Absolutní pořadí | Lužkovice 1.8. 2020, startujících - 41 | ||||||
poř. | soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | čas (min) |
1 | Šimon Večerka | Večerka - Večerka | Ford Fiesta R5 | Vest Rally Team | 4WD/Junior | 18:38,4 | |
2 | Karel Bajza | Tänak - Järveoja | Hyundai i20 Coupe WRC | Doktor Racing | 4WD | +0:06,8 | |
3 | Tomáš Bílek ml. | Bílek jun. - Bílek | Ford Fiesta WRC '17 | Toksport WRT | 4WD/Junior | +0:14,1 | |
4 | Martina Pekařová | Taylor - Cleo | Peugeot 208 T16 | Red Bull | 4WD/Junior/Lady | +0:32,5 | |
5 | Josef Pekař | Panizzi - Wüzenttal | VW Polo R WRC | Red Bull | 4WD/OldBoys | +0:33,8 | |
6 | Ondřej Dočkal | Küzmič - Jameson | Peugeot 208 T16 | Doktor Racing | 4WD | +0:38,4 | |
7 | Lukáš Zámečník | Basso - Dotta | Citroën DS3 WRC | Red Bull | 4WD | +0:40,3 | |
8 | David Vaculík | Vaculík - Vaculík | Škoda Fabia R5 | RR Team | 4WD/Junior | +1:01,7 | |
9 | Dan Nedbal | Gryazin - Fedorov | Ford Fiesta WRC '17 | Toksport WRT | 4WD | +1:04,8 | |
10 | David Sedláček | Grzyb - Mazur | Ford Escort RS Cosworth | Marlboro Dealer Racing | Historic | +1:15,8 | |
11 | Filip Sedláček | Bergkvist - Sjöberg | Toyota Yaris WRC | Belga Team | 4WD/Junior | +1:22,7 | |
12 | Tomáš Barták | Rossi - Cassina | Ford Fiesta RS WRC | Monster Energy Team | 4WD | +1:38,8 | |
13 | Filip Kopecký | Kopecký - Kopecký | Ford Fiesta RS WRC | Vest Rally Team | 4WD | +1:56,5 | |
14 | Aleš Ticháček | Sivík - Čermák | Peugeot 306 Maxi | Barum Team | F2 | +2:06,2 | |
15 | Martin Hanák | Peták - Benešová | Toyota Celica GT-Four | AMK Rudý Říjen | Historic | +2:19,6 | |
16 | Pavel Maštalíř | Maštalíř - Zámečník | Škoda Fabia R5 | Red Bull Junior | 4WD/Junior | +2:52,6 | |
17 | Jan Rohel | Dirtl - Pattermann | Lancia Delta HF Integrale | Casea | Historic | +3:06,6 | |
18 | Richard Vávra | Yates - Edmondson | Škoda Fabia R5 | DX Racing | 4WD/Junior | +3:16,0 | |
19 | Stanislav Schwáb | Zanussi - Fachim | Škoda Fabia R5 | Schwáb Racing | 4WD/OldBoys | +3:19,7 | |
20 | Petr Šíma | Solberg - Minor | Ford Fiesta RS WRC | M-Sport | 4WD/OldBoys | +3:22,8 | |
21 | Jiří Vávra | Suárez - Carrera | Subaru Impreza WRX | DX Racing | 4WD | +3:25,1 | |
22 | Radek Hobza | Fagaso - Moya | Lancia Delta HF Integrale | Marlboro Dealer Racing | Historic/OldBoys | +3:29,0 | |
23 | Bohdan Sedláček | Trelles - Christie | Subaru Impreza WRC | Marlboro Dealer Racing | 4WD/OldBoys | +3:49,3 | |
24 | Eliška Schwábová | Falcón - González | VW Polo R WRC | Playboy Red Racing | 4WD/Junior/Lady | +4:33,3 | |
25 | Jan Červenka | Alessandrini - Alessandrini | Lancia Delta HF Integrale | Cerv Martini Racing | Historic | +4:33,8 | |
26 | Tomáš Bobál | Abbring - Hostens | Ford Fiesta WRC '17 | Bobin Racing | 4WD/Junior | +4:51,5 | |
27 | Daniel Červenka | Cerrato - Cerri | Lancia Delta HF Integrale | Cerv Martini Racing | Historic/OldBoys | +5:18,6 | |
28 | Michaela Sedláčková | Munnings - Evans | Ford Fiesta WRC '17 | Barum Team Junior | 4WD/Junior/Lady | +5:49,3 | |
