Absolutní pořadí | Zlín 29.3. 2015, startujících - 50 | ||||||
poř. | soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | čas (min) |
1 | Vít Kutal | Kutal - Kutal | Ford Fiesta RS WRC | Monster Energy Team | 4WD/Junior | 17:35,8 | |
2 | Filip Bezděk | Robert - Bedon | Audi TTS Rallye | Red Bull | 4WD | +0:18,6 | |
3 | Karel Bajza | Tänak - Sikk | Subaru Impreza WRC | Sheron Racing Team | 4WD | +0:31,3 | |
4 | Kamil Sedláček | Casier - Caesemaeker | Škoda Fabia WRC | Playboy Red Racing | 4WD | +0:36,6 | |
5 | David Sedláček | Grzyb - Mazur | Škoda Fabia WRC | Red Bull | 4WD | +0:43,6 | |
6 | Josef Pekař | Panizzi - Panizzi | Škoda Fabia S2000 | Red Bull | 4WD | +0:59,9 | |
7 | Filip Kopecký | Kopecký - Kopecký | Peugeot 208 T16 | Doktor Racing | 4WD/Junior | +1:42,0 | |
8 | Ondřej Dočkal | Küzmič - Raúl | Renault 5 Turbo | Doktor Racing | Legend | +2:11,6 | |
9 | Dan Peťovský | Peťovský - Úlehla | Hyundai i20 WRC | ASport Rally Team | 4WD | +2:13,9 | |
10 | David Kubeš | Kubeš - Kubeš | Fiat 131 Abarth | ASport Rally Team | Legend | +2:16,1 | |
11 | Alexandr Řezníček | Řezníček - Řezníček | Citroën DS3 R5 | Monster Energy Team Junior | 4WD/Junior | +2:23,7 | |
12 | David Šintál | Wiegand - Christian | Hyundai i20 WRC | RR Team | 4WD | +2:42,0 | |
13 | Martin Pospíšil | Pospíšil - Pospíšilová | Ford Fiesta RS WRC | Z Studio | 4WD | +2:43,3 | |
14 | Jan Zbranek | Vatanen - Richards | Lancia Delta HF Integrale | MAKA E-motor | Legend | +2:48,9 | |
15 | Bohdan Sedláček | Trelles - Christie | Citroën Xsara WRC | Marlboro Dealer Racing | 4WD | +2:52,7 | |
16 | Radek Hobza | Fagaso - Moya | Citroën Xsara Kit Car | Marlboro Dealer Racing | F2 | +2:59,7 | |
17 | Michal Holínek | Holínek - Holínek | Audi Sport Quattro S1 | ASport Rally Team | Legend | +3:00,2 | |
18 | Roman Kalík | Bengué - Escudero | Audi Quattro | Bodlinare Čamlíkov RallySport Zlín | Legend | +3:02,1 | |
19 | Vlastimil Handl | V.Handl - Handl | Mitsubishi Lancer Evo VI | Hufnágl Motorsport | Legend | +3:03,5 | |
20 | Petr Bábek | Ojeda - Barrabes | Fiat 124 Abarth Rally | Bodlinare Čamlíkov RallySport Zlín | Legend | +3:09,0 | |
21 | Matyáš Zbranek | Biasion - Siviero | Citroën Xsara WRC | MAKA E-motor | 4WD/Junior | +3:09,9 | |
22 | Marián Dalajka | Dalajka - Kadlečík | Hyundai i20 WRC | Rockstar Energy Team | 4WD/Junior | +3:17,4 | |
23 | Jaroslav Kovařík | Chulykanov - Ivashchenko | Škoda Octavia Kit Car | Racing Lukov | F2 | +3:40,4 | |
24 | Stanislav Dalajka | Ogryzek - Dalajka | Honda Civic Type-R | Rockstar Energy Team | F2 | +3:41,7 | |
25 | Ivo Žaludek | Černý - Kohout | Hyundai i20 WRC | RR Team | 4WD/Junior | +3:44,5 | |
26 | Marek Šiška | Al Qassimi - Martin | Hyundai i20 WRC | RR Team | 4WD | +3:49,5 | |
27 | Vladimír Karlík | Bin Sulayem - Morgan | Toyota Celica Turbo | 4 Rombi Corse | Legend | +4:01,8 | |
28 | Ondřej Záruba | Záruba - Řeháček | Ford Fiesta RS WRC | Z Studio | 4WD | +4:02,9 | |
29 | Tomáš Grebeníček | Grebeníček - Grebeníček | Fiat 500 Abarth | Gerd Rally Team | F2 | +4:10,1 | |
