"VELKÝ NÁVRAT DO LUŽKOVIC"
10. srpna - prázdniny v plném běhu a na programu již
šestý závod Next RC Rally Championship 2019. Rajd Luzskowyczki se do dříve
zaběhlého lesa v Lužkovicích vrátil po dvou letech, když byl konečně zrušen
zákaz vstupu "lidu" kvůli problémům s morem divokých vepřů. V této
pěkné lesní lokalitě se sice odjel jen jeden plnohodnotný ročník
"Rajdu", v nedávné minulosti se tady ale konávala Legend Rally Show,
a tak zde již byl určitý základ úseků RZ daný a pro mnohé známý. V rámci
letošní sezóny se vlastně jednalo o poslední svezení na nezpevněném povrchu. A
svezení to bylo bezesporu grandiózní. Za to vděčíme zejména hlavnímu pořadateli
Michalovi "Manfrédovi" Odstrčilovi, který se o svoji soutěž v této
destinaci stará vždy s velkou obětavostí a dokáže udělat z
"rakousko-prasečího" prostoru v lese uprostřed "ničeho"
parádní akci. To platilo i v tomto případě, zdejší tratě byly připraveny
opravdu s obrovským nasazením a výsledkem se stalo 8 krásných rychlostních
zkoušek na svižných, pestrých a atraktivních trasách. Vše dokonale doplňovala
Michalova bezchybná občerstvovací stanice, která v letním parném počasí přišla
všem zúčastněným bezesporu vhod. V lese byl sice "stíneček" ovšem
nepříjemné vedro umocňovala jakási záhadně vysoká vlhkost vzduchu, a tak si tam
všech 49 soutěžících připadalo jako v opravdické "prádelně".
Startovní listina obsahovala tentokráte všechny
aktuální prioritní posádky. Mezi favority
se řadila zejména plejáda jezdců z
Vest Rally Teamu, jenž se letos poprvé sešel v
kompletním složení. Vysoko mířil
jako vždycky ještě rychlý Basso a na čelní
příčky samozřejmě pomýšlela řada
dalších jezdců, konkurence zde byla opravdu
"nadupaná". Na úvodní
kratší erzetě, kterou vyhrál
úřadující mistr Wiegand, zaznamenal
menší ztrátu
po pádu na "rodnou půdu" Polák Kajetanowicz. Druhý
čas zajel jeho
krajan Grzegorz Grzyb, jemuž se povedla i
následující RZ "Babki". Ta
pro změnu nevyšla Wiegandovi a "Gříbek" se rázem
senzačně vyšvihl do vedení
v soutěži. Průběžně druhý byl v té chvíli pěkně
jedoucí Chris Ingram
následovaný Filipem Kopeckým. Takže zatím
ani jeden "Vesťák" v
nejlepší trojce. Rozdíly však nebyly
tradičně moc velké a bylo jasné, že takové
pořadí nezůstane dlouho zachováno. A taky že nezůstalo,
po RZ č. 3 převzal vedoucí
příčku mladý Šimon Večerka, který se dostal
do očekávaného "pekelného"
tempa. Na druhý "flek" se posunul Kajetan Kajetanowicz
eliminující
ztrátu z úvodu, a rovněž na dalších
místech nezůstával kámen na kameni. Čtvrtý
měřený úsek se stal kořistí Fiesty R5 v
šikovných rukách Šimona Večerky
zůstávajícího tak ve vedení.
Pak ale již úřadoval "Kajto" vyhrávajíce
si dál jednu zkoušku za druhou, když hned po té
páté figuroval v čele výsledkové
listiny. Do konce soutěže už před sebe nikoho nepustil a připsal si tak
znovu
maximální počet bodů do tabulky, kterou nyní vede
s patnáctibodovým náskokem.
