Absolutní pořadí | Fryšták 14. 9. 2013, startujících - 38 | ||||||
poř. | soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | čas (min) |
1 | Jan Viktora | Viktora - Lysák | Škoda Fabia S2000 | Škoda Samohýl Motor Zlín | 4WD | 9:50,3 | |
2 | Michal Pospíšil | Sibera - Jirátko | Škoda Fabia S2000 | Red Bull | 4WD | +0:03,5 | |
3 | Karel Bajza | Tänak - Sikk | Peugeot 207 S2000 | Sheron Racing Team | 4WD | +0:16,2 | |
4 | Tomáš Pikner | Duval - Pivato | Ford Escort RS Cosworth | 4 Rombi Corse | Historic | +0:18,1 | |
5 | Ondřej Dočkal | Küzmič - Raúl | Lancia Delta HF Integrale | Doktor Racing | Historic | +0:34,8 | |
6 | Petr Bábek | Ojeda - Barrabes | Fiat 124 Abarth Rally | XV-01 Tamiya Rally Team | Historic | +0:35,5 | |
7 | Josef Pekař | Panizzi - Panizzi | Škoda Fabia S2000 | Red Bull | 4WD | +0:40,6 | |
8 | David Sedláček | Grzyb - Mazur | Mini JCW WRC | Red Bull Junior | 4WD/Junior | +0:42,4 | |
9 | Petr Matulík | Loix - Smeets | Lancia Delta HF Integrale | Marlboro Dealer Racing | Historic | +0:50,8 | |
10 | Lukáš Zámečník | Basso - Dotta | Peugeot 106 Maxi | Michelin Rally Team | F2 | +1:02,4 | |
11 | Jan Zbranek | Vatanen - Richards | Citroën Xsara WRC | MAKA Motor Co. | 4WD | +1:10,7 | |
12 | Filip Kopecký | Kopecký - Kopecká | Subaru Impreza WRC | FI-PA Rally Team | 4WD/Junior | +1:11,6 | |
13 | Martin Bartík | Bartík - Bartíková | Suzuki Swift S1600 | WB Racing | F2 | +1:19,0 | |
14 | Vladimír Karlík | Jean-Joseph - Boyere | Mini JCW WRC | 4 Rombi Corse | 4WD | +1:30,0 | |
15 | Roman Seifert | Kneifel - Blažek | Citroën Saxo Kit Car | Pegas Rally Team | F2 | +1:36,5 | |
16 | Filip Bezděk | Robert - Bedon | Citroën DS3 WRC | Red Bull | 4WD | +1:43,7 | |
17 | Bohdan Sedláček | Trelles - Christie | Citroën Xsara WRC | Marlboro Dealer Racing | 4WD | +1:44,1 | |
18 | Ondřej Záruba | Záruba - Řeháček | Ford Fiesta RS WRC | Z-Sport | 4WD | +1:48,3 | |
19 | Dan Peťovský | Peťovský - Úlehla | Subaru Impreza WRC | Subaru RC Rally Team | 4WD | +1:55,8 | |
20 | Radek Hobza | Fagaso - Moya | Lancia Delta HF Integrale | Marlboro Dealer Racing | Historic | +1:57,5 | |
21 | Petr Šíma | Solberg - Minor | Ford Fiesta RS WRC | Monster Energy Team | 4WD | +2:12,5 | |
22 | Michal Odstrčil | Stohl - Müller | Audi Coupé Quattro | Barum Team | Historic | +2:15,5 | |
23 | Vít Kutal | Kutal - Kutal | Ford Fiesta RS WRC | Monster Energy Team | 4WD/Junior | +3:00,8 | |
24 | Martin Plšek | Plšek - Plšek | Subaru Impreza WRC | APP Racing | 4WD | +3:02,9 | |
25 | Jiří Suchánek | Aghini - Cerrai | Škoda Fabia S2000 | Doktor Racing | 4WD | +3:05,1 | |
26 | Martin Jakubů | Clarkson - Jakubů | Suzuki Swift S1600 | WB Racing | F2 | +3:15,8 | |
27 | Jaroslav Kovařík | Breen - Roberts | Fiat 500 Abarth | Martini Racing | F2 | +3:38,5 | |
28 | Roman Kalík | Bengué - Escudero | Škoda Fabia S2000 | Bodlinare Čamlíkov RS Zlín | 4WD | +3:51,1 | |