30 | Petr Šíma | Solberg - Minor | Ford Fiesta RS WRC | Monster Energy Team | 4WD | +4:14,3 | |
31 | Jan Matyáš | Haugland - Vegel | Mitsubishi Lancer Evo VI | Hufnágl Motorsport | Legend | +4:14,4 | |
32 | Robin Šiška | Al-Attiyah - Bernacchini | Toyota Celica Turbo | Rockstar Energy Team | Legend | +4:14,6 | |
33 | Martina Pekařová | Taylor - Cleo | Škoda Fabia S2000 | Playboy Red Racing | 4WD/Junior | +4:37,1 | |
34 | Kryštof Fadler | Fadler - Fadler | Škoda Fabia S2000 | MAGSY Fados Rally Team | 4WD/Junior | +4:52,4 | |
35 | Petr Matulík | Loix - Smeets | Lancia Delta HF Integrale | Marlboro Dealer Racing | Legend | +5:05,9 | |
36 | Tadeáš Volf | Volf - Dresler | Škoda Fabia S2000 | Volf Rally Team | 4WD/Junior | +5:55,2 | |
37 | Michal Odstrčil | Kalnay - Lux | MG Rover Metro 6R4 | Barum Team | Legend | +8:14,3 | |
38 | Tomáš Polepil ml. | Polepil jun. - Polepilová | Subaru Impreza WRC | Tom Polep Team | 4WD/Junior | +8:25,5 | |
39 | Michaela Valentová | Cook - Davis | Fiat Punto JTD | Playboy Red Racing | F2/Junior | +10:13,6 | |
40 | Matěj Sedláček | Lappi - Ferm | Ford Fiesta RS WRC | Red Bull Junior | 4WD/Junior | +11:32,2 | |
41 | Patrik Šimeček | D.Pattison - Whittaker | Škoda Felicia Kit Car | Viking Speed Racing | F2/Junior | +12:09,9 | |
42 | Tomáš Polepil | Polepil - Polepilová | Suzuki Swift S1600 | Tom Polep Team | F2 | +13:07,3 | |
43 | Pavel Maštalíř | Maštalíř - Holeňák | Subaru Impreza WRC | Red Bull Junior | 4WD/Junior | +13:49,2 | |
44 | Milan Kadlečík | Kadlečík - Kresta | Hyundai i20 WRC | Rockstar Energy Team Junior | 4WD/Junior | +14:19,5 | |
45 | Ivo Šimeček ml. | Ingram - Moreau | Citroën Xsara WRC | Viking Speed Racing | 4WD/Junior | +14:45,1 | |
46 | Radek Vymětalík | Volta - Moliterni | Lancia 037 Rally | RV Racing | Legend | +16:48,0 | |
47 | Michaela Odstrčilová | Steer - Hepperle | Suzuki Swift S1600 | Barum Team Junior | F2/Junior | +17:07,0 | |
48 | Martin Karlík | Karlík - Karlíková | Škoda Fabia WRC | Karlík Motorsport | 4WD/Junior | +19:43,6 | |
Odstoupili | |||||||
soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | důvod | |
x | Lukáš Zámečník | Basso - Dotta | Peugeot 207 S2000 | Doktor Racing | 4WD | neklasifikován | |
x | Jiří Podvala | Podvala - Skřivánková | Fiat 131 Abarth | JP Motorsport | Legend | tech. problémy | |
|
RZ, časy v RZ, výsledky, startovní listina | Vítězství v RZ | ||
počet RZ | jezdec | vyhraných RZ | |
6 |
kompletní časy a výsledky (html) | Kutal (Vít Kutal) | 5 |
kompletní časy a výsledky (pdf) | Casier (Kamil Sedláček) | 1 | |
startovní listina |
Teamy | Značky | |||
poř. | team | poř. | značka | |
1 | Red Bull | 1 | Škoda | |
2 | Doktor Racing | 2 | Ford | |
3 | Monster Energy Team | 3 | Audi | |
4 | Sheron Racing Team | 4 | Subaru | |
5 | ASport Rally Team | 5 | Hyundai | |
6 | Playboy Red Racing | 6 | Peugeot | |
7 | Monster Energy Team Junior | 7 | Renault | |
8 | RR Team | 8 | Fiat |
Poslední březnová neděle byla tedy ve znamení již 14.