Stříbro si pak zajistil vítěz juniorské kategorie
Šimon Večerka potvrzující své
kvality. Oba tito členové nejlépe hodnocené
stáje Vest Rally Team postupně všem
ostatním pronásledovatelům poodjeli. O bronz se od
druhé poloviny závodu
vykrystalizoval krásný souboj mezi dvojicí
"RedBulláků". Giandomenico
Basso a Gilles Panizzi si nedarovali ani metr tratě a několikrát
si mezi sebou
prohodili pořadí. V cíli je nakonec dělilo
nicotných 94 tisícin sekundy ve
prospěch Francouze Panizziho. Panu "vlajícímu vlasu",
který zde
ovládl první ročník, se na Rajdu prostě
daří. "Bramborový" Basso si
ale bodovým přídělem zajistil posun na druhý
"flek" celkové
klasifikace mistrovství. Pátým v
lužkovickém cíli byl skvělý Filip Kopecký,
jemuž na "bednu" scházelo jen něco málo přes 5 sekund.
Jen o kousek
za ním dokončil britský borec Christopher Ingram, opět
stvrzující svoji letošní
skvělou formu. Sedmý dojel polský zkušený
"harcovník" Grzyb, který se
sice v této sezóně moc pravidelně neukazuje, ale ani to
mu nic neubírá z jeho
rychlosti, reprezentant týmu Marlboro vždycky když přijede na
závody, dokáže se
svým "Miníkem" pěkně rozčeřit vodu ve
výsledkové listině. Osmá pozice
byla pro Brane Küzmiče jistým zklamáním,
jugoslávskému závodníkovi se
tentokrát
moc nedařilo, snad jen krom jednoho dosaženého 2. času v RZ. Až
na místě
devátém skončil šampión Sepp Wiegand, jemuž
rally taky nevyšla úplně podle
představ. Do nabité první desítky se vešla
ještě Australanka Molly Taylor,
odvážející si důležité body za
stříbro v Junior Trophy.
Junior
Trophy
Soutěžících ve věku do 15. let odstartovalo celkem 15,
včetně čtveřice dívek. Po menší pauze se objevil Šimon Večerka, s nímž si to o
prvenství měli rozdat Tom Bílek jun. a Molly Taylor. Tím byla papírově
daná nejrychlejší trojice. Nakonec to tak i bylo a jmenovaní si tedy mezi sebou
"rozebrali" stupně vítězů. Tentokrát jasně vládl Šimon
a byl po zásluze vítězem kategorie. Molly a Tomáš si o stříbro celkem pěkně
zabojovali, po většinu soutěže měl mírně navrch Tom Bílek, ale dvě erzety před
koncem ho "Taylorka" přeskočila. Molly se tímto výsledkem významně
přiblížila k zisku titulu v Junior Trophy. Bronzového Tomáše pak určitě musí
mrzet desetisekundová penalizace. Na čtvrté pozici se hned ze začátku usadil
ruský dravec Alex
Lukyanuk a vydržel na ní spolehlivě až do cíle, což mu
přineslo další várku potřebných
bodíků pro udržení kýžené juniorské
"bedýnky".
O páté místo se zrodila přetahovaná,
jejímiž účastníky byli Bergkvist, Morbicer
a Lappi. Zhruba od půlky závodu se situace stabilizovala a
pátý
"flek" získal švédský bojovník Emil
Bergkvist, jenž se svým Yarisem
předváděl velmi atraktivní jízdu.
Šestý dojel populární Seveřan Esapekka
Lappi
pilotující stejný vůz s podobně akčním
velkým nasazením. Za ním pak skončil
stájový kolegáček Matyáš Morbicer,
který se letos objevil v Nextu poprvé, jeho
jezdecký um je však dobře známý. Na
osmé pozici byla klasifikována mladá
"Emmča" Falcón, jen o kousíček za talentovanou
Španělkou dokončil dravý
Venca Kopáček, bodovanou desítku uzavíral Ital
Alessandrini s historickou
Lancií.