29 | Petr Matulík | Loix - Smeets | Audi Quattro A2 | Belga Team | Historic | +5:53,5 | |
30 | Patrik Šimeček | von Thurn und Taxis - Ettel | Škoda Fabia R5 | Doktor Racing | 4WD | +6:06,3 | |
31 | Erik Ticháček | Ticháček - Ticháček | Seat Cordoba WRC | Barum Team Junior | 4WD/Junior/Academy | +6:17,3 | |
32 | Michal Odstrčil | Stohl - Müller | Peugeot 306 Maxi | Barum Team | F2 | +6:36,1 | |
33 | Martin Berger | Droogmans - Joosten | Porsche 911 GT3 | Belga Team | F2/OldBoys | +6:38,4 | |
34 | Marek Kalina | Tlusťák - Pavlík | Toyota 86 | Black Horse Racing | F2/OldBoys | +7:07,5 | |
35 | Zuzana Šimečková | Törnhult - Wilén | Lancia Delta HF Integrale | Viking Speed Racing | Historic/Lady | +7:13,7 | |
36 | Michaela Odstrčilová | Steer - Hepperle | Citroën C3 WRC '17 | Barum Team Junior | 4WD/Junior/Lady | +7:16,9 | |
37 | Matěj Petr | Paddon - Kennard | Toyota Celica GT-Four | AMK Rudý Říjen Junior | Hist./Junior/Academy | +7:59,1 | |
38 | Ivo Šimeček | Pattison - Watts | Ford Escort RS 1800 | Viking Speed Racing | Historic/OldBoys | +8:34,7 | |
39 | Markéta Šimečková | Henningsson - Emilsson | Toyota Yaris WRC | Viking Speed Racing | 4WD/Junior/Lady | +9:26,4 | |
Odstoupili | |||||||
poř. | soutěžící | jezdec - spolujezdec | stát | vůz | team | kategorie | důvod |
x | Ivo Šimeček ml. | Ingram - Whittock | Ford Fiesta WRC '17 | Toksport WRT | 4WD | tech.závada | |
x | Ladislav Schwáb | Lukyanuk - Arnautov | Toyota Yaris WRC | Čamlíkov RallySport Zlín | 4WD/Junior | tech.závada | |
RZ, časy v RZ, výsledky, startovní listina | Vítězství v RZ | ||
počet RZ | jezdec | vyhraných RZ | |
8 |
kompletní časy a výsledky (html) | Večerka (Šimon Večerka) | 3 |
startovní listina | Tänak (Karel Bajza) | 2 | |
Bílek jun. (Tomáš Bílek ml.) | 1 | ||
Taylor (Martina Pekařová) | 1 | ||
Kopecký (Filip Kopecký) | 1 |
Teamy | Značky | |||
poř. | team | poř. | značka | |
1 | Red Bull | 1 | Ford | |
2 | Doktor Racing | 2 | Peugeot | |
3 | Toksport WRT | 3 | Hyundai | |
4 | Vest Rally Team | 4 | Škoda | |
5 | RR Team | 5 | VW | |
6 | Marlboro Dealer Racing | 6 | Citroën | |
7 | Belga Team | 7 | Toyota | |
8 | Monster Energy Team | 8 | Lancia |
"TĚSNÝ
SOUBOJ O PRVENSTVÍ"
Třetí
letošní závod Next RC Rally Championship obstaral 4. Rajd
Luzskowyczki. Tato vesměs oblíbená šotolinová rally byla díky
zápalu hlavního pořadatele Michala „Manyho“ Odstrčila opět
velmi kvalitně připravená, a to včetně vynikajícího
bufet-servisu a bohatých cen, do nichž bylo zahrnuto taktéž
losování krásné nové karoserie. To stejné platí o tratích,
které jsou u každé soutěže vždy zásadní záležitostí, a
taky letos, v tradiční lesní lokaci orientované kousek od
proslulého rakouského „ranče“ v Lužkovicích, to bylo pěkné
„svezeníčko“. První srpnový den se na startu sešlo 41
účastníků, na které zde, za letních teplot, čekalo 8 rychlých
i technických rychlostních zkoušek s převýšeními a zajímavými
místy.