ročníku Caterpillar Rally. Soutěž se konala na dobře známém místě, v prostorách
nadzemního parkoviště vedle budovy Zlínského kraje, kde bylo pro všechny
připraveno celkem šest rychlostních zkoušek na zpevněném povrchu. Ten tvořil
klasicky hladký uklouzaný beton, v rámci jednotlivých erzet se pak tento povrch
střídal s asfaltem i betonem větší přilnavosti, nechyběly ani zrádné
"kamínkovité" pasáže. Počasí nebylo nic moc, mezi prochladlými zdmi
garáží to pěkně profukovalo a ani ve venkovních prostorách nebylo zrovna žádné
teplo. Svou neúčast již předem avizovali
loňští mistři z RC Clubu
Čistá, i tak ale nebyla konkurence vůbec špatná.
Jedním z favoritů byl
především úřadující
šampión Cédric Robert, mezi adepty na
prvenství se řadil
také navrátilec Bernd Casier, na čelní
příčky si ovšem brousily zuby i další
rychlí jezdci jako třeba Kutal, Panizzi, Basso, Grzyb nebo
Tänak. A hned od
počátku byly k vidění velmi vyrovnané souboje.
Nejrychlejší čas si v úvodu
připsal Vítek Kutal, jen o pouhou půl sekundu
pomalejší byl Robert, za nímž o
další 1,3s zaostal Casier s Fabií WRC. I na
druhé vložce zajel vítězný čas Vít
Kutal, znovu však jen velmi těsně před Francouzem Robertem. Ten
se po další
erzetě posunul do vedení před Víťu. Bernd Casier
zůstával třetí před Estoncem
Tänakem, dále pak následoval rychlý Grzegorz
Grzyb, za ním byl Ital Basso,
jehož ale později postihly technické problémy. Na
dalších příčkách se pořadí po
každé dojeté rychlostní zkoušce celkem
měnilo. Po dlouhém čtvrtém měřeném úseku
se do čela výsledkové listiny vrátil Víťa
Kutal, který zajel fantastický čas.
Také na ostatních erzetách nedal pak nikomu
šanci a v cíli se radoval ze
zaslouženého vítězství. Je to jeho druhá
výhra v rámci šampionátu ERC a přesto,
že Vítek stále náleží i do juniorské
kategorie, patří již do absolutní špičky.
Se stříbrem se tak musel smířit Cédric Robert
pilotující trochu exotickou Audi
TTS. O třetí místo se v závěru strhl velký
boj mezi Casierem a Tänakem. V této
přetahované o vteřinky byl nakonec lepší posledně
jmenovaný estonský závodník s
Imprezou. Těsně za "bednou" tak skončil Bernd Casier, ale i on
předvedl, že je třeba s ním nadále počítat. A aby
těch "Sedláčků"
nebylo málo, na páté pozici byl
klasifikován Polák Grzyb, pro kterého to byla
první rally mimo hodnocení juniorů. Grzegorz
dokázal se svou novou Fabií porazit
i týmového kolegu Gillese Panizziho, jenž byl tedy v
cíli na místě šestém. Za
"Red Bulláky" pak následovali další dva
spolubojovníci z druhé
nejlépe hodnocené stáje Doktor Racing.