29 | Stanislav Dalajka | S.Dalajka - Dalajka | Subaru Impreza WRC | Monster Energy Team Junior | 4WD/Junior | +4:15,6 | |
30 | Marián Dalajka | M.Dalajka - Dalajka | Ford Focus WRC | Monster Energy Team Junior | 4WD/Junior | +4:27,3 | |
31 | Robin Šiška | Al-Attiyah - Bernacchini | Subaru Impreza WRC | Lay's Rallysport | 4WD/Junior | +5:08,2 | |
32 | Jan Kadlečík | Lucky - Pons | Škoda Fabia S2000 | RCA Rally Team | 4WD | +7:48,6 | |
33 | Petra Hanáková | Trojanová - Pluhařová | Subaru Impreza WRC | Recordati Green Team | 4WD | +13:23,9 | |
34 | Matěj Sedláček | Lappi - Ferm | Peugeot 207 S2000 | Red Bull Junior | 4WD/Junior | +15:07,3 | |
Odstoupili | |||||||
soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | důvod | |
Ivan Zmrzlík | Cantamessa - Capolongo | Mini JCW WRC | 4 Rombi Corse | 4WD | tech.problém | ||
David Kubeš | Kubeš - Kubeš | Fiat 131 Abarth | XV-01 Tamiya Rally Team | Historic | tech.problém | ||
Tomáš Grebeníček | Grebeníček - Grebeníček | Audi S3 | Gerd Rally Team | 4WD | vzdal | ||
Jiří Gardoň | Gardoň - Skalický | Subaru Impreza WRC | XV-01 Tamiya Rally Team | 4WD | tech.problém |
RZ | Vítězství v RZ | ||
počet RZ | jezdec | vyhraných RZ | |
5 |
kompletní časy jezdců v RZ | Viktora (Jan Viktora) | 3 |
kompletní výsledky v pdf | Sibera (Michal Pospíšil) | 2 |
Teamy | Značky | |||
poř. | team | poř. | značka | |
1 | Red Bull | 1 | Škoda | |
2 | Škoda Samohýl Motor Zlín | 2 | Peugeot | |
3 | 4 Rombi Corse | 3 | Lancia | |
4 | Sheron Racing Team | 4 | Ford | |
5 | Doktor Racing | 5 | Fiat | |
6 | XV-01 Tamiya Rally Team | 6 | Mini | |
7 | Red Bull Junior | 7 | Citroën | |
8 | Marlboro Dealer Racing | 8 | Subaru |
Již před
samotnou soutěží panovaly velké obavy, když se předpovědi hlásající vytrvalý
déšť naplňovaly, a tak se tentokrát musela pořadatelská skupina shodnout na
změnách v časovém harmonogramu a uspořádání jednotlivých rychlostních
zkoušek. Těch bylo původně na programu devět, nakonec se však odjelo jen 5
měřených úseků. V uzavřeném parkovišti před startem se sešlo 38 soutěžních
speciálů, které mimo jiné zdobila bohatá účast historiků s krásnými vozy.
Podmínky na tratích byly kvůli počasí nevyzpytatelné, chvílemi déšť sice
ustával, naopak se však v průběhu některých zkoušek znovu spouštěl a
závodilo se tedy celou dobu na více či méně mokrém asfaltu. Hlavní roli hrála
volba vhodných pneumatik a především cit pro jízdu. Junior Trophy F2 Trophy Historic Trophy Absolutní
klasifikaci nadále vévodí Cédric Robert,
šanci na titul má ale při jistých
okolnostech též ještě Gilles Panizzi. Na celkovou
„bednu“ má šanci ještě více
jezdců. Hotové to není ani mezi juniory, i když Grzyb
má před Kutalem celkem
náskok, napínavý bude ale hlavně souboj o
konečné 3. místo. V Historic
Trophy i v F2 Trophy je o mistrech již jasno, stejně tak i
v Team
Trophy, kde si po dalším triumfu zajistil titul Red Bull.