Ozdobou
závodu byl určitě boj o absolutní vítězství. Hlavní favorit a
vedoucí borec šampionátu Šimon Večerka měl tentokrát trochu
nečekaného soupeře v podobě estonského rychlíka Otta Tänaka,
jenž svému zánovnímu „vozítku“ značky Hyundai očividně
přišel na chuť. „Ottík“ v průběhu vedl pár erzet i celou
soutěž, rozjetý mladý blonďák Šimon však ke konci tvrdě
zaútočil a nakonec se stal vítězem on. Stříbrný Tänak ale
zanechal velice dobrý dojem a jistě byl i s tímto umístěním
spokojen, stejně jako se ziskem priority. Bronzová příčka byla v
dané nabité konkurenci dlouho otevřená a přetahovalo se o ni
více posádek, časem ji však opanoval Tomáš Bílek jun., jenž
ke konci poodjel rodinné dvojici „Pekařovic“. Molly Taylor a
Gil Panizzi se tedy poprali o čtvrtý „flek“, v cíli pak byla o
1,3s rychlejší mladá Australanka na úkor svého extrémně
soutěživého tatínka. Pozici šestou vybojoval loňský druhý
vicemistr Brane Küzmič, kterému se až na poslední chvíli
podařilo za sebe odsunout čerstvého otce Giandomenica Bassa - od
tohoto Itala se možná tady čekalo více. Parádní osmé místo si
vyjel junior David Vaculík, prokazující tento rok velký progres
na nezpevněném povrchu, a je jen otázkou času, kdy se mu podaří
proniknout do takové té „absolutní elity“. Za Davidem soutěž
dokončil rovněž dobře rozjetý Nikolay Gryazin, bodující
desítku uzavíral vítěz Historic Trophy Grzegorz Grzyb, jenž se
svým Escortem zase předvedl velice atraktivní jízdu.
Na
Rajdu proběhlo taky pár technických, či mechanických problémů
v podání několika posádek, což ovšem ke každému závodění
tak trochu patří, tady je třeba vzpomenout například jednoho z
těch nejrychlejších Filipa Kopeckého, který prakticky po celou
rally stahoval nemalou ztrátu ze začátku, a u toho vyhrál i jednu
erzetu. Ale nebyl rozhodně sám. Jistou zajímavostí byly různé
potíže známého rodinného kladu Šimečků, kdy auto pozlobilo
Taxise, jehož srazil přidělený čas do hloubi pole, zcela stejně
také Mike Pattisona, „sypalo“ se to rovněž mladé Charlottě
Henningsson a Ingram „pro jistotu“ odpadl úplně. Při pohledu
na odpadající své příslušníky použila na startu jedné RZ
zástupkyně rodu Ida Törnhult slova „co se to k…. děje?“,
aby vzápětí sama na trati nesmyslně zabloudila a připsala si
taky nějaký ten čas navíc - asi nechtěla nechat kluky a Markétku
„ve štychu“.
Co
se týká prestižního hodnocení týmů, letos to byl na každém
závodě zatím jiný vítěz, což zajišťuje alespoň vyrovnanost
v klasifikaci, na Rajdu byla nejlepší stájí Red Bull.
Junior
Trophy
Historic
Trophy
F2
Trophy
Lady
Trophy Next
Academy
Old
Boys 45+ Ott
Tänak
(Karel
Bajza):
Brane
Küzmič (Ondřej Dočkal): Gilles
Panizzi (Josef Pekař): Josef
Sivík (Aleš Ticháček): Gibo
Fagaso (Radek Hobza): Gustavo
Trelles
(Bohdan
Sedláček):
Kevin
Abbring
(Tomáš
Bobál):
Catie
Munnings
(Míša
Sedláčková):
Freddy
Loix (Petr Matulík): Manfred
Stohl
(Michal
Odstrčil): Christian
Homer
(Team Manager RED
BULL):
Rudi
Šali (Team Manager DOKTOR RACING): Tolga
Okazinci (Team Manager TOKSPORT WRT): Franco
Paiero (Team Manager MARLBORO DEALER RACING): Jean-Pierre
Vandevauwer (Team Manager BELGA TEAM): Sepp
Haider (Team Manager BARUM TEAM, BARUM TEAM JUNIOR, AMK RUDÝ ŘÍJEN
a AMK RUDÝ ŘÍJEN JUNIOR): Víťa
Bobál (Team Manager BOBIN RACING):
5
děvčat a 10 kluků ve věku do 15 let, to bylo složení juniorů v
Lužkovicích. Jasným vítězem byl i ten celkový, tedy Šimon
„Vest“ Večerka, o druhém Tomovi Bílkovi jun. zde taky není
žádných pochyb, „bednu“ doplnila domácí „Taylorka“,
která je na holčinu stále impozantně rychlá a těm klukům to
tam „kazí“. Však je to úřadující mistryně Junior Trophy.