Historic
Trophy
Historiků se sešlo rovných 10. Krom stálic se po malé
odmlce ukázaly dvě "esa" - Sarrazin a Blahna, naopak chyběl Francouz
Bengué. Nejrychlejší dva "ASporťáci" jsou letos téměř nedostižní, a
tak se pozornost soustředila spíše na boje o třetí místo. Ale i o to první to
bylo dost zajímavé. Michal Holínek a Giuseppe Volta jeli velmi vyrovnané časy a
oba se párkrát vystřídali ve vedení. Rozhodla až poslední vložka, na které se
do čela zpět vyhoupl italský jezdec a slavil tak první vítězství kariéry, k němuž
měl ostatně nakročeno už vícekrát. Míša "Holas" prohrál s kolegou jen
o pouhou 1 vteřinku, v klasifikační tabulce však již má slušně najeto a
obhajobě titulu mu chybí už jen pověstný poslední krůček. Bronz se stal záležitostí
přesně a bez chyb jedoucího Stéphane Sarrazina, jenž za sebou dokázal udržet
klasicky kvalitně závodícího Vaška Blahnu. Na tyto dvě "Stotřicítky"
už nestačil "El Matadore" Gibo Fagaso, kterému se občas nevedlo jak
by chtěl a navíc dojel závěrečnou erzetu s pochroumaným podvozkem své Delty. Španěl
se navíc stále musel ohlížet i za sebe, kde ho celý den tvrdě atakoval nezvykle
rozjetý Freddy Loix. Belgičanovi se ale nakonec nepodařilo Gialberta
dostihnout, a tak si zapsal šesté místo. Nedaleko za ním skončil solidně
jedoucí junior Paolo Alessandrini, osmý "flek" se stal kořistí
překrásného Escorta Martina Hubáčka, na deváté příčce byl Dario Cerrato před
parádní Toyotou Corolla AE 86 Malcolma Wilsona.
F2
Trophy
Do soutěže vyrazilo sedm vozů s jednou hnanou nápravou.
Jednoznačným favoritem byl znovu Jožka Sivík, pro kterého to byla
"sladká" cesta k mistrovskému titulu. Pepa se svou Felicií v barvách
Barum Teamu nenašel přemožitele ani v Lužkovicích a jeho bodový náskok na
ostatní už nemůže být předstižen. Stal se tedy předčasným králem kategorie
dvoukolek pro letošní rok. O stříbrnou pozici se tady utkali Viacheslav
Chulykanov a Louise Cook, dlouho měl mírně navrch ruský
"drak", "Cookovka" se mu však po desetinkách blížila, až
jej nakonec o pouhých 1,6s přeskočila. Byl to velmi krásný ozdobný souboj. Pro
místo čtvrté si přijel Maďar Csaba s "Pažoutem" 106,
"oblíbená" pátá příčka náležela zadokolce Porsche v rukách Belgičana
Droogmanse, za ním pak skončila mladá naděje Matěj Kalík. Letos poprvé vyrazil na
tratě známý Hrabě Harrach, který ovšem ze zdravotních důvodů nedokončil.
Lady
Trophy
Nejkrásnější kategorie měla na startu 7
závodnic. Předem
danou vítězkou byla jako vždy Molly Taylor, která si po
dalším prvenství už s
předstihem zajistila několikátý titul mezi
"Lejdýs". Dále to už však
nijak jasné nebylo a kvalitní konkurence dávala
tušit vyrovnané boje. K těm
taky došlo, a to především o druhou příčku.
O ten se ucházela Emma Falcón v
sekundovém souboji s Bulharkou Stratievou. Jak známo, obě
závodnice na šotolině
umí, což taky předváděly. Rychlejší
závěr měla nakonec Jekatěrina Stratieva
odvážející
si domů na Balkán stříbro. Bronz tedy brala
španělská mladice Emma Falcón z
týmu Playboy Red Racing. Stejnou stáj hájí
taky v cíli čtvrtá Louise Cook, ta
se s nástrahami tratí poprala znovu na výbornou i
přes citelný handicap pouze
jedné poháněné nápravy. Situace v tabulce
mezi posledně zmiňovanou trojicí je
bodově velice těsná, což věstí ještě
zajímavá dramata na posledních dvou
kláních. Pátou dívkou Rajdu byla
"domácí" Johanna Steer, která
tentokrát absolvovala bezproblémovou soutěž. Za ní
se pak o šestý post
vyrovnaně válčilo mezi rodinnou švédskou
dvojicí Charlottou Henningson a Idou
"Perkele" Törnhult, když v součtu časů byla po poslední
zkoušce lepší
mladá Charlotta s Hyundaiem. Nutno dodat, že na startu
výjimečně chyběla dovolenkující
děvčata Catie Munnings a Kája Kalíková.