Jan Viktora (Honza Viktora): Pavel Sibera (Michal Pospíšil): Brane Küzmič (Ondřej Dočkal): Freddy Loix (Petr Matulík): Ari Vatanen (Honza Zbranek):
Simon Jean-Joseph (Vláďa Karlík): Cédric Robert (Filip Bezděk): Gibo Fagaso (Radek Hobza): Alex Bengué (Roman Kalík): “Lucky“ (Honza Kadlečík): Franco Paiero (Team Manager
Marlboro Dealer Racing): Luigi Battistolli (Team Manager 4
Rombi Corse): Rudi Šali (Team Manager Doktor
Racing):
FRYŠTÁK NA VODĚ
Na úvodní erzetě byl
nejrychlejší Pavel Sibera, který se letos na
soutěžích objevuje jen sporadicky,
druhý čas zaznamenal junior Grzegorz Grzyb, třetí pak
nejlepší z historiků
Brane Küzmič. Rozdíly však byly naprosto
nicotné, když se do desíti sekund
vměstnalo hned 19 závodníků. Na druhé
zkoušce zajel nejlépe Honza Viktora a
posunul se za Siberu na druhé místo, na
„bednu“ postoupil Estonec Tänak. Na
tomto dlouhém testu se pořadí i na dalších
místech hodně promíchalo. Různé
problémy zde zaznamenalo několik rychlých jezdců, včetně
favorizovaného Vítka
Kutala, jenž urazil na své Fiestě kolo a po velké
ztrátě se tak propadl mimo
bodované pozice. Problémy technického rázu
zpomalily například také Benguého a
Cantamessu. Jan Viktora vyhrál i
následující, opět docela dlouhou, erzetu a po
ní se již „vyhříval“ na vedoucí
pozici. Jen o 3 sekundy zpět byl Pavel Sibera,
který souboj o prvenství nevzdával. Třetí
zůstával skvěle jedoucí Ott Tänak
ztrácející 10 sekund na „Sibiř“. Velmi
těsně však následovali nejrychlejší jezdci
Historic Trophy, jejichž předepsané pneumatiky fungovaly na
zdejším povrchu
výborně. Především čtvrtý Francois Duval
dokazoval, že na asfaltu opravdu umí a
v průběžné výsledkové listině přeskočil
jugoslávského dravce Küzmiče. Mezi oba
nejlepší historiky se vklínil vedoucí muž
mistrovství Cédric Robert, který mě
tady již teoretickou šanci na zisk titulu. Předposlední
rychlostní zkouška se
mu však stala osudnou, když kvůli vyvrácenému
„šusplechu“ tento test
nedokončil. Korunovace mistra se tedy odkládá až na
poslední závod sezóny. Rozjetá
Viktorova „Fábka“ byla v cíli znova
nejrychlejší a její pilot navýšil
náskok na Siberu o další 1 sekundu. Do
finále však šli oba protagonisté souboje
o vítězství naplno. Trať poslední erzety sice
projel v nejlepším čase
Pavel Sibera, na bezchybného Honzu Viktoru to však
v součtu nestačilo.
„Viki“ si tak dojel při svém prvním startu
v ERC pro premiérové vítězství,
nutno podotknout, že zcela zasloužené. Stříbrný
„Siberíňu“ byl sice po
nezdarech z jarních startů v cíli spokojen,
přesto jej lehce zamrzela
minimální 3,5s ztráta na první flek.