Dalším v pořadí byl výborně rozjetý David Vaculík před
rovněž výborným Emilem Bergkvistem, což je tento rok taky už ta
„elita“. Dobrý výsledek zaznamenal i šestý „Pája“
Maštalíř končící šestnáctý absolutně, což je výborný
počin. Podobně úspěšný byl i sedmý z řad juniorů Rhys Yates,
zajíždějící tak velmi pěkný výsledek. Dokonce „sesekal“ i
dravou „ukecanou“ Španělku Emmu Falcón. Na místě devátém
soutěž dokončil nadějný a taktéž velmi „upovídaný“ Kevin
Abbring, a to je pro tohoto holandského jezdce zcela jistě úspěch
v kariéře. Poslední bodík za desátou příčku vybojovala Catie
„Kačenka“ Munnings s krásně zbarvenou Fiestou. Ale i ostatní
junioři se neztratili a především zvládli nástrahy nelehkých
tratí. Tedy až na jednoho odstoupivšího, Alexe Lukyanuka, kterému
se letos vůbec nedaří.
Historici
mají předepsané pneumatiky, ale ty na některých šotolinách
docela fungují. Důkazem toho je 10. místo absolutně pro
jednoznačného vítěze této kategorie Poláka Grzyba. Ten v
„Lužkách“ vyhrál o víc jak minutu. Krásné dosažené časy,
krásná jízda, diváci ve „varu“, to je Pan Grzyb s Cosworthem
týmu Marlboro. Druhým v pořadí byl letos velmi úspěšný Josef
Peták z Rudého Října, i jemu se závod vydařil na výbornou a
hlavně si připsal důležité body. O třetí „flek“ se
chvilkama bojovalo dost. Zkušený Gibo Fagaso se musel sklonit před
nečekaným výkonem Rakušana Dirtla, který poprvé navštívil
Next a hned zazářil bronzem. Gialberto bral tak až „bramboru“.
A Severní Morava se vešla i do Top 5, kterou uzavřel zrychlující
mladý Ital Alessandrini. Z desítky startujících chyběl dosud
vedoucí muž mistrovství Bengué, a vypadá to tak na zajímavé
boje o „Holasem“ uvolněný titul…
Dvoukolky
se s „šotkou“ možná moc „nekamarádí“, ale tady to bylo
víceméně z kopce, a tak to čtveřice ogarů drtila, co to šlo.
Opět suverénně vyhrál Jožka Sivík s „Maxíkem“, neměl nyní
pořádnou konkurenci. Na druhém místě byl rakouský „drtikol“
Manfred Stohl, který většinou kvůli pořadatelství svoji soutěž
vynechává, avšak letos se „kousl“ a i přes menší technické
potíže, jenž jsou u něj zaběhlým standardem, si dojel pro
skvělý výsledek. Bylo to ale těsné, jelikož Many stahoval
ztrátu a jediná zadokolka v poli v rukou Belgičana Droogmanse
nebyla zrovna snadné „sousto“. Konečný časový rozdíl 2
vteřin je toho důkazem. Robert Droogmans se svým klasickým
zebrovaným a dobře vyladěným „Poršákem“ byl tedy v F2
bronzový. Čtvrtý nakonec skončil Antoníček Tlusťák, jenž
taky nebyl moc daleko a hlavně z počátku závodu zle „zatápěl“
svým konkurentům.
Šest
holek na startu a stejný počet v cíli. Kdo jiný by vyhrál, než
Molly Taylor, tohle je, bylo, a asi i bude, jasné. Stříbro si zde
s přehledem vyjela Emma „Eliška“ Falcón a bronz byl taky
jasnou záležitostí pro Catie Munnings. Takže žádné velké
drama, ale na ostatních příčkách již probíhaly vyrovnané
boje, často však rozhodovala technika a nejrůznější
„problémky“. Na čtvrté pozici skončila „Perkelnica“ Ida
Törnhult, dál v pořadí jen velmi těsně následovala domácí
„dostihářka“ Johanna Steer. Náročnou soutěž dojela, i přes
nemalé potíže se svým Yarisem, nadějná severská „borka“
Henningsson.