Zajímavosti:
- soutěže se zúčastnilo všech 9 prioritních posádek
- Gil Panizzi dokončil všechny ročníky Rajdu Luzskowyczki
na "bedně"
- předčasně si zde zajistili titul v kategoriích Molly
Taylor (Lady Trophy) a Josef Sivík (F2 Trophy)
- na této soutěži nestartoval ani jeden zástupce Next
Academy
- odstartovalo celkem 13 značek, vítězný Ford
měl v první desítce hned 5 zástupců
|
Gilles Panizzi
(Josef Pekař):
"Rajd Luzskowyczki patři mezi mé nejoblíbenější soutěže a jsem rád, že
se zase jelo v Lužkovicích. Many vše zvládl na jedničku - bufet, tratě prostě
výborné, počasí dobré. Náš výkon super, 3. flek je prostě paráda."
Giandomenico Basso
(Lukáš Zámečník):
"Krásně připravený závod. Od tratí až po občerstvení. Škoda nechat tak
pěkné tratě zapadnout listím. Závod musíme hodnotit pozitivně, protože po dvou
RZ to vypadalo na strašný propadák, ale pak z toho byl boj o třetí místo s
Předsedou. Nakonec jsme mu podlehli, ale aspoň bereme nějaké body do celkové
klasifikace. Teď nás čekají dvě krásné asfaltové soutěže, tak doufáme, že se
nám podaří co nejlépe se připravit a zabojovat o udržení druhé příčky v
šampionátu."
Brane Küzmič
(Ondřej Dočkal):
"Celkově špatné období bylo zakončeno velmi špatným výsledkem na supr
tratích, které máme tak rádi. Manymu klobouk dolů za tu dřinu a komfort co
nachystal pro závodníky."
Sepp Wiegand
(David Šintál):
"V této lokalitě jsem ještě nikdy nejel, tak jsem byl zvědavý. Tratě
se mi dost líbily, akorát škoda, že se jich víc nevyužilo, když tam ta délka
byla. No tak do závodu jsem vstoupil překvapivě prvním místem v úvodní RZ, ale
postupně to šlo z kopce. Ve čtvrté RZ jsem se "rozplácl" na zem dvě
zatáčky před cílem, po nějaké ráně, asi vysílačkou, mi přestalo auto na chvíli
reagovat, a byla z toho časová ztráta, naražený loket, lehce otřesená hlava a
špinavé oblečení.... Do konce závodu jsem se postupně dostal na 9. místo. Díky
pořadatelům za super závod, pěkné tratě a výborný bufet."
Molly Taylor
(Martina Pekařová):
"Další vydařený závod, který jsme dokončili na bodované pozici, za což
jsme velice rádi. Tratě byly velmi hezky nachystané a celkově to byl velmi
dobrý závod."
Giuseppe Volta
(Radek Vymětalík):
"Tak jsme se po třech letech dočkali Rajdu v Lužkovicích.
Tady jsem se hodně těšil. Už z předchozího ročníku
jsem věděl, že budou
precizně přichystány tratě a super bufet. A taky, že jo.
Svižňé tratě v lese
mám rád, auto jsem měl na ně myslím dobře
nastavené. Zase jsme se s Michalem
tahali, bohužel kořeny a různé kmeny mě stáli pár
důležitých vteřin a radosti z
jízdy. Smířený s tím, že to bude opět
další druhý flek, jsem do poslední RZ
přidal výkon a zajel úplně bez chyby. A z druhého
místa bylo najednou první.
Paráda. Akorát najet na padesáti vteřinové
RZ šest vteřin na do té doby
vedoucího Michala, je trochu nesmysl. Ale na to už se historie
ptát nebude."