Poslední volnou pozici na stupních vítězů
udržel estonský závodník Tänak a zopakoval
tak svůj úspěch z Caterpillaru,
kde startoval v šampionátu naposled. Jen o
pouhé 2 vteřinky za ním byl
v cíli nejrychlejší z historiků, a to
Belgičan Duval, který se svým
Escortem předváděl naprosto bezvadný výkon.
V absolutním pořadí pak
následovali další dva jezdci této
stále populárnější kategorie - Küzmič
a Ojeda
- oba se v závěru poprali o konečný výsledek,
když svým výkonem udivoval
především španělský pilot. Až na nimi byl
klasifikován vlasatý Gil Panizzi,
který do poslední chvíle bojoval Polákem
Grzybem. Ten byl zároveň na prvním
místě v hodnocení juniorů. Do první
desítky se vměstnali ještě Freddy Loix
s historickou Lancií a vítěz F2 Trophy Ital Basso.
Bodované příčky jen
velmi těsně unikly Ari Vatanenovi, jehož výsledek je i tak
jedním z překvapení.
Prvenství
mezi sedmi mladíky do 15. let vybojoval se svým Mini Cooperem WRC Grzegorz
Grzyb, jemuž situaci svou chybou mírně zjednodušil Víťa Kutal. Ten byl nakonec
v cíli jako třetí. Stříbrnou příčku obsadil Filip Kopecký, který se
neztratil ani v absolutním pořadí, kde zaznamenal 12. místo, což je pro
něj zatím životním výsledkem. O čtvrtou pozici si to spolu rozdali bratři
Dalajkaové, úspěšnější byl nakonec Standa před Mariánem. V pořadí pak
následoval rostoucí Al-Attiyah. Velkou událostí byl start teprve 3,5 letého
Esapekky Lappiho, který svůj Peugeot vodil v klidu a bez chyb, celou trať
projel i přes svůj velmi nízký věk výborně a v cíli sklidil zasloužený aplaus.
Skutečně nevídaná věc.
Ve
dvoukolkách se sešlo 5 závodníků. Jasným favoritem byl Giandomenico Basso, jež
svou roli potvrdil a po dalším vítězství se stal již s předstihem mistrem
své kategorie. Druhý byl klasifikován Martin Bartík se Swiftem, nedaleko za ním
dojel Milan Kneifel. Dále pak následovali Clarkson a Breen.
Ve
Fryštáku se sešel zatím
největší letošní počet sedmi historiků.
Jasným adeptem
na prvenství byl Küzmič, s napětím se ale
očekávalo, jak se bude dařit
velmi rychlému Belgičanovi Duvalovi. Ten nakonec
zvítězil, Brane Küzmičovi však
druhé místo stačilo k předčasnému
zajištění mistrovského poháru. Až
nečekaný byl výsledek Enrique Ga. Ojedy, jenž dojel se
svým překrásným Fiatem
124 Abarth bronzový. Čtvrtý mezi historiky skončil Freddy
Loix, který se taktéž
vešel do první desítky absolutně, takže
v cíli byli celkem 4 jezdci této
kategorie mezi nejlepšími deseti. Mohl tam být
také jeho kolega s další
novou hezkou „Integrálkou“ Gibo Fagaso, tomu se ale
v jednom z úseků
podařilo vyrobit chybu a po velké ztrátě, kdy erzetu
dojížděl bez poloosy, dojel
na 20. pozici a pátý ve své kategorii. Za
ním pak dokončil Manfred Stohl, jenž
opět nezklamal, když představil krásnou karoserii Audi
Coupé Quattro. Až do
cíle nakonec nedojel David Kubeš s novým
Fiatem 131 Abarth.
Ohlasy některých jezdců a týmových managerů po soutěži:
"Když jsem byl ráno na cestě do Fryštáku, bylo mi
jasné, že nás za
takového počasí nic jednoduchého nečeká. To
se také potvrdilo hned v úvodní vložce,
kde jsem špatně obul a skončil až na 12. místě. Od
druhé RZ se ale už vše
zlepšovalo a já si závod čím dál
víc užíval. Vše fungovalo na jedničku. Děkuji
mému největšímu soupeři Pavlu Siberovi za
napínavý závod až do samotného cíle.