Kategorie
jezdců do 10 roků měla tentokrát pouze dva zástupce. Jasným
vítězem se stal mladičký a velice talentovaný Eriček Ticháček
s oblíbenou a zajímavě zbarvenou Cordobou, před stříbrným
Haydenem Paddonem, jenž se zároveň s Toyotou účastnil i v
Historicích. Oba borci „to dali“ na jedničku…
Klučinů
nad 45 se sešlo 9. „Přesoutěžený Pepson Předsedson“ Panizzi
opět suverénně a s velkým rozdílem. O stříbro už to byl
vyrovnaný souboj, který nakonec vyhrál Ital Zanussi, třetí byl
„decentní letec“ Henning Solberg. Ale ti dva chlapi spolu
zápolili až do konce. Jen kousíček za nimi dojel Fagaso a do
pětice se vešel další z letitých „Marlboráků“ Trelles.
Ohlasy některých účastíků:
"V
první řadě musím poděkovat pořadateli za super tratě. Do
závodu jsme šli po vydařeném závodě v Nedachlebicích a jelikož
se někteří kluci nestihli přihlásit tak náš cíl byl TOP5.
Když jsem se po RZ 4 dostal do vedení, tak jsem i začal věřit i
v bednu. Bohužel jak jsem začal pošilhávat po historickém úspěch
tak se dostavilo moc chyb na RZ 6 a RZ 7 a bylo vymalováno. Za
konečné 2. místo jsem nesmírně rád....už dlouho jsem takový
výsledek neměl. Co se týká týmů tak je velká škoda VP
Patrika, jelikož jsme mohli více zavařit Red Bullu. Na příští
závod na Frog se dost těším a snad se nám povede opět nějaký
pěkný výsledek..."
"Rajd
je naše jedna z nejoblíbenějších soutěží. Loňský ročník,
který se nám nepovedl úplně podle představ, jsme chtěli letos
napravit. A věřím, že se nám to povedlo. Many nachystal
perfektní tratě, kterým se toho moc vyčíst fakt nedá. Navíc
jeho tradiční zázemí a bufet je na vysoké úrovni. Točené
pivko i nealko, dobroty z grillu - klobouček. Skladba RZ nám taky
vyhovovala a povrch byl na závodění perfišto. Začátek závodu
se nám však nepovedl. Jmenovitě dvojka a trojka. Na dvojce jsme
totálně pos...potento pasáž po startu (tururu) a pak ještě
udělali chybu při předjíždění Fildy Kopejdy, který měl ten
den dvakráte technický problém, ale pokaždé nás pustil bez
problému, ale příjemné to není. A na trojce se nám před cílem
přetočil řemínek předního náhonu a na pár sekund zablokoval
kola. Tento problém jsme vyřešili natvrdo ručním rozjetím všech
kol... V dalších RZ se nám zásadní problémy vyhýbaly a nám se
jelo velmi dobře. Vykrystalizoval z toho souboj s čestvým otcem
Bassem, který nebyl příliš vyspaný (na vyhlášení si malinko
dáchnul). Do posle RZ jsme startovali se ztrátou 0,6 buchty. Ta
posle se nám moc nepovedla, ale Basištěmu ještě víc. Takže
nakonec jsme se po poslední RZ dostali na šestý flek. To
považujeme vzhledem k velmi slušné konkurenci a rychlosti mladíků
za úspěch. Manymu ještě jednou díky za super sobotu a těšíme
se na další souboje hned tuto sobotu na Žabě..."
"Jako
vždy Rajd super. Díky
Manymu za perfektní tratě, bufet, atd. Náš výsledek dost dobrý,
mlaďoši jedou neskutečně rychle."