Sedmý dojel stříbrný jezdec Junior
Trophy Filip Kopecký, který dokonce jednu z RZ dokončil s
vylomeným kolem své
"dvěstěosmičky". Za ním v pořadí následoval
vítěz Legend Trophy Brane
Küzmič, do bodované desítky se vešli
ještě Dan Peťovský s Hyundaiem a taky
stříbrná Legenda David Kubeš, oba tito
zástupci ASport Rally Teamu až do konce
bojovali právě se zmíněným Jugoslávcem.
Nutno zmínit ještě jedenáctého Alexe
Řezníčka,
který byl v průběhu závodu vidět i na bodovaných
příčkách. Tohoto rychle
rostoucího juniora o lepší pozici připravila
desetisekundová penalizace. Kompletní
soutěž pak dokončilo 48 závodníků. Junior
Trophy Cédric
Robert (Filip Bezděk): Gibo Fagaso
(Radek Hobza): Franco
Paiero (Team Manager Marlboro Dealer Racing):
CATERPILLARU VLÁDLA "MONSTER FIESTA" VÍTKA KUTALA
Mnohaletá tradice RC Rally soutěží na Zlínsku
pokračuje i letos pod názvem Euro RC Rally Challenge. Zahajovacím podnikem byla
již tradičně Caterpillar Rally, která přilákala na start 50 jezdců. Ze všech
nejrychlejší byl Víťa Kutal pilotující Ford Fiesta RS WRC v barvách Monster
Energy Teamu, stříbrnou příčku obsadil obhájce loňského titulu Cédric Robert s Audi
TTS Rallye ve službách vítězného týmu Red Bull, na bronz dosáhl Ott Tänak,
který kočíroval Subaru Impreza WRC reprezentující Sheron Racing Team.
V této zajímavé kategorii
odstartovalo 19 jezdců ve věku do 15. let. Mezi
nimi figurovaly i 3 holky. Všichni z těchto jezdců i jezdkyň
zaznamenávají
závod od závodu velký progres, což se potvrdilo i
nyní. Jednoznačným vítězem
byl bezpochyby Vítek Kutal. O druhou příčku však
svedlo boje několik mladíků.
Hlavními adepty na juniorské stupně vítězů byli
především Miki Biasion, Alex
Řezníček a Filip Kopecký. Po menších
potížích se na stříbrný post dostal Filda
Kopecký a také on byl jeden z těch, co promlouvali do
soubojů i v absolutním
pořadí. Na bronz dosáhl stále lepší
Alexandr Řezníček s Citroënem DS3 R5, za
ním pak byl klasifikován Ital Biasion.
Podobně jako on, tak i další v pořadí předvedli
parádní výkony. Oficiálně nevypsanou
"minikategorií" v rámci juniorů je Lady Academy, mezi
nimiž byla
nejlepší Molly Taylor, před Britkou Louise Cook,
třetí z děvčat dojela Johanna
Steer. Poslední dvě jmenované slečny navíc
řídili vozy jen s jednou hnanou
nápravou. Další nepsané hodnocení s
názvem Junior Academy mají i ti úplně
nejmladší bojovníci do osmi let. Mezi nimi byl
nejlepší Esapekka Lappi před
zkušenosti sbírajícím Pavlem
Maštalířem, do cíle dojeli i další
dva z těchto
velmi mladých jezdců, Milan Kadlečík a Martin
Karlík.
Legendy v ERC již patří mezi velmi
sledovanou kategorii, která baví spoustu
jezdců a není proto divu, že se jich na startu sešlo hned
čtrnáct. K vidění
bylo krom loňských stálic i několik nových vozů a
posádek. Na všechny z nich
byla mnohdy radost pohledět a taky v jednotlivých a často
vyrovnaných soubojích
bylo co sledovat. Dvojnásobný ERC šampión
Küzmič nasadil osvědčenou
"pětku" Turbo a dle očekávání vévodil
klasifikaci Legend Trophy od
samotného startu. Krom toho se pohyboval i na
úpatí bodů v absolutním pořadí.