Stéphane Sarrazin
(Petr Sekula):
"Tratě nám sedly a auto jelo na jedničku. To
nám pomohlo získat 3. místo
v kategorii historik. Je to náš nejlepší
"flek" v této kategorii, kterou
letos zkoušíme jet. Dík patří hlavně
pořadateli za skvělé jídlo a samozřejmě
připravené tratě. A když nám to sponzoři umožní,
tak příští rok se opět na
tomto podniku ukážeme. Je to z Francie daleko, ale to menu bylo
prostě super a
ta cesta za to stojí. Jen nás trochu mrzí
celkové 16. místo a žádné teamové
body. Ale snažil jsem se a i běhal."
Václav Blahna
(Pavel Ondrašík):
"Po menší závodní odmlce se naskytla volná
"nestavební" sobota, takže jsem se konečně opět mohl postavit na
start závodu. Na tuto rally jsem se hrozně těšil - tratě jsou zde vždy super a
Manfrédův bufet nemá široko daleko konkurenci. To platilo i letos - parádní
svezeníčko, hlavně ta dlouhá cílová rovinka, ta mě fakt bavila. No a ten bufet,
ten byl přímo famóóózní. Jinak závodně vše v cajku, problém jsem měl jen
s občas neviditelnými kořínky, na kterých jsem často zůstal viset. Menší
krize pak přišla v předposlední erzetě, kdy jsem po smlsnutém výborném
steaku a následném běhu v erzetě neměl daleko od zmáčknuté ikonky aplikace
Záchranka na svém mobilu. V tom počasí a po posilnění, byl běh pěkný
mordor. Co se týče výsledku, tak o spokojenosti nemůže být řeč. Po odhlášení
Romana jsem pomýšlel na třetí flek, ale ten mi tentokráte vyfouknul skvěle
jedoucí Seki. Takže na mě zbyla opět brambora a vysněná bedna
v historicích mi stále uniká. Uvidíme, snad se mi ji podaří ještě do konce
sezóny urvat, i když zbývají jen asfaltové závody, na kterých se mi moc nedaří.
Ještě jednou gratulace klukům na bedně. Jinak velké díky pořadatelům za opět
bezchybnou rally, celému našemu týmu PMJ se závod moc líbil. Smekám klobouk
před Manfrédem a jeho rodinou - díky za skvělý servis. Už teď se těšíme na
další Rajd."
Josef Sivík (Aleš
Ticháček):
"V Lužkovicích
jsem jel poprvé, tak jsem netušil, co čekat. Do tempa jsem se tentokrát
dostával pomalu, nějak mi nechtěly "jít" z počátku nohy. Ani povrch
nebyl ideální, ta dvoukolka tam prostě hodně bojovala, zahrabávalo se to.
Překopal jsem trošku nastavení a od 4. RZ, kdy se hlavně vyjezdila/vyčistila
trať (podklad byl již pak tvrdší), tak už se to dalo. Nakonec to bylo pěkné
zaježdění, kdy i v celkovém pořadí se podařilo posunout výše. Děkuji
organizátorům za přípravu celého závodu, organizace byla jako vždy, super. Mockrát
děkuji i za ceny. Byla to jako vždy, super sobota."
Ekaterina
Stratieva (Jana Fendrychová):
"Před závodem jsem poslala
svoji káru do garáží ASportu, kde se na ni mrknul
"Xvéčkový majstr"
Míša Holínek. Na podvozku udělal pár
úprav a hlavně z něj odstranil
"Blahnovic" neodstranitelné masivní
závažíčko, které by i Dorotu
Máchalavou bezpečně katapultovalo z pekelné
váhy nahoru do nebe. Bohužel
z nedostatku času neproběhl žádný
předstartovní test, takže jsem překopané
auto zkusila poprvé až na shakedownu. A můžu říci, že
jsem byla v mírném šoku -
kára jede úplně jinak, samozřejmě lépe a dokonce
konečně i zatáčí! Takže plná
očekávání, jsem se postavila na start první
erzety. Hlavou mi problesklo
Blahničovo hospodské motto: hlavně nepřepálit start, a to
se mi z hlavy
během erzety nepodařilo vytěsnit, takže hned na úvod
menší ztráta na Elišku.
Dvojka byla o fous lepší, ale ještě to nebylo ono.