Chtěl
bych ještě jednou poděkovat všem, co mi napomohli
uplynulou sobotu zvítězit a
hlavně tedy Karlovi za gumy. Soutěž se vyvedla stejně dobře jako
každý rok."
"Criterium Fryšták je výborná soutěž a vždy se tu krásně svezeme. Letos
byly připraveny opět hezké tratě, ale záměr pořadatelské skupiny zhatilo
počasí, které se podepsalo na zkrácení soutěže. To se bohužel nedá nic dělat.
Náš výkon hodnotím rozhodně jako velmi dobrý. Udělali jsme spoustu chyb, které
ale pramení z nevyježděnosti. A vzhledem k tomu, že naposledy jsme s Karlem
seděli v autě před čtyřmi měsíci a poslední celý odjetý závod byl
Caterpillar, je druhý flek výborný výsledek. Musíme však velmi poděkovat
Bernardu Darnichemu za přípravu auta, bez něho by náš start nebyl možný."
"Tož tohle byla rally jako když u nás
v „Jugošce“ udeří Mistrál na
pobřeží... Dost tvrdá a takzvaným
„ňunínkům“ z cukru vstup na vlastní
nebezpečí. Překvapilo nás, že tvrdých bylo 38
(včetně jedné statečné Xeny).
Konkurence velmi slušná a zvlášť
v naší kategorii. Docela silný
déšť odložil
start o několik desítek minut, ale i tak průběžně stále
pršelo. Start do
soutěže nám vyšel perfektně - celkově 3. místo a
vedení v kategorii. Druhá
RZ nám vyšla taky velice slušně - stejný
čas s Duvalem jsem hodnotil
kladně, protože nebyla úplná spokojenost
s nastavením. Jenomže se v servisu
stala chyba a místo do mínusu byly expa nastaveny do
plusu. Do toho ještě
v průběhu třetí zkoušky kameň někde v autě a
značná ztráta (cca 15
sekund) na Duvala se ukázala jako rozhodující
v naší kategorii. Rázem se
stal soupeřem dravě jedoucí Ojeda v bitvě o druhé
„historické“ místo.
Naštěstí jsem ho i s blbě nastaveným expem
udržel o půl sekundy za sebou.
Celkově z toho bylo 5. místo, což nás
těší. Cíl - TITUL V HISTORIC
TROPHY - byl splněn, a tak byl důvod k oslavě... Na Yugo Reli
hodláme být
ještě lepší!!!"
"Letošní Fryšták byla velmi
dramatická rally. To počasí to jednoznačně
kazilo, ale všichni jsme se museli s podmínkami
nějak smířit. Pro tento
podnik jsme nasadili zbrusu novou Lancii a s napětím jsme
očekávali, jak
se zapojíme do soubojů v Historic Trophy. Od začátku
to šlo velmi dobře a
hned na úvodní erzetě jsme zajeli čtvrtí v
„Háčkách“ a desátí absolutně,
což
nás mile překvapilo. Následující dvě
dlouhé vložky jsme absolvovali za
vydatného deště, což sice nebylo moc
příjemné, ale snažili jsme se co to šlo.
Někteří soupeři se nechali „vydrcat“
záludnostmi zdejších tratí, my jsme se
však snažili jet pokud možno bez větších chyb a
zároveň rychle. Jak už jsme
byli rozjetí, tak jsme dokonce v předposlední
zkoušce zajeli šestý čas
v absolutním pořadí, fakt dobrý pocit! Tak
nějak nám to celé sedlo,
jelikož zdejší tratě nám vždy vyhovovaly a nejinak
tomu bylo i letos. Náš
konečný výsledek je z říše snů,
v této konkurenci jsme to nečekali.
Je velká škoda, že se letos nemohla jet RZ
„Příjezd“ a velice nás mrzí, že to
ohavné počasí pokazilo v podstatě celou soutěž,
jejíž tratě byly tradičně
velmi kvalitně přichystané!"