Podobně jej však kopíroval i hodně rychlý David
Kubeš, jenž se s Jugoslávcem
dostal do bojeschopného kontaktu. Brane byl však nakonec
nekompromisní a po
vydařeném finiši si připsal maximum bodů do tabulky
Legend, navíc obsadil skvělou
osmou příčku absolutně. Se ztrátou jen 4,5 sekundy dojel
stříbrný David Kubeš,
jenž byl se svou "stotřicetjedničkou" Abarth celkově
desátý a také on
dokázal, že na předepsaných pneumatikách lze zajet
dobrý výsledek v absolutní
klasifikaci. Nutno však dodat, že David byl zatížen
pětisekundovou penalizací,
nebýt ní, bral by maximum bodů patrně právě on. Na
třetí místo si dělalo v
závěru nárok více jezdců, kteří mezi sebou
bojovali po celou rally. V úvodu
všechny překvapil Ari Vatanen, který si odbyl
premiéru za volantem Lancie Delta
a právě tento charismatický Fin se v cíli
těšil ze třetí pozice v Legend
Trophy. Zaskočil tak hodně svých protivníků, včetně
čtvrtého Michala Holínka
nebo pátého Alexe Benguého. V pořadí
následoval další kvalitní pilot Vlasta
Handl, až za ním soutěž dokončil divoký Španěl
Ojeda, jenž se o lepší umístění
připravil až v samotném závěru. Do bodované
desítky se vešli ještě ostřílený
Mohammed
Bin Sulayem, protřelý Nor "Hufnágl" Haugland a
mladý Katařan
Al-Attiyah. Tato kategorie nyní bezezbytku prokázala, že
se opět můžeme dočkat
zajímavých výsledků taky v dalších
soutěžích.
Ve dvoukolkách se loni scházelo minimum startujících, tentokrát to
však bylo mnohem lepší, když přes startovní rampu přejelo 8 vozů s předním
náhonem, mezi nimi nechyběl jeden junior a dokonce hned dvě juniorky. Do této
kategorie poprvé nakoukl zkušený matador Gibo Fagaso, Španěl se hned v úvodu
ujal vedení, dále pak jel se svojí Xsarou Kit Car při velké chuti a postupně
všem ostatním ujížděl. Jeho náskok v cíli pak činil přes 40 sekund. O druhé
místo se ovšem tvrdě bojovalo až do konce. Po velkém finiši si se svou Octávií
pro stříbro přijel Rus Chulykanov, jenž pokořil Hondu loňského vicemistra
Ogryzka o pouhé 1,2 sekundy. Jako čtvrtý byl klasifikován Tomáš "Gerd"
Grebeníček s "pětikilem", dále pak následovala na dvoukolku si rychle
zvykající mladice Louise Cook. Za ní byl v rámci F2 hodnocen další junior Dave
Pattison, na bodech dojeli i Tom Polepil a velmi mladá "děvčica"
Johanna Steer.
Letošní 14. Caterpillar Rally jistě nepostrádala
napětí, a to především v mnoha
zajímavých a vyrovnaných soubojích na
všech
frontách. Úvodní podnik sezóny 2015
naznačil, že i přes absenci některých
pravidelných soutěžících z minulého roku se
bude jistě na co dívat, navíc zde
letos přibyli další adepti na přední místa
a o další zábavu by tak mělo být
postaráno. Na závěr je třeba poděkovat všem, co se
aktivně podíleli na
přípravách a chodu závodu, partnerům za
zajímavé ceny pro všechny účastníky,
"bufetářům" za obětavost a všem jezdcům i jejich
fanouškům za účast
na soutěži za docela nevlídných povětrnostních
podmínek.
Ohlasy některých účastíků:
"Na
Caterpillar jsme se moc těšili. Na této legendární rally se nám nikdy v
minulosti nepodařilo vyhrát a chtěli jsme to letos prolomit. Ze začátku to byl
hezký souboj s Víťou Kutalem, ten ale po třetí vložce zázračně zrychlil, my
jsme se navíc na tuto dlouho RZ nemohli plně soustředit, na její start jsme
totiž nastoupili na poslední chvíli. Pak už Víťu nešlo dohonit. I tak jsme za
druhé místo rádi, jsou to důležité body na začátek sezóny. Soutěž byla klasicky
dobře připravená a na těchto technických a zároveň otevřených tratích jsme se
parádně svezli."
