichž jsme se nemohli vejít. Naše ztráty byly v podstatě jen z těchto pasáží, jinak to šlo velmi pěkně. Soutěž byla výborná, tratě nelehké, ale zajímavé, parádně jsme se svezli a užili si to. Díky pořadatelům za hezkou rally.“

Ralph Kosmides (23.) :
„Problémy s technikou, jak jinak zdůvodnit velmi nevyrovnané časy na jednotlivých RZ. Po přezutí správných pneu jsme se ve třetí erzetě přiblížili časům našich soupeřů, ale následné problémy s převodovkou znamenaly snížení výkonu vozidla, což se projevilo hlavně v posledních dvou zkouškách, kdy se na nás ve výsledkové listině dotáhl a následně i předjel Kneifel. Snad se nám na poslední pro dvoukolky započítávanou soutěž do Fryštáku podaří auto naladit tak, aby druhé místo v F2 Trophy zůstalo doma.“

Evgeniy Novikov (39.) : 
„Poprvé jsem dostal do ruky nový vůz, tentokrát s pohonem jen přední nápravy. Bez testování jsem ho vzal na závody, ale musím říci, že nastavení vozu a jeho chování bylo lepší než u staršího Fordu WRC. Pocit z jízdy a dosahované časy byly vlastně stejné jako s vozem WRC. Teď je to již jen o testování a zrychlování na úroveň. Cíl na Fryšták je jasný, porazit vícemistra F2.“



/ Loa /