"Letošní
Rajd vyšel na jedničku. Počasí bylo ten den super, stín lesa
bodl. Oproti loňsku nebylo ani takové dusno. Tratě byly
přichystány perfektně a pořadatelský tým si s nimi opravdu
vyhrál - díky pánové. Průběh samotného závodu je jednoduchý
na hodnocení. S celkovým 14.místem určitě spokojenost. K
absolutní spokojenosti chyběl už jen nějaký bod do hodnocení
týmů, který nebyl moc daleko. Dvoukolka oproti loňsku fungovala
perfektně., kdy jsem to trošku překopal. Také mi přišlo, že i
povrch byl tentokrát tvrdší a ne tak měkký, jako loni, a tak se
tolik hlavně při výjezdech nezahrabávala. Takže za mě vše
perfektní."
"Traťově
zatím nejlepší Lužkovice, je vidět že už to má Michal
vychytané a odvedl tam obrovský kus práce. Já už jsem si pomalu
začal rozumět s XVéčkem
a snažil se v některých úsecích tlačit, ale na časech to
příliš vidět nebylo. Špička historiků je daleko, jede hroznou
kudlu."
"Rajd
Luzskowyczki 2020? Skvěle připravené tratě, široké, tvrdý ale
prašný povrch, prostě paráda na sklouznutí v lese. Počasí
objednané pěkné, ve stínu stromů jemný
vánek – paráda. Bufáč skvělý, pivečko vychlazené, hambáč
k sežrání. A náš výkon to je už trošku horší. Kdyby jsem si
za jízdy neroztrimoval vysílačku, tak by to možná vypadalo i
trošku jinak ve výsledcích celkových, ale i v 45+. Jinak
pořadateli
velká CHVÁLA."
"Děkuji
moc za další fantastický závod v Nextu, velký dík všem
organizátorům a soupeřům. Tratě,
zázemí a organizace - opět vše v topu a už se těšíme do
Fryštáku, kde by jsme chtěli zrychlit na jednotlivých úsecích
a zároveň
minimálně
zopakovat
výsledek z Lužkovic."
"Po
dlouhé době opět na Rajdu. Už jsem se docela těšila. Při
prohlídce tratí se mi
moc
líbilo, že byly krásně široké a
suché.
Délka RZ
mě taky seděla, protože běh mi
nedělá žádný problém - na rozdíl od někoho… Auto, i když
bez nějakých velkých příprav, fungovalo solidně a i s mým
výkonem jsem docela spokojená. Vždyť třetí flek mezi babama je
docela pěkný a i jeden bodík v juniorech mě těší. Nesmím také
zapomenout
pochválit pořadatele za přípravu tratí, ale hlavně za suprovní
bufet. Ten hermoš byl parádička. Tak a teď
HURÁ
na Žabu!"
"Rajd je traťově rok od roku
lepší, jde vidět, že Manyho dlouhodobé předchystávání má
efekt. Ten povrch byl letos kvalitní, i když na tom suchém nám to
trochu víc klouzalo. Ona ta Audina je docela bestie a jak jsme se
shodli s kolegou z kategorie Petákem, nutí to jezdce tak nějak víc
šlapat na plyn. Z toho tak v našem případě pramenily chyby,
takže i konečný výsledek není zrovna z říše snů. Ale výborně
jsme se svezli a jízdou se pobavili. Byla to celkově povedená a
pěkná soutěž, díky Manfredovi za bezchybný rodinný
občerstvovací servis."
"Původně
jsem neměl v plánu
na Rajdu startovat, ale na příkaz z
vyšších míst
jsem musel. A když už to tak dopadlo, tak jsem si dal za cíl
dojet
na bedně. A
to se povedlo, i když to po první
erzetě
moc nevypadalo, protože jsme s Marťou špatně nastavili auta, ale
dvojka nám spravila chuť. Pak
jsem ještě ve trojce urval zadní
kolo, následoval
menší propad, ale potom
už
vše fungovalo jak mělo a přetahování o vteřiny nakonec dopadlo
líp pro mne, I
když
jen o fous. Ještě bych chtěl poděkovat klukům z Nextu
za pomoc při
závodě I
při přípravách,
a taky Fankovi, který tam se mnou strávil celé
páteční dopoledne."
"Super,
konečně první po dlouhé době. Škoda, že se sejdem ve třech
jen na pár letošních závodech."
"Obrovskou
radost mám z Tänaka. Jeho investice do nové techniky se očividně
vyplácí a příště snad vyjde to vytoužené vítězství.