"Co
říci k sobotní soutěži ve Fryštáku. Voda,
voda a zase voda. Letos náš tým
absolvoval již jednu soutěž v podobných
podmínkách, takže naši techniku přívaly
vody nijak nezaskočili, ale pořadateli perfektně připravené
tratě si určitě
zasloužily přívětivější počasí, aby bylo
možné si je pořádně užít. Kvůli
zdravotním problémům startovala z našeho
týmu ve Fryštáku pouze naše
posádka Vatanen-Richards a jelikož se nedaří technikům
naladit vůz ideálně na
asfaltové povrchy, naše ambice na umístění
nebyly nijak velké. Časy kolem 18. místa
na prvních dvou vložkách to jen potvrzovali. V
následujících dvou RZ jsme se ale
dostali do tempa a časy kolem 10. místa byly velkým
překvapením. Škoda
posledního měřeného úseku zkráceného
programu Fryštáku, kdy jsme podlehli
atmosféře a jezdecká parádička a
následné couvání z barier nás
stálo nemálo
vteřin. Ale i tak náš tým dosáhl na 11.
příčku celkově, čili nejlepší výsledek
v tomto roce v ERC. Tento výsledek nás těší
o to víc při vědomí, že jako jedni
z mála (možná fakt jediní) v tomto
šampionátu používáme starší
stejnosměrné motory, takže příští sezonu s
novým motorem by jsme již mohli
pomýšlet na občasné body. Velký dík
organizátorům za parádní svezení."
"Na Fryšták a jeho náročné asfalty jsme se
těšili, nejenom pro skvělé
pořadatelské zázemí, ale i pro dobrou
atmosféru, která zde vždy vládne.
Letošní
soutěž byla bohužel velmi ovlivněna nepříznivým
počasím, na které pořadatel
správně zareagoval úpravou a zkrácením
tratí, což ale neznamená, že by to
soutěži ubralo na náročnosti. Právě naopak. Proto jsme
zvolili takové rozumné
tempo, abychom příliš neublížili autu a dojeli
zdárně do cíle. To se nakonec
povedlo. Někteří příliš
„agresivní“ závodníci přehnali
své nasazení a do cíle
soutěže dorazili až za námi, s více či méně
„rozebranými“ auty. Takže z tohoto
pohledu se naše strategie ukázala jako velmi
dobrá. Jezdíme pro radost, za naše
peníze a vůbec jsme nevěděli co tolik vody s autem
udělá, proto jsme byli
rádi za dojetí v první půli
startovního pole."
"Na letošní Fryšták jsme se hodně těšili, a to už jen na jako první
letošní opravdu asfaltovou soutěž. První zkoušku jsme jeli na špatných
pneumatikách, proto jsme přezuli na osvědčené "štípané bloky", které
se ale na mokru ukázaly jako špatná volba. Výběr tedy padl na pneumatiky
kategorie Historic Trophy, které se na mokrém asfaltu ukázaly jako velmi dobré.
V předposlední rychlostní zkoušce jsme
narazili spodním hliníkovým krytem do betonového prahu při vjezdu do haly a byl
nám přidělen čas, čímž jsme se propadli na 16. místo. To už bylo po nadějích na
výsledek. Jinak byl závod skvěle zorganizovaný."
"Těsně před soutěží jsme konečně dotáhli avizovaný
přestup mezi historiky.