Za to trojka mi sedla jak
prdel na hrnec - zajela jsem snad životní rychlostku, pouze 7
vteřinek za
Blahnou! Ten valil v cíli bulvy. Čtverka a pětka zase
zpátky na zem,
hrooozně moc chyb, navigátor trpěl. Od šestky jsem už
zase i díky Míšovým radám
a točenému pivu zajížděla výsledky, ze
kterých jsem měla opět sama radost a
dostala se zpět před Elišku. Nakonec z toho byl
druhý flek v Ladies a
k tomu skalp našeho malého Kopáčka. Takže
výsledkově velká spokojenost. Ta
vládne i s naším novým podvozkem. Teď
už to bude jen o hlavě a hlavně o
rukách, které ještě nemám takové,
jaké bych si přála. Tímto ještě jednou
děkuji
Míšovi za úpravu káry a za jeho pomoc
v podobě navigace při závodě. Jinak
co se týče samotné rally, já si to hrozně moc
užila - parádní tratě, pohodová
atmoška, prvotřídní bufet, prostě skvělá
sobota. Velké díky pořadatelům a palec
nahoru celé Manfrédově rodině!"
Gibo Fagaso (Radek
Hobza):
"Letos jsme se Lužkovicema
vyloženě protrápili. Především to dusno mě
totálně zdevastovalo. Ani auto
nebylo ideální a o jezdci ani nemluvě. V poslední
vložce jsme měli obrovské
štěstí, když jsem vylomil kolo a silou vůle se dobelhal
do cíle bez zásadnější
ztráty. Tratě krásné, zabezpečení
závodu na profesionální úrovni, no a ten
bufet - třešnička na dortu, super!"
Václav Kopáček
(Martin Ondrašík):
"Do Lužkovic jsem se moc těšil.
Šotolinu mám rád, zvlášť když se
práší za kočárem. A musím uznat, že
jsem si
tyto závody opět náramně užil. Byly zde pěkné
široké tratě, kdy nebyla nouze o
jízdu bokem - bombaaaa! K tomu se ještě přidalo
výborné občerstvení, takže
já byl velice spokojen. Výsledek nějak
neřeším, s velkými kluky se ještě
porovnávat nemůžu. Důležité je, že mě to stále
baví. Děkuji moc pořadatelům za
pěkně připravené závody, božský bufet a
krásné ceny. To rally pexeso je super!
Už jsme jej s mamkou zahráli, a jelikož nerozpozná
"Pažouta" od Škodovky
tak byla předem odsouzena k prohře."
Freddy Loix (Petr
Matulík):
"Tato lokalita je na tratě výborná a letos se to zas
potvrdilo. Many to
dobře nakombinoval, byly dlouhé i kratší erzety a
na všech vynikající svezení. Hned
na první zkoušce jsme dostali od několika našich
soupeřů, a to i přes to, že
nám to sedlo. Rozhodli jsme se tak zatáhnout na
druhé RZ "Babki",
která byla mimochodem nejkrásnější vložkou
celé rally, a výsledkem byl skvělý
čas s překvapivou porážkou Fagasa. Ta se povedla i v
následující rychlostce a
naráz se rýsoval zajímavý souboj. Byli jsme
z toho pak dost "hecnutí"
a dávali jsme do toho fakt všechno. Nakonec jsme sice
"Fagiho" neudělali,
ale i tak máme z našeho výkonu dobrý pocit
a domů si vezeme dobré šesté místo v
Historic Trophy. Celkově to byl skvělý závod, na
skvělých tratích s téměř ideálním
povrchem. No a vše zastřešoval skvělý bufet.
Jedinou chybičkou bylo to devastující
"pralesní" počasí, už dlouho jsme neměli tak
propocené závodnické
kombinézy."
Martin Hubáček
(Martin Hubáček):
"Po smolném odstoupení na Bratřejově přišly zásadní
změny na autě, které nás měly přiblížit ke špičce historiků. Rajd pro nás začal
dobře a to pátým časem ve skupině, což vzhledem ke konkurenci, jaká se sešla,
bylo super, ale hlavně jsem měl dobrý pocit z auta. Dvojka je rozjetá dobře bez
chyb až do chvíle než se kotník ocitne v poloze, ve které být nemá a pak je to
už jen o tom nějak celou rally dojet. Výsledkem je 8. místo ve skupině a pár
slušných časů na jednotlivých RZ. Tratě byly velice krásně připravené, za což
patří velký dík pořadatelům."