Opravdu tomu věříme v garážích mistrovského D.R., že Ott to
letos dokáže. Brane měl pouhých 6 sekund na bramboru, ale tam byl
uvelebený dvojblok Arlenka a Fanča Pekařovic, ale šeštý flek
beru. Horší je to s Taxisem - zakletý dům v Přerově produkuje
jedno VP za druhým na všechny strany. Budeme potřebovat Taxisovu
pomoc, jinak ten boj s ostatníma o bednu nezvládmeme. Má šanci na
Žabě zlepšit si svou reputaci... Za celý mančaft děkujeme všem
za fér souboje a hurá na Žabu..."
"Zúčastnili
jsme se v plné sestavě, ale hned po první RZ jsme zůstali
se dvěma vozy. Tom si jel svoje a vše mu fungovalo na výbornou a
ukázal své kvality. Náš ruský
kolega Nikolay měl vlažný začátek, ale postupně se prokousával
do top 10. Sice tam byl sražený cíl a jeden upadnutý tlumič, se
kterým bojoval víc jak půl RZ, ale jsme rádi že vybojoval 9.
pozici celkově. I přes tyhle chyby a problémy je vidět, že je ve
formě a rozhodně není v našem týmu žádná brzda. No a Ingram
nedojel skrz nepřipravenost a vlastní hloupostí, kdy si prostě
musel hodit s autem a napáchat víc škody než bylo… Ingramův
vůz prošel po závodech kompletní repasí a na čtvrtý
podnik NEXT RC Rally
se snad ukáže v lepším světle. I tak jsme vzali výborné 3.
místo v týmech a přiblížili
jsme se k boji o titul."
"Fantastický
výkon Grzyba, jede opravdu báječně. Jednoznačné vítězství v
historicích, navíc top 10
a body pro team, skvělé. Bohužel o našich dvou zbývajících
matadorech se to říci nedá. Snaha je viditelná, ale časy jsou
bohužel špatné. Tak alespoň body v historicích a Old Boys."
"Tak
už letos podruhé zajelo naše mladé želízko Bergkvist
fantastický výsledek, který přinesl body do týmové kasičky. Od
starých psů Droogmanse a Loixe se toho moc nečeká, ale oba se
snaží bojovat. Těší nás, že jsme teď v tabulce před
Marlborem, snad to tak zůstane i nadále."
"Do
Lužkovic
jsme přijeli jako na domácí závod a jako pokaždé nás nejlépe
reprezentovali naší Pepíci,
když dojeli hned za sebou na 14. a 15. místě. Sivík
vyhrál F2 a Banny byl druhý
historik,
jen škoda, že to nevyšlo na body do teamů. Další
bednu vyjela naše Kačka, která byla třetí
v holkách. To
Johance se moc nechtělo a výsledek nebyl nic moc. Naši
akademici si to rozdávali
mezi sebou a jasně na vrch měl Eriček, ale Paddonek
neudělal žádnou ostudu. No
a Manfred se přetahoval o vteřiny s Marťou Droogmansem
a nakonec bere stříbro v F2, tak doufáme že na Žabě
to bude taky tak dobré."
"Náš
druhý závod v Lužkovicích byl jako z říše snů. Maximální
spokojenost jak s organizací, tratěmi a vším
kolem tohoto závodu - opravdu ten punc kvality zaslouží. Nervozita
se startem s novou technikou a vstup do druhé naší soutěže se
začal hned po startu projevovat nejen v klidné a vyrovnané jízdě,
ale i zároveň faktem, že jsme přijeli velice rádi do Manyho
kotle, který měl min. potvrdit jak na tom vlastně Abbring jezdecky
je a zda prošel nějakým
progresem
ve stoupající tendenci, jak techniky tak výsledku. Začatek první
půle závodu byl fantastický a asi se Abbring nechal uchlácholit
spokojeností výsledku a techniky, z čehož přišel v cíli trest
v podobě pentle za trefení cílové brány. To sice k rally patří,
ale do budoucna se musí v tomto nasazení hodně uklidnit, protože,
jak víme, vše končí v cíli celé soutěže. Druhá polovina
závodu už byla na jistotu a hlavně jsme měli za cíl hlavně
dojet do cíle této krásné soutěže. I přes chybu a pentli jsme
nevěřícně zírali na konečné výsledky v cíli a pomalu nám
taky docházelo, že jsme urvali konečně naše dva první vytoužené
body v
juniorech, doufáme
že ne poslední."