Poděkování tímto patří firmě ZedArt Racing,
která designově připravila naši
novou Deltu Integrale. Na Fryštáku se navíc
sešla v kategorii historiků
skvělá konkurence s krásnými auty. Úvod
nám vyšel na výtečnou a drželi jsme se
v popředí skupiny i absolutního pořadí. Na
začátku třetí zkoušky jsem ale
chyboval a urazil levé přední kolo. Opravili jsme to a
pokračovali v RZ,
bohužel bez poloosy, a tak ztráta rostla. Pouštěli jsme
ještě na trati týmového
kolegu Loixe a nakonec ztratili více než minutu, a to znamenalo
konec nadějí na
slušný výsledek. Zvládli jsme ještě
úspěšně souboj se Stohlovým Quattrem,
další
postup bohužel zastavilo předčasné ukončení
závodu. Letošní Fryšták negativně
ovlivnilo špatné počasí, trvalý
déšť donutil pořadatele rušit RZ a měnit
časový
harmonogram, což soutěž pokazilo. Počasí ale nelze ovlivnit, a
tak doufejme, že
příští rok to bude zase prosluněná
asfaltová show."
"Pěkná rally a pěkné tratě. V dešti bohužel zazlobila technika, a tak
je výsledek špatný. Do další soutěže musím zapracovat na technice a pokusit se
zabojovat o další body."
"My jsme do této soutěže šli jako úplní
nováčci bez zkušeností a brali
jsme to spíš jako porovnávací test,
zejména technického rázu. Přes handicap,
který jsme měli s pomalým analogovým
servořízením, které podle
očekávání
nesplňovalo požadavky kladené do rally, jsme navzdory velmi
deštivým podmínkám
byli rádi, že jsme tuto soutěž, i když zkrácenou kvůli
velkému množství vody,
dokončili.Takže nás čekají určité změny na voze,
které jsou nezbytné. Soutěž
byla i přes velkou nepřízeň počasí velmi
zajímavá a vnímáme ji velmi pozitivně.
Mnoho startujících zde svádělo
napínavé a velmi vyrovnané souboje. Všem k
těmto
výkonům gratulujeme. Rádi bychom pochválili
všechny zúčastněné za hezkou a
přátelskou atmosféru. Také děkujeme pořadatelům a
firmě ObalPrint za výbornou
organizaci a za velmi zajímavé rychlostní
zkoušky. Poděkování si zaslouží také
„Loa“ za poskytnutí řady informací,
které s těmito soutěžemi souvisí."
"V rámci přípravy na příští sezonu,
v níž chceme startovat v Historic Trophy,
jsme nasadili ve Fryštáku již dva vozy této
skupiny. Nové Lancie Delta HF Integrale
pilotovali Gibo Fagaso a Freddy Loix, Gustavo Trelles startoval s
osvědčenou Xsarou WRC. Déšť, který provázel
celou soutěž, nám příliš štěstí
„nenapršel“.
Gibo urazil kolo, Gustavo se nedostal do první patnáctky,
což je zklamání. A
tak vše zachraňoval výborným výkonem
Freddy, který po několika letech
bodoval osmou příčkou a zasloužil se o jeden bodík do
klasifikace Team Trophy. Při
naší oblíbené
Fryštácké rally jsme jako tým ovšem
čekali přeci jen víc."
"Na
Criterium Fryšták jsme do týmu angažovali
specialistu na tuto
soutěž - Francoise Duvala. Jeho výsledek předčil naše
očekávání a velmi nám
svým bodovým přínosem pomohl v boji o
celkové druhé místo v Team
Trophy. Za to mu celý náš team děkuje.
V jednání s tímto
špičkovým
pilotem je ještě start na poslední soutěži
šampionátu, asfaltové YU Reli 1000 Okuka.
Samozřejmě pro příští sezónu jsou pro něj
dveře otevřeny, tak aby doplnil
stávající sestavu jezdců, která se
z kraje sezóny vezla na úspěšné vlně a
zajížděla stabilní výsledky. Bohužel v
její druhé půli malinko ztrácí dech
a až tak se daří, jak bychom si představovali."
"Tentokrát jsme měli na startu dvě auta. Brane
měl za úkol si předčasně zajistit titul v Historic Trophy a Aghini být co
možná nejvýše. To první se podařilo, avšak Aghini se přijel více bavit, než
bojovat o body. Avšak jeho průjezdy byly divácky jednoznačně nejatraktivnější."
„Loa“