"Na legendární Caterpillar Rally jsem ani letos nemohl chybět. Již
v minulosti se mi zde podařilo zajet bednu, takže mám na tuhle soutěž dobré
vzpomínky. Letos se tu opět sešla pěkná konkurence, a tak jsem rád za výsledek,
třetí místo by ale možná nebylo, kdyby si Casier "nehrál s kamínky".
Celý závod probíhal bez jakýchkoli problémů, jel jsem svoje tempo a jen
vyčkával co ostatní soupeři. Hodně mě překvapil Grzyb, ze kterého šel strach a
určitě to nebude lehký soupeř v následujících soutěžích. Letos bych chtěl odjet
kompletní sezónu. Vypadá to, že bude pěkně vyrovnaná a do bojů o přední příčky
může zasáhnout opravdu hodně jezdců."
"Caterpillar
Rally byla opět o volbě pneumatik a čisté stopě. Už v tělocvičně
jsem se
seznamoval s novým autem a dále to pokračovalo i na
úvodní rally ERC. Ze začátku
jsem držel tempo až do třetí RZ, poté nám
Vítek nadělil mnoho vteřin, a tak
jsem se soustředil na umístění do třetího
místa. Až do předposledního měřeného
testu se vše vyvíjelo dobře, ale v poslední
zkoušce se vyskytly problémy, které
mě stály pódiové umístění. Propadl
jsem se na 4. místo, ale z toho si nedělám
žádné vrásky, protože to pro i tak mě byl
suprový vstup do sezóny 2015. Uvidím
na další rally, kde zkusím zaútočit na co
nejlepší umístění. Se závodem jsem
byl spokojen, velké díky patří
týmovému mechanikovi."
"Díky
pořadateli za výborně připravené a přehledné tratě. Jen ta zima se nám
nezamlouvala. S výsledkem jsme určitě spokojení, po šesti letech jsme na pro
nás prokletém "Catru" dovezli vůz do cíle na slušném 6. místě. Bufet
byl taky dobrý, hlavně jsme si pochutnali na tom grilovaném cigárku."
"Výsledek závodu nemůžeme hodnotit jinak, než pozitivně. Důležitá
výhra na úvod šampionátu. Byl to pěkný souboj v duchu fair-play hlavně s
Davidem Kubešem. Konkurence byla velká, Legendy jedou…."
"Abych řekl pravdu, před startem mé již třiadvacáté sezóny jsem hledal
novou motivaci, prostě nějaký impuls. Ještě v den uzávěrky přihlášek
Caterpillaru jsem nevěděl, s čím pojedu, a tak jsem si nakonec hodil mincí.
Následovala rychlá přestavba letité TA-02 na "předohrab", zadní
diferák šel ven i s poloosami a dopředu bylo instalováno závaží. Proběhl jen
krátký test a mohlo se jít na věc. Velkým překvapením pro mě byl nejrychlejší
čas na úvodní erzetě před loňským vicemistrem F2 Ogryzkem. Soutěž jsem si
užíval, rozhodně jsem netlačil na pilu a trochu i šetřil techniku. Rychlý
přechod na dvoukolku mi nečinil větší potíže, což jsem tedy nečekal. Konečné
čtyřicetisekundové vítězství v F2 Trophy a zároveň 16. místo celkově je tak
maximální spokojeností. Jinak jako každoročně byly na Caterpillar Rally krásné
zkoušky a parádní svezení."
"Tratě byly jako vždy připraveny na 100% a krásně jsem si
zajezdil.
Pořadateli velká poklona. Osobně bych uvítal
přidání ještě jedné erzety, a to
konkrétně RZ 2, ta se jela jen jednou a právě na
ní se mi dařilo. V kategorii
Legend to byl velký boj o třetí místo až do
poslední zkoušky. Na příští rally
budu muset zrychlit a vybojovat ztracené body zpět."
"Byl to náš start po dlouhé přestávce, a tak jsme zatím spíše nastavovali
vůz a seznamovali se s tratí. Nesmí chybět pochvala pořadatelům za přípravu
tratí a organizaci. Těšíme se na další start v ERC."