Louise Cook
(Michaela Valentová):
"Těsně před startem úvodní
zkoušky jsme měli problém s elektronikou, ale nic závažného. Postupně jsme
zrychlovali a užívali si souboj s naším ruským konkurentem, který byl jako na
houpačce. Závěr byl docela infarktový, ale ustáli jsme to a vybojovali
fantastické stříbro v F2, což se nám ještě nepodařilo. Poděkování pořadateli za
nádherné tratě a luxusní bufet."
Robert Droogmans
(Martin Berger):
"Lužkovice jsou lokalita na závody jak dělaná. Ale,
že bude v evropském lese vedro s vlhkostí, jak v argentinských subtropických
provinciích, to jsme v polských "kotároch" fakt nečekali, na to my v
Belgii teda zvyklí nejsme. Jinak to ale bylo dobré svezení, tratě pěkně široké
a pestré, se "zadokolou" jsme si to užívali. Nicméně taky fyzicky
náročné, však už nejsme žádní "zajíci", ještě že měl Manfred to
výborné občerstvení, to byla vzpruha. Výsledek jsme moc neřešili, tak jak
vždycky. Akorát nás překvapilo, že jsme v poslední erzetě přeskočili Wilsona,
který už měl před tím na nás "lavór" náskoku."
Malcolm Wilson
(Jiří Podvala):
"U nás se závodem naprostá spokojenost, tratě na
jaké jsme na Rajdu zvyklí, skvělé zázemí, prostě na lesní soutěž luxus. Naše
výsledky sice nic moc, ale to je rukama. Svezení to bylo moc pěkné, pro
pořadatele jednička s hvězdičkou."
Christian Homer
(Team Manager RED BULL):
"Cíl na Rajdu porazit Doktor Racing splněn. Naděje
na obhajobu žije. Jen nám nějak "zahaprovala" team režie, Panizzi byl
zpacifikován, již se to nestane."
Rudi Šali (Team
Manager DOKTOR RACING):
"Celkově vzato to není dobré. Ingram by zasloužil
pochvalu, ale z celkového pohledu jsme si docela zavařili a dle garážové
kalkulačky to vypadá na pád na třetí místo na konci sezóny... A to je škoda."
Franco Paiero
(Team Manager MARLBORO DEALER RACING):
"Gříbek podal
opět výtečný výkon a chvíli dokonce vedl v
celkovém pořadí. Na to, že startuje
sporadicky, je to obdivuhodné. Nakonec se mírně propadl,
ale i tak opět přispěl
k bodům do Team Trophy. Fagaso se trápil, přesto však
urval v historicích
důležité body. No a náš "pompo" se válel u
moře, tak snad doléčil své
zraněními sužované tělo a na slavné
fryštácké Critérium nastoupí v
plné síle."
Sepp Haider (Team
Manager BARUM TEAM, BARUM TEAM JUNIOR, AMK RUDÝ ŘÍJEN a AMK RUDÝ ŘÍJEN JUNIOR):
"Po malé odmlce se jelo v Lužkovicich a pro spoustu
posádek to bylo nové, i pro ty naše. Nejlépe na tom byl Péťa Sarrazin, který
zajel 17. celkově a 3. ve třídě, což je super výsledek, jen škoda že z toho
nebyly body do teamu, snad příště. Další, kdo se blýskl, byl Pepa Sivík, který
skončil 21. celkově a jak už tradičně, ovládl F2 a tím si přiblížil titul. Pepa
Peták skončil 27. Celkově, a to je jeho letošní nejhorší výsledek. To samé se
dá říci i o "Chulim", který měl opět malé technické problémy a je z
toho až 38. místo celkově a vydřená bedna v F2. Kousíček za ním skončila
Johanka, pro niž zbyl až pátý flek v holkách a 41. celkově. Doufáme, že další
závod bude lepší a dočkáme se nějakého bodíku do teamu....."
|