"Letošní Caterpillar byl krásný. Na prvních dvou vložkách jsme se nemohli
dostat s naší Octávií do tempa. Pak jsme se ale vzpamatovali, naše Škodovka
jela bezchybně a ve velkém finiši nám pomohla udolat Poláka Ogryzka o jedinou
sekundu. Skončili jsme tak na výborné druhé pozici mezi vozy s jednou poháněnou
nápravou. Pořadatelům děkujeme za skvěle zvládnutou organizaci a za připravení
nádherných rychlostních zkoušek."
"Rally byla hezky připravena, nikde jsem nebloudil. Tratě byly standardní,
jen jsem čekal trochu delší časový nájezd. Moje jízda nebyla moc dobrá, i když
si myslím, že rychlost mi nechyběla. Ale po nasekání mnoha chyb nebyly časy
ideální. S výsledkem jsem spokojený a doufám, že to na Podhoří půjde líp."
"Na Caterpillar jsme se připravovali se Svenem poctivě, auto
prošlo menší
předsezónní repasí a v naší Lancii
se vyskytla i nová elektronika řízení. Bylo
to při samotné soutěži znát, nové servo fungovalo
dle představ, což nás bavilo.
Horší už to bylo s naší jízdou. Na
první vložce nás dost zaskočil ten uklouzaný
povrch, přeci jenom je to oproti "Winter tělocvičně", na kterou jsme
byli v posledních týdnech zvyklí, dost
jiné. Na následujících erzetách to
už
šlo lépe, měli jsme dobrý pocit z jízdy,
ale stejně většina posádek zrychlovala
a udržet nastolené tempo nebylo snadné.
Pomýšleli jsme na bodovanou desítku v
Legendách, ale naše zbytečné jezdecké chyby
v závěru nás o ni připravily.
Svezení bylo ovšem pěkné a užili jsme si to. Do
následujícího
"Grejtu" jdeme ale naplno a zabojujeme o body v Legend Trophy."
"Poslední
závod Winteru jsme odjeli s dvoukolkou a bylo to moc fajn. Proto jsme se
rozhodli v letošním seriálu ERC startovat právě v této skupině. Na Caterpillaru
jsme závodili už loni a zase to letos byla krásná soutěž. Rychlostky jsou tady
super, jen ty kamínkovité úseky nám ještě úplně nejdou. S výsledkem jsme
maximálně spokojeni."
"S
dvoukolkou jsme jeli poprvé a celkem to šlo, s šestým místem v F2 jsme
spokojeni. Soutěž byla jako vždy kvalitní."
"Byl
to náš první start V ERC a bylo to o získávání zkušeností. S autem se
zatím učíme. Soutěž byla perfektně přichystaná na pěkné svezení, my jsme však
nakonec byli rádi, že jsme po velkých problémech dotáhli auto do cíle."
"I přes odstoupení Bassa a urvanému kolu Fildy jsme
skončili druzí v hodnocení týmů, a to je velice slušný počin. Takže v garážích
Doktor Racingu panuje spokojenost."
"Do sezóny jsme vstoupili v plné sestavě, menší
novinkou pak byl start každého z našich jezdců v jiné kategorii. Trelles
osedlal svou klasickou 4WD Xsaru a soutěž dokončil na pěkném 15. místě. Fagaso
si vyzkoušel dvoukolku a jeho výkon i výsledek jsou bezmála pozitivním
překvapením, jasným prvenstvím v F2 Trophy a 16. příčkou absolutně jistě
zaskočil mnohé soupeře. Loix jel tradičně v Legendách, kdy na kluzkém povrchu
na předepsaných pneu zajel v rámci možností, i když sám přiznal, že to mohlo
být o něco lepší. Na body do týmů jsme v nabité konkurenci nedosáhli, ale snad
to letos ještě přijde. Dobré je, že všechny naše vozy dojeli do cíle bez
technických problémů, perličkou je potom fakt, že všichni tři naši jezdci se
umístili na stejných pozicích absolutního pořadí, jako při loňském Caterpillaru."
„